Přiřazovačky - QUESTIONS & ANSWERS

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
20
Velikost: 16.9 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 12. 2023
Sdílet:

Přiřazovačky jsou parádní (a přitom jednoduchou a skladnou) pomůckou pro rychlé procvičení nové slovní zásoby nebo zopakování/připomenutí té staré (např. po prázdninách). Tato sada je zaměřena na jednoduché otázky a odpovědi (nikoliv na izolovaná slovíčka).

S materiálem lze pracovat několika způsoby:

1. Vše rozdělte na jednotlivé kartičky, které budou mít děti za úkol seskládat do správných dvojic. Všechny kartičky pak můžete využít při společné práci i jinak (čtení a vlastní odpovědi, spelling, vyvození možných otázek podle odpovědí, popis obrázků …).
2. Nastříhejte jednotlivé kartičky s obrázky, ale část s otázkami nechejte vcelku (s bílým prostorem okolo, nebo bez něj). Takto vzniknou pruhy, ke kterým děti přikládají správné odpovědi (všechny dialogy musejí dávat smysl). Můžete připravit i naopak (nastříhat kartičky s otázkami a odpovědi nechat v pruzích). Volné kartičky pak lze využít i jiným způsobem – předem si tedy promyslete, které využijete více v rozdělené verzi.

My používáme druhou variantu – příprava, skládání i úklid jsou tak rychlejší.

Po třídě vždy uděláme několik stanovišť (skládáme na koberci, ale můžete využít i lavice) a děti se po kontrole (a případné zpětné vazbě) prostřídají.

  • Děti mohou skládat jednotlivě, ve dvojicích či menších skupinách.
  • Využívám i pro rychlíky, kteří už mají jinou práci hotovou dříve než ostatní.


TIP 1: Jednotlivé sady uchovávám v šanonech ve složkách s drukem.
TIP 2: Tiskem 4 stran na list získáte pěkný přehled, který můžete použít jako úvodní stranu složky nebo jako řešení pro samostatnou kontrolu.

 

Můžete si vybrat ze 4 vzhledů karet:

  • s barevným pozadím
  • s barevným rámečkem
  • s černým rámečkem
  • černobílé – ty můžete rozdat dětem k vymalování a domácímu procvičování
     

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ, a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů v oblasti Jazyk a jazyková komunikace. Cílem je osvojit si základní anglické fráze v písemné a mluvené formě. S materiálem lze pracovat skupinově, ve dvojicích i individuálně. Brožura obsahuje omalovánky se všemi dvojicemi, které lze využít vcelku (jako přehled pro žáky) nebo nastříhat na kartičky (pro domácí opakování).

Další produkty od autora Lucie Šimků - HAPPi KyDS

77270
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Pracovní listy
Materiál je určen školkáčkům na rozvoj zrakového vnímání, jemné motoriky a trpělivosti. Děti mají za úkol najít na
29.00 Kč
5100
Český jazyk
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Skupinová hra (ideální pro začátek školního roku, na tábor, školu v přírodě nebo jen tak volnou chvilku) , která děti
49.00 Kč
77672
Grafomotorika
MŠ, MŠ - předškoláci
Pracovní listy
Veselé pracovní listy pro školkáčky, které udělají radost pěknými obrázky - jak v barevné, tak i v černobílé podobě. :)
45.00 Kč
381977
Český jazyk
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Přiřazujte stopy ke zvířátkům, zvířátka/stopy k názvům nebo skládejte celé trojice! :) Děti si touto zábavnou formou
40.00 Kč
Přiřazovačky - QUESTIONS & ANSWERS Přiřazovačky - QUESTIONS & ANSWERS
Přiřazovačky jsou parádní (a přitom jednoduchou a skladnou) pomůckou pro rychlé procvičení nové slovní zásoby nebo zopakování/připomenutí té staré (např. po prázdninách). Tato sada je zaměřena na jednoduché otázky a odpovědi (nikoliv na izolovaná slovíčka). S materiálem lze pracovat několika způsoby: 1. Vše rozdělte na jednotlivé kartičky, které budou mít děti za úkol seskládat do správných dvojic. Všechny kartičky pak můžete využít při společné práci i jinak (čtení a vlastní odpovědi, spelling, vyvození možných otázek podle odpovědí, popis obrázků …). 2. Nastříhejte jednotlivé kartičky s obrázky, ale část s otázkami nechejte vcelku (s bílým prostorem okolo, nebo bez něj). Takto vzniknou pruhy, ke kterým děti přikládají správné odpovědi (všechny dialogy musejí dávat smysl). Můžete připravit i naopak (nastříhat kartičky s otázkami a odpovědi nechat v pruzích). Volné kartičky pak lze využít i jiným způsobem – předem si tedy promyslete, které využijete více v rozdělené verzi. My používáme druhou variantu – příprava, skládání i úklid jsou tak rychlejší. Po třídě vždy uděláme několik stanovišť (skládáme na koberci, ale můžete využít i lavice) a děti se po kontrole (a případné zpětné vazbě) prostřídají. Děti mohou skládat jednotlivě, ve dvojicích či menších skupinách. Využívám i pro rychlíky, kteří už mají jinou práci hotovou dříve než ostatní. TIP 1: Jednotlivé sady uchovávám v šanonech ve složkách s drukem. TIP 2: Tiskem 4 stran na list získáte pěkný přehled, který můžete použít jako úvodní stranu složky nebo jako řešení pro samostatnou kontrolu.   Můžete si vybrat ze 4 vzhledů karet: s barevným pozadím s barevným rámečkem s černým rámečkem černobílé – ty můžete rozdat dětem k vymalování a domácímu procvičování   Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ, a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů v oblasti Jazyk a jazyková komunikace. Cílem je osvojit si základní anglické fráze v písemné a mluvené formě. S materiálem lze pracovat skupinově, ve dvojicích i individuálně. Brožura obsahuje omalovánky se všemi dvojicemi, které lze využít vcelku (jako přehled pro žáky) nebo nastříhat na kartičky (pro domácí opakování).
UUCZ-189340
Anglický jazyk>Didaktické hry>Skládačky>Omalovánky>1.>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ
40.00