Space & universe

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
8
Velikost: 7.26 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Nikola Herpaiová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
22. 8. 2024
Sdílet:

Sada aktivit pro procvičení anglických slovíček. Vhodné jako doplňkové učivo pro Project 3, unit 2.
 

Sedm stránek, které jsou nabité slovíčky na téma vesmír. Vhodné jako demonstrační karty

i jako aktivity na procvičení.

 

Soubor obsahuje:

  • 7 obrázků s definicí v angličtině
  • pracovní list vhodný ke kreativnímu psaní
  • 24 kartiček s otázkami na téma vesmír a vesmírné cestování
  • 18 flashcards (obrázek + anglické slovíčko)
  •  

Náměty na práci v hodinách:

a) obrázky s anglickými definicemi

Tato část je vhodná jako aktivita pro rozdělení dětí do dvojic. Rozdáte žákům kartičky a žáci musí najít svou dvojici (buď obrázek, nebo definici).

Kartičky se mohou hrát jako rychlá varianta pexesa, nebo přiřazovačky.

Můžete také používat slovníky, kde žáci vyhledávají neznámá slovíčka.

Učitel může žákům předčítat definice a vynechat jedno slovo, žáci hádají, které slovo chybí.

b) pracovní list ke kreativnímu psaní

Necháte žáky popustit fantazii, ať sepíšou vlastní příběh. Práce samostatně, ve dvojicích či ve skupinách. Učitel může také vymyslet začátek příběhu a žáci pokračují. Obrázky slouží jako pomůcka.

c) kartičky s otázkami

Žáci si mohou vylosovat otázku/dostanou přiřazenou a snaží se odpovědět.

d) flashcards

Kartičky mohou sloužit jako demonstrační obrázky, případně pokud učitel odstřihne slovo, tak mohou žáci přiřazovat slova k obrázkům, nebo hrát pexeso.

Kousky obrázků mohou být odstřiženy a žáci dokreslují zbytek obrázku.

Žák si může vylosovat kartičku a žáci se pomocí otázek snaží zjistit, jakou kartičku má spolužák v ruce.

Kartičky jsou vyložené na stole, žáci se minutu dívají na obrázky, poté zavřou oči, učitel jednu kartičku sebere, žáci musí přijít na to, jaká kartička chybí.

 

 

 

 

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. 
Vzdělávání v dané vzdělávací oblasti směřuje k utváření a rozvíjení klíčových kompetencí tím, že vede žáka k:
- CJ-5-3-02p rozumí slovům, se kterými se v rámci tematických okruhů opakovaně setkal (zejména má-li k dispozici vizuální oporu)

- rozvíjení pozitivního vztahu k mnohojazyčnosti a respektování kulturní rozmanitosti

Další produkty od autora Nikola Herpaiová

257448
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Kolíčkování
48 kartiček na procvičení zájmen (possessive and personal pronouns). Řešení přehněte dozadu, aby nebylo vidět. Celou
25.00 Kč
195759
Dějepis
ZŠ – 2. STUPEŇ
Domino
16 karet domina, 1 sada trimina pro zopakování látky na téma Arabská říše. Návod jak hrát najdete v každém souboru
40.00 Kč
386315
Český jazyk - gramatika
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
136 slov na doplnění i/y. Jak hrát: Na tabuli nebo koberec rozmístěte košíky dle potřeby. Žáci umisťují houby ke
35.00 Kč
224970
Český jazyk - gramatika
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Soubor obsahuje: herní desku 108 kartiček se slovy na doplnění i/y Budete potřebovat: - figurky a kostky Jak hrát: Hra
45.00 Kč
Space & universe Space & universe
Sada aktivit pro procvičení anglických slovíček. Vhodné jako doplňkové učivo pro Project 3, unit 2.   Sedm stránek, které jsou nabité slovíčky na téma vesmír. Vhodné jako demonstrační karty i jako aktivity na procvičení.   Soubor obsahuje: 7 obrázků s definicí v angličtině pracovní list vhodný ke kreativnímu psaní 24 kartiček s otázkami na téma vesmír a vesmírné cestování 18 flashcards (obrázek + anglické slovíčko)   Náměty na práci v hodinách: a) obrázky s anglickými definicemi Tato část je vhodná jako aktivita pro rozdělení dětí do dvojic. Rozdáte žákům kartičky a žáci musí najít svou dvojici (buď obrázek, nebo definici). Kartičky se mohou hrát jako rychlá varianta pexesa, nebo přiřazovačky. Můžete také používat slovníky, kde žáci vyhledávají neznámá slovíčka. Učitel může žákům předčítat definice a vynechat jedno slovo, žáci hádají, které slovo chybí. b) pracovní list ke kreativnímu psaní Necháte žáky popustit fantazii, ať sepíšou vlastní příběh. Práce samostatně, ve dvojicích či ve skupinách. Učitel může také vymyslet začátek příběhu a žáci pokračují. Obrázky slouží jako pomůcka. c) kartičky s otázkami Žáci si mohou vylosovat otázku/dostanou přiřazenou a snaží se odpovědět. d) flashcards Kartičky mohou sloužit jako demonstrační obrázky, případně pokud učitel odstřihne slovo, tak mohou žáci přiřazovat slova k obrázkům, nebo hrát pexeso. Kousky obrázků mohou být odstřiženy a žáci dokreslují zbytek obrázku. Žák si může vylosovat kartičku a žáci se pomocí otázek snaží zjistit, jakou kartičku má spolužák v ruce. Kartičky jsou vyložené na stole, žáci se minutu dívají na obrázky, poté zavřou oči, učitel jednu kartičku sebere, žáci musí přijít na to, jaká kartička chybí.         Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.  Vzdělávání v dané vzdělávací oblasti směřuje k utváření a rozvíjení klíčových kompetencí tím, že vede žáka k: - CJ-5-3-02p rozumí slovům, se kterými se v rámci tematických okruhů opakovaně setkal (zejména má-li k dispozici vizuální oporu) - rozvíjení pozitivního vztahu k mnohojazyčnosti a respektování kulturní rozmanitosti
UUCZ-233618
Anglický jazyk>Pexeso>Ostatní>8.>9.>ZŠ – 2. STUPEŇ>🚀 Vesmír
35.00