Brožura obsahuje 65 a 126 otázek a úkolů. Lze využít vcelku nebo nastříhat na kartičky.
Hra pro procvičování frází a slovní zásoby z anglického jazyka. Fráze odpovídají učebnici Chit Chat 1 a 2, ale lze je využít i pro jinou učebnici. Sada obsahuje 65 otázek či úkolů pro Chit chat 1 a 126 tázek či úkolů pro Chit chat 2. Sady pro díly učebnice jsou od sebe barevně odlišeny. Kartičky lze přidávat či ubírat podle probraného učiva. Součástí materiálu je i metodický list.
Hra pokrývá otázky/fráze ke slovní zásobě:
- Chit chat 1: Jméno, věk, barva, vybavení třídy, domácí mazlíčci, nálady, části těla a obličeje, členové rodiny, oblečení, jídlo, zvířata, věci v pokojíčku
- Chit chat 2: hudební nástroje, sporty, místnosti v domě, vybavení bytu, předložky místa, nemoci, budovy ve městě a na vesnici, přítomný čas průběhový ( tvary s -ing), počasí, předměty ve škole, čas, televizní pořady, volný čas, volně žijící zvířata, dinosauři (minulý čas u sloves to have got a to be, části těla)
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.
Materiál rozvíjí dle RVP:
- CJ-3-1-02 zopakuje a použije slova a slovní spojení, se kterými se v průběhu výuky setkal
- CJ-3-1-03 rozumí obsahu jednoduchého krátkého psaného textu, pokud má k dispozici vizuální oporu
- CJ-5-2-01 se zapojí do jednoduchých rozhovorů
- CJ-5-2-02 sdělí jednoduchým způsobem základní informace týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat
- CJ-5-2-03 odpovídá na jednoduché otázky týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat a podobné otázky pokládá
Klíčové kompetence:
- Kompetence komunikativní – naslouchá promluvám druhých lidí, porozumí jim, vhodně na ně reaguje, účinně se zapojuje do diskuse, obhajuje svůj názor a vhodně argumentuje
- Kompetence komunikativní – rozumí různým typům textů a záznamů, obrazových materiálů, běžně užívaných gest, zvuků a jiných informačních a komunikačních prostředků, přemýšlí o nich, reaguje na ně a tvořivě je využívá ke svému rozvoji a k aktivnímu zapojení se do společenského dění
- Kompetence komunikativní – využívá získané komunikativní dovednosti k vytváření vztahů potřebných k plnohodnotnému soužití a kvalitní spolupráci s ostatními lidmi
- Kompetence sociální a personální – účinně spolupracuje ve skupině, podílí se společně s pedagogy na vytváření pravidel práce v týmu, na základě poznání nebo přijetí nové role v pracovní činnosti pozitivně ovlivňuje kvalitu společné práce