Space & universe

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
8
Velikost: 7.26 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Nikola Herpaiová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
22. 8. 2024
Sdílet:

Sada aktivit pro procvičení anglických slovíček. Vhodné jako doplňkové učivo pro Project 3, unit 2.
 

Sedm stránek, které jsou nabité slovíčky na téma vesmír. Vhodné jako demonstrační karty

i jako aktivity na procvičení.

 

Soubor obsahuje:

  • 7 obrázků s definicí v angličtině
  • pracovní list vhodný ke kreativnímu psaní
  • 24 kartiček s otázkami na téma vesmír a vesmírné cestování
  • 18 flashcards (obrázek + anglické slovíčko)
  •  

Náměty na práci v hodinách:

a) obrázky s anglickými definicemi

Tato část je vhodná jako aktivita pro rozdělení dětí do dvojic. Rozdáte žákům kartičky a žáci musí najít svou dvojici (buď obrázek, nebo definici).

Kartičky se mohou hrát jako rychlá varianta pexesa, nebo přiřazovačky.

Můžete také používat slovníky, kde žáci vyhledávají neznámá slovíčka.

Učitel může žákům předčítat definice a vynechat jedno slovo, žáci hádají, které slovo chybí.

b) pracovní list ke kreativnímu psaní

Necháte žáky popustit fantazii, ať sepíšou vlastní příběh. Práce samostatně, ve dvojicích či ve skupinách. Učitel může také vymyslet začátek příběhu a žáci pokračují. Obrázky slouží jako pomůcka.

c) kartičky s otázkami

Žáci si mohou vylosovat otázku/dostanou přiřazenou a snaží se odpovědět.

d) flashcards

Kartičky mohou sloužit jako demonstrační obrázky, případně pokud učitel odstřihne slovo, tak mohou žáci přiřazovat slova k obrázkům, nebo hrát pexeso.

Kousky obrázků mohou být odstřiženy a žáci dokreslují zbytek obrázku.

Žák si může vylosovat kartičku a žáci se pomocí otázek snaží zjistit, jakou kartičku má spolužák v ruce.

Kartičky jsou vyložené na stole, žáci se minutu dívají na obrázky, poté zavřou oči, učitel jednu kartičku sebere, žáci musí přijít na to, jaká kartička chybí.

 

 

 

 

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. 
Vzdělávání v dané vzdělávací oblasti směřuje k utváření a rozvíjení klíčových kompetencí tím, že vede žáka k:
- CJ-5-3-02p rozumí slovům, se kterými se v rámci tematických okruhů opakovaně setkal (zejména má-li k dispozici vizuální oporu)

- rozvíjení pozitivního vztahu k mnohojazyčnosti a respektování kulturní rozmanitosti

Další produkty od autora Nikola Herpaiová

861334
Dějepis
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Soubor obsahuje: komiksová verze legendy - s bublinami i bez popis jednotlivých políček a bubliny k další práci legenda
40.00 Kč
668669
Dějepis
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Kolíčkování
30 kartiček na procvičení témat: doba bronzová, doba železná, Keltové, Germáni, Slované Řešení přehněte dozadu, aby
30.00 Kč
340811
Dějepis
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Pracovní listy a časová osa na téma "zámořské objevy". Pracovní listy jsou vytvořeny tak, aby žáci našli odpovědi ve
45.00 Kč
342175
Dějepis
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
KOLÍČKOVÁNÍ 20 kartiček na procvičení reformace a protireformace. Řešení přehněte dozadu, aby nebylo vidět. Celou kartu
35.00 Kč
Space & universe Space & universe
Sada aktivit pro procvičení anglických slovíček. Vhodné jako doplňkové učivo pro Project 3, unit 2.   Sedm stránek, které jsou nabité slovíčky na téma vesmír. Vhodné jako demonstrační karty i jako aktivity na procvičení.   Soubor obsahuje: 7 obrázků s definicí v angličtině pracovní list vhodný ke kreativnímu psaní 24 kartiček s otázkami na téma vesmír a vesmírné cestování 18 flashcards (obrázek + anglické slovíčko)   Náměty na práci v hodinách: a) obrázky s anglickými definicemi Tato část je vhodná jako aktivita pro rozdělení dětí do dvojic. Rozdáte žákům kartičky a žáci musí najít svou dvojici (buď obrázek, nebo definici). Kartičky se mohou hrát jako rychlá varianta pexesa, nebo přiřazovačky. Můžete také používat slovníky, kde žáci vyhledávají neznámá slovíčka. Učitel může žákům předčítat definice a vynechat jedno slovo, žáci hádají, které slovo chybí. b) pracovní list ke kreativnímu psaní Necháte žáky popustit fantazii, ať sepíšou vlastní příběh. Práce samostatně, ve dvojicích či ve skupinách. Učitel může také vymyslet začátek příběhu a žáci pokračují. Obrázky slouží jako pomůcka. c) kartičky s otázkami Žáci si mohou vylosovat otázku/dostanou přiřazenou a snaží se odpovědět. d) flashcards Kartičky mohou sloužit jako demonstrační obrázky, případně pokud učitel odstřihne slovo, tak mohou žáci přiřazovat slova k obrázkům, nebo hrát pexeso. Kousky obrázků mohou být odstřiženy a žáci dokreslují zbytek obrázku. Žák si může vylosovat kartičku a žáci se pomocí otázek snaží zjistit, jakou kartičku má spolužák v ruce. Kartičky jsou vyložené na stole, žáci se minutu dívají na obrázky, poté zavřou oči, učitel jednu kartičku sebere, žáci musí přijít na to, jaká kartička chybí.         Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.  Vzdělávání v dané vzdělávací oblasti směřuje k utváření a rozvíjení klíčových kompetencí tím, že vede žáka k: - CJ-5-3-02p rozumí slovům, se kterými se v rámci tematických okruhů opakovaně setkal (zejména má-li k dispozici vizuální oporu) - rozvíjení pozitivního vztahu k mnohojazyčnosti a respektování kulturní rozmanitosti
UUCZ-233618
Anglický jazyk>Pexeso>Ostatní>8.>9.>ZŠ – 2. STUPEŇ>🚀 Vesmír
35.00