I have, who has...? colours, numbers, animals

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
15
Velikost: 40.27 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Anna Adamů
Nahráno:
Naposledy upraveno:
7. 2. 2025
Sdílet:

Pro udržitelnost materiálu kartičky zalaminujte a rozstříhejte.

Každý žák dostane jednu nebo více kartiček (záleží na počtu žáků -  u procvičování barev můžou být žáci ve skupinách, u zbytku dostane pár žáků více karet).

Žák s úvodní kartičkou (napsáno na kartičce) řekne frázi „I have… blue color“ (Mám… modrou barvu) a poté se zeptá frází „Who has… pink color?“ (Kdo má… růžovou barvu?), čímž položí otázku dalšímu hráči. Hráč, který má kartičku s danou vyslovenou barvou pokračuje stejným způsobem, dokud se nedojde k poslední kartičce (pro kontrolu napsáno na kartičce). Aktivita je skvělá pro rozvoj slovní zásoby, poslechových dovedností  a týmové spolupráce!

 

Materiál obsahuje:

  • průvodní list, 3 úvodní listy s názvem kartiček - colours, numbers and animals
  • 2 listy s 15 kartičkami na procvičování barev (+ nápověda)
  • 4 listy s 38 kartičkami na procvičování čísel - čísla jsou v rozpětí od 0-29, poté po desítkách až do čísla 100 (+ 10 volných kartiček)
  • 3 listy s 36 kartičkami na procvičování zvířat (+ 1 list s nápovědou)

 

V případě potřeby mě prosím kontaktujte na e-mailu [email protected]

Další produkty od autora Anna Adamů

616965
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Narozeninovník
Narozeninovník je určen k výzdobě třídy ve škole, školce nebo ve družině a k monitorování narozenin žáků. Svíčky i
40.00 Kč
788369
Etická výchova
2., 3., 4., 5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Afirmační kartičky jsou skvělým nástrojem, který pomáhá budovat sebedůvěru, vytrvalost a pozitivní myšlení u dětí již od
30.00 Kč
792578
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Girlanda slouží k výzdobě třídy v novém školním roce. Pro doplnění je v souboru pár obrázků k jednotlivým motivům
25.00 Kč
872528
Český jazyk - psaní
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Lapbook
Cíl: Podpořit vyjadřování emocí, rozvoj psaného projevu, tvořivosti a pozitivních vztahů v rodině. Materiál můžete
25.00 Kč
I have, who has...? colours, numbers, animals I have, who has...? colours, numbers, animals
Pro udržitelnost materiálu kartičky zalaminujte a rozstříhejte.Každý žák dostane jednu nebo více kartiček (záleží na počtu žáků -  u procvičování barev můžou být žáci ve skupinách, u zbytku dostane pár žáků více karet).Žák s úvodní kartičkou (napsáno na kartičce) řekne frázi „I have… blue color“ (Mám… modrou barvu) a poté se zeptá frází „Who has… pink color?“ (Kdo má… růžovou barvu?), čímž položí otázku dalšímu hráči. Hráč, který má kartičku s danou vyslovenou barvou pokračuje stejným způsobem, dokud se nedojde k poslední kartičce (pro kontrolu napsáno na kartičce). Aktivita je skvělá pro rozvoj slovní zásoby, poslechových dovedností  a týmové spolupráce! Materiál obsahuje:průvodní list, 3 úvodní listy s názvem kartiček - colours, numbers and animals2 listy s 15 kartičkami na procvičování barev (+ nápověda)4 listy s 38 kartičkami na procvičování čísel - čísla jsou v rozpětí od 0-29, poté po desítkách až do čísla 100 (+ 10 volných kartiček)3 listy s 36 kartičkami na procvičování zvířat (+ 1 list s nápovědou) V případě potřeby mě prosím kontaktujte na e-mailu [email protected]
UUCZ-786667
Anglický jazyk>Já mám, kdo má>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>🎨 Barvy>🐾 Živočichové
40.00