My school - směry, slovní zásoba, předložky

Předmět:
Počet stran:
4
Velikost: 100.25 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Magdalena Weinerová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
14. 2. 2024
Sdílet:

    Aktivita pro práci ve dvojici. Každý žák má svůj list. Střídavě si popisují místnosti a jejich umístění. Hledají rozdíly mezi jednotlivými listy. Ty si můžou do svého plánku vyznačit. Lze pracovat i samostatně, kdy žák pouze popisuje, co kde je. Pro každé patro jsou vypracovány dvě varianty - pro žáka A a B.

    Další variantou práce s materiálem je popis směrů. Např. Popiš cestu cestu novému spolužákovi z učebny anglického jazyka v prvním patře do hudebny v patře druhém apod.

    Žáci si procvičují vazbu there is/are, slovní zásobu - místnosti ve škole, předložky, směry.

    Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.

    Materiál rozvíjí dle RVP:

    • CJ-5-2-02 sdělí jednoduchým způsobem základní informace týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat Č
    •  CJ-5-2-03 odpovídá na jednoduché otázky týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat a podobné otázky pokládá

    Klíčové kompetence:

    • Kompetence komunikativní – naslouchá promluvám druhých lidí, porozumí jim, vhodně na ně reaguje, účinně se zapojuje do diskuse, obhajuje svůj názor a vhodně argumentuje
    • Kompetence sociální a personální – přispívá k diskusi v malé skupině i k debatě celé třídy, chápe potřebu efektivně spolupracovat s druhými při řešení daného úkolu, oceňuje zkušenosti druhých lidí, respektuje různá hlediska a čerpá poučení z toho, co si druzí lidé myslí, říkají a dělají

    Další produkty od autora Magdalena Weinerová

    433808
    Český jazyk - gramatika
    3., 4., 5.
    Didaktické hry
    Soubor se skládá se 48 kartiček vyjmenovaných slov, slov příbuzných, obtížnější slov či slov pro žáky méně známých. Lze
    35.00 Kč
    560839
    Matematika
    3., 4.
    Pracovní listy
    Materiál se skládá z celkem sedmi úkolů. Žáci si v nich procvičí pamětné sčítání v oboru do 100 a do 1000. Dále malou
    30.00 Kč
    562339
    Český jazyk
    3.
    Pracovní listy
    Zábavné procvičování učiva - českého jazyka (vyjmenovaná slova, pády, slovní druhy, tvůrčí psaní) a matematiky (pamětné
    45.00 Kč
    371612
    Dějepis
    5., 7., 8., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
    Pracovní listy
    Pracovní list s vynechanými informaci tématu Kultura v druhé polovině 19. století (Božena, Němcová, Národní divadlo,...)
    25.00 Kč
    My school - směry, slovní zásoba, předložky My school - směry, slovní zásoba, předložky
    Aktivita pro práci ve dvojici. Každý žák má svůj list. Střídavě si popisují místnosti a jejich umístění. Hledají rozdíly mezi jednotlivými listy. Ty si můžou do svého plánku vyznačit. Lze pracovat i samostatně, kdy žák pouze popisuje, co kde je. Pro každé patro jsou vypracovány dvě varianty - pro žáka A a B. Další variantou práce s materiálem je popis směrů. Např. Popiš cestu cestu novému spolužákovi z učebny anglického jazyka v prvním patře do hudebny v patře druhém apod. Žáci si procvičují vazbu there is/are, slovní zásobu - místnosti ve škole, předložky, směry. Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Materiál rozvíjí dle RVP: CJ-5-2-02 sdělí jednoduchým způsobem základní informace týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat Č  CJ-5-2-03 odpovídá na jednoduché otázky týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat a podobné otázky pokládáKlíčové kompetence:Kompetence komunikativní – naslouchá promluvám druhých lidí, porozumí jim, vhodně na ně reaguje, účinně se zapojuje do diskuse, obhajuje svůj názor a vhodně argumentujeKompetence sociální a personální – přispívá k diskusi v malé skupině i k debatě celé třídy, chápe potřebu efektivně spolupracovat s druhými při řešení daného úkolu, oceňuje zkušenosti druhých lidí, respektuje různá hlediska a čerpá poučení z toho, co si druzí lidé myslí, říkají a dělají
    UUCZ-326299
    Anglický jazyk>Pracovní listy>Ostatní>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ
    0.00