GRAMATICKÁ MAPA

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
21
Velikost: 10.18 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
20. 1. 2025
Sdílet:
  • Výukový materiál pro lepší pochopení a zapamatování 4 základních časů v angličtině

  • Sestavila jsem tuto pomůcku pro studenty, aby byli schopni uvědomit si myšlenkové postupy při sestavování vět a jejich dosazení do správného času.
  • Je vhodná zejména pro technicky a logicky založené studenty.
  • Díky ní bude student schopen ´vyznat´ se v základních časech a udělat si v nich pořádek zejména ze začátku,   kdy je ještě nezná tak dobře a nemá je zažité.

     

  • Postup:

    Student postupuje z levé strany od kroku 1 postupně až po krok 4.

    Ve 4. kroku by již měl být schopen zdárně dokončit větu v patřičném času.

 

536432
Anglický jazyk
5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Výukový materiál zaměřený na procvičení slovní zásoby a tvoření slov Jedná se kartičky, které je možné buď ponechat
49.00 Kč
617277
Anglický jazyk
6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Výukový materiál který obsahuje celkem 5 stran kartiček NA PROCVIČENÍ a UPEVNĚNÍ ZNALOSTI 4 základních časů v angličtině
45.00 Kč
447341
Anglický jazyk
6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Výukový materiál zaměřeny na procvičení sloves LIKE, LOVE a HATE a následných sloves ústní formou (like + ing /to, atd
43.00 Kč
464818
Anglický jazyk
6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Výukový materiál zaměřený na procvičení a zafixování časů present simple a past simple. Dále rozvíjí postřeh a schopnost
43.00 Kč
GRAMATICKÁ MAPA GRAMATICKÁ MAPA
Výukový materiál pro lepší pochopení a zapamatování 4 základních časů v angličtiněSestavila jsem tuto pomůcku pro studenty, aby byli schopni uvědomit si myšlenkové postupy při sestavování vět a jejich dosazení do správného času.Je vhodná zejména pro technicky a logicky založené studenty.Díky ní bude student schopen ´vyznat´ se v základních časech a udělat si v nich pořádek zejména ze začátku,   kdy je ještě nezná tak dobře a nemá je zažité. Postup:Student postupuje z levé strany od kroku 1 postupně až po krok 4.Ve 4. kroku by již měl být schopen zdárně dokončit větu v patřičném času. 
UUCZ-690412
Anglický jazyk>Výzdoba třídy>Ostatní>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ
59.00