I have...who has? - OPPOSITES

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
7
Velikost: 12.02 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Od Maky pro žáky
Nahráno:
Naposledy upraveno:
10. 9. 2024
Sdílet:

24 karet na hru "I have... Who has?" na procvičení protikladů v angličtině + 48 kartiček s jednotlivými slovíčky.

Obsah materiálu:

  • 24 karet "I have... Who has the opposite of...?" (24 protikladů = 48 slov)
  • 48 kartiček s jednotlivými slovíčky

Příprava materiálu:

  1. Vytiskněte všechny stránky na formát A4.
  2. Pro delší životnost stránky zalaminujte.
  3. Vystřihněte jednotlivé kartičky, jak pro hru, tak i samostatná slova

Jak s materiálem pracovat:

1.Před samotnou hrou doporučuji začít učením jednotlivých slov pomocí kartiček.

  • Každá kartička obsahuje slovo a obrázek.
  • Slova můžete spojovat do dvojic protikladů nebo je využít k hraní pexesa.

2. Když už žáci slovíčka ovládají, přejděte ke hře "I have... Who has...?"

  • Pomocí této hry žáci procvičí dvojice protikladů a upevní si slovní zásobu.

Jak hru hrát:

  • Každý žák si vylosuje jednu kartičku.
  • Hra je zacyklená, takže nezáleží na tom, kdo začne.
  • Začínající hráč přečte větu "Who has the opposite of...?"
  • např. „Who has the opposite of SLOW?“
  • Pokračuje ten hráč, který má protiklad uvedený na své kartičce. Odpoví: „I have FAST. Who has the opposite of DAY?“ a hra pokračuje dál "I have NIGHT. Who has the opposite of OLD?" (žáci se mohou při hře řadit a vytvářet tak živé domino)
  • Cílem hry je procvičit a upevnit slovní zásobu protikladů.


 

Další produkty od autora Od Maky pro žáky

768277
Český jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Zakoupený materiál obsahuje: úvodní list 37 listů do čtenářského deníku 1.Úvodní listy přehled přečtených knih informace
70.00 Kč
692753
Anglický jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Kartičky pro hru na procvičení abecedy a spellingu (hláskování) v angličtině. Na způsob hry Já mám, kdo má. Materiál
25.00 Kč
610303
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Materiál slouží k vystavení rozvrhu ve třídě, k časové orientaci během dne a také jako výzdoba třídy. Skládá se z
45.00 Kč
617208
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Chcete žáky rozdělit do skupin rychle a zábavně? Rozdejte jim veselé barevné kartičky s příšerkami a oni si snadno
45.00 Kč
I have...who has? - OPPOSITES I have...who has? - OPPOSITES
24 karet na hru "I have... Who has?" na procvičení protikladů v angličtině + 48 kartiček s jednotlivými slovíčky.Obsah materiálu:24 karet "I have... Who has the opposite of...?" (24 protikladů = 48 slov)48 kartiček s jednotlivými slovíčkyPříprava materiálu:Vytiskněte všechny stránky na formát A4.Pro delší životnost stránky zalaminujte.Vystřihněte jednotlivé kartičky, jak pro hru, tak i samostatná slovaJak s materiálem pracovat:1.Před samotnou hrou doporučuji začít učením jednotlivých slov pomocí kartiček.Každá kartička obsahuje slovo a obrázek.Slova můžete spojovat do dvojic protikladů nebo je využít k hraní pexesa.2. Když už žáci slovíčka ovládají, přejděte ke hře "I have... Who has...?"Pomocí této hry žáci procvičí dvojice protikladů a upevní si slovní zásobu.Jak hru hrát:Každý žák si vylosuje jednu kartičku.Hra je zacyklená, takže nezáleží na tom, kdo začne.Začínající hráč přečte větu "Who has the opposite of...?"např. „Who has the opposite of SLOW?“Pokračuje ten hráč, který má protiklad uvedený na své kartičce. Odpoví: „I have FAST. Who has the opposite of DAY?“ a hra pokračuje dál "I have NIGHT. Who has the opposite of OLD?" (žáci se mohou při hře řadit a vytvářet tak živé domino)Cílem hry je procvičit a upevnit slovní zásobu protikladů. 
UUCZ-644560
Anglický jazyk>Já mám, kdo má>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ
50.00