GRAMATICKÁ MAPA

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
21
Velikost: 10.18 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
20. 10. 2024
Sdílet:
  • Výukový materiál pro lepší pochopení a zapamatování 4 základních časů v angličtině

  • Sestavila jsem tuto pomůcku pro studenty, aby byli schopni uvědomit si myšlenkové postupy při sestavování vět a jejich dosazení do správného času.
  • Je vhodná zejména pro technicky a logicky založené studenty.
  • Díky ní bude student schopen ´vyznat´ se v základních časech a udělat si v nich pořádek zejména ze začátku,   kdy je ještě nezná tak dobře a nemá je zažité.

     

  • Postup:

    Student postupuje z levé strany od kroku 1 postupně až po krok 4.

    Ve 4. kroku by již měl být schopen zdárně dokončit větu v patřičném času.

 

Další produkty od autora Jana Pelikánová

422236
Anglický jazyk
5., 6., 7., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Výukový materiál obsahující 36 KARTIČEK zejména NA PROCVIČENÍ OTÁZEK V PŘÍTOMNÉM PROSTÉM ČASE, schopnosti správně si
59.00 Kč
614375
Anglický jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Výukový materiál který obsahuje 7 stran kartiček NA PROCVIČENÍ a UPEVNĚNÍ ZNALOSTI ukazovacích zájmen this, that, these
49.00 Kč
430557
Anglický jazyk
5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Výukový materiál /obrázkové listy na procvičení vazby There is / there are a přítomného průběhového času pomocí popisu
52.00 Kč
442971
Anglický jazyk
6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Výukový materiál s vánoční tematikou zaměřený na zábavné procvičení a upevněni slovní zásoby a také časů present
45.00 Kč
GRAMATICKÁ MAPA GRAMATICKÁ MAPA
Výukový materiál pro lepší pochopení a zapamatování 4 základních časů v angličtiněSestavila jsem tuto pomůcku pro studenty, aby byli schopni uvědomit si myšlenkové postupy při sestavování vět a jejich dosazení do správného času.Je vhodná zejména pro technicky a logicky založené studenty.Díky ní bude student schopen ´vyznat´ se v základních časech a udělat si v nich pořádek zejména ze začátku,   kdy je ještě nezná tak dobře a nemá je zažité. Postup:Student postupuje z levé strany od kroku 1 postupně až po krok 4.Ve 4. kroku by již měl být schopen zdárně dokončit větu v patřičném času. 
UUCZ-690412
Anglický jazyk>Výzdoba třídy>Ostatní>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ
59.00