My school - směry, slovní zásoba, předložky

Předmět:
Počet stran:
4
Velikost: 100.25 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Magdalena Weinerová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
14. 2. 2024
Sdílet:

    Aktivita pro práci ve dvojici. Každý žák má svůj list. Střídavě si popisují místnosti a jejich umístění. Hledají rozdíly mezi jednotlivými listy. Ty si můžou do svého plánku vyznačit. Lze pracovat i samostatně, kdy žák pouze popisuje, co kde je. Pro každé patro jsou vypracovány dvě varianty - pro žáka A a B.

    Další variantou práce s materiálem je popis směrů. Např. Popiš cestu cestu novému spolužákovi z učebny anglického jazyka v prvním patře do hudebny v patře druhém apod.

    Žáci si procvičují vazbu there is/are, slovní zásobu - místnosti ve škole, předložky, směry.

    Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.

    Materiál rozvíjí dle RVP:

    • CJ-5-2-02 sdělí jednoduchým způsobem základní informace týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat Č
    •  CJ-5-2-03 odpovídá na jednoduché otázky týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat a podobné otázky pokládá

    Klíčové kompetence:

    • Kompetence komunikativní – naslouchá promluvám druhých lidí, porozumí jim, vhodně na ně reaguje, účinně se zapojuje do diskuse, obhajuje svůj názor a vhodně argumentuje
    • Kompetence sociální a personální – přispívá k diskusi v malé skupině i k debatě celé třídy, chápe potřebu efektivně spolupracovat s druhými při řešení daného úkolu, oceňuje zkušenosti druhých lidí, respektuje různá hlediska a čerpá poučení z toho, co si druzí lidé myslí, říkají a dělají

    Další produkty od autora Magdalena Weinerová

    255791
    Anglický jazyk
    4., ZŠ – 1. STUPEŇ
    Pracovní listy
    Doplňkový materiál pro konverzační aktivitu k učebnici Chit Chat 2 - lekce 8 - What’s on TV? Žáci pracují ve dvojici a
    25.00 Kč
    371612
    Dějepis
    5., 7., 8., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
    Pracovní listy
    Pracovní list s vynechanými informaci tématu Kultura v druhé polovině 19. století (Božena, Němcová, Národní divadlo,...)
    25.00 Kč
    404558
    Anglický jazyk
    4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
    Pracovní listy
    Materiál obsahuje soubor sedmi plakátků s ikonami počasí na mapě Spojeného království s vybranými městy, dále sadu 14
    35.00 Kč
    856050
    Matematika
    4.
    Pracovní listy
    Materiál obsahuje celkem 5 úkolů, v kterých si žáci procvičí písemné sčítání, odčítání, násobení a dělení v oboru do
    35.00 Kč
    My school - směry, slovní zásoba, předložky My school - směry, slovní zásoba, předložky
    Aktivita pro práci ve dvojici. Každý žák má svůj list. Střídavě si popisují místnosti a jejich umístění. Hledají rozdíly mezi jednotlivými listy. Ty si můžou do svého plánku vyznačit. Lze pracovat i samostatně, kdy žák pouze popisuje, co kde je. Pro každé patro jsou vypracovány dvě varianty - pro žáka A a B. Další variantou práce s materiálem je popis směrů. Např. Popiš cestu cestu novému spolužákovi z učebny anglického jazyka v prvním patře do hudebny v patře druhém apod. Žáci si procvičují vazbu there is/are, slovní zásobu - místnosti ve škole, předložky, směry. Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Materiál rozvíjí dle RVP: CJ-5-2-02 sdělí jednoduchým způsobem základní informace týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat Č  CJ-5-2-03 odpovídá na jednoduché otázky týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat a podobné otázky pokládáKlíčové kompetence:Kompetence komunikativní – naslouchá promluvám druhých lidí, porozumí jim, vhodně na ně reaguje, účinně se zapojuje do diskuse, obhajuje svůj názor a vhodně argumentujeKompetence sociální a personální – přispívá k diskusi v malé skupině i k debatě celé třídy, chápe potřebu efektivně spolupracovat s druhými při řešení daného úkolu, oceňuje zkušenosti druhých lidí, respektuje různá hlediska a čerpá poučení z toho, co si druzí lidé myslí, říkají a dělají
    UUCZ-326299
    Anglický jazyk>Pracovní listy>Ostatní>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ
    0.00