I have, who has...? Clothes

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
5
Velikost: 1.29 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
9. 5. 2022
Sdílet:

Žáky oblíbená hra Já mám, kdo má. Hra je vhodná pro zopakování a naučení se základních slovíček z tématu clothes (oblečení). Obsahuje zezadu kontrolu (správné pořadí)

 

Obsahuje 18 karet a kontrolu zezadu.

 

1. varianta: každý žák dostane jednu až dvě kartičky tak, aby všechny kartičky byly rozdány. Začne žák s kartou I have the first card. Who has… a přečte slovíčko. Ten žák, jehož obrázek na kartičce tomuto slovíčku odpovídá, svou kartu přečte a takto pokračujeme až k žákovi, který hru ukončí svou kartou I have the last card.

2. varianta: lze využít jako samostatnou práci pro žáka a skládat jako domino, resp. jako karty navazující na sebe

Další produkty od autora Kateřina Lokvencová

398520
Matematika
5., 6., 7.
Kolíčkování
Oblíbená aktivita s kolíčky na procvičení počítání s desetinnými čísly, a to konkrétně násobení a dělení čísly 10, 100 a
35.00 Kč
69310
Matematika
4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Popis: Originální aktivita sloužící k procvičení dělení se zbytkem. Žáci skládají k sobě malé trojúhelníky (příklad +
35.00 Kč
20963
Anglický jazyk
5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál obsahuje věty v přítomném prostém čase a přítomném průběhovém čase. Žák si větu vždy přečte a rozhodne se, zda
30.00 Kč
679665
Český jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Aktivita slouží k procvičení slovních druhů. Žáci mají za úkol určit podtržený slovní druh ve větě. Žáci spojují slovní
45.00 Kč
I have, who has...? Clothes I have, who has...? Clothes
Žáky oblíbená hra Já mám, kdo má. Hra je vhodná pro zopakování a naučení se základních slovíček z tématu clothes (oblečení). Obsahuje zezadu kontrolu (správné pořadí)   Obsahuje 18 karet a kontrolu zezadu.   1. varianta: každý žák dostane jednu až dvě kartičky tak, aby všechny kartičky byly rozdány. Začne žák s kartou I have the first card. Who has… a přečte slovíčko. Ten žák, jehož obrázek na kartičce tomuto slovíčku odpovídá, svou kartu přečte a takto pokračujeme až k žákovi, který hru ukončí svou kartou I have the last card. 2. varianta: lze využít jako samostatnou práci pro žáka a skládat jako domino, resp. jako karty navazující na sebe
UUCZ-48051
Anglický jazyk>Já mám, kdo má>4.>5.>6.>ZŠ – 1. STUPEŇ
25.00