Who’s Who? Describe, Match, and Create!

Předmět:
Ročník:
Velikost: 10.14 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Zuzana Otevřelová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
21. 9. 2024
-20 % 50 Kč
40 Kč
Sdílet:

Who’s Who? Describe, Match, and Create!

Materiál obsahuje 60 postav a několik aktivit, které jsou vhodné pro žáky 8. a 9. tříd. Každá aktivita využívá kartičky s obrázky postav, popisy a užitečnou slovní zásobou. Všechny aktivity lze provádět ve dvojicích, skupinách, nebo i individuálně.

Popisování obrázku: Žáci popisují postavu na kartičce. Na druhé straně kartičky je osnova, podle kterého mohou popisovat. K dispozici je také kartička s užitečnými slovy, která žáci mohou využít při popisu.

Přiřazování textu k postavám: Každý tým nebo samostatný žák dostane několik kartiček s obrázky a popisy. Úkolem je přiřadit správný popis ke každé postavě. Hra podporuje týmovou spolupráci a porozumění textu.

Seřazování obrázků podle instrukcí: Děti obdrží sadu kartiček a instrukce, podle kterých musí postavy seřadit (např. from the youngest to the oldest, ...). Tato aktivita rozvíjí schopnost popisu a porovnávání.

Skupinové třídění postav: Podle instrukcí, jako je "Group all the characters with straight hair.", žáci třídí kartičky do skupin. Tato aktivita pomáhá žákům rozvíjet schopnost

rozpoznávání fyzických vlastností a jejich popis.

Tvorba životopisu postavy: Žáci si vyberou postavu z kartičky a vytvoří její životopis. Využijí informace o vzhledu, osobnosti, zálibách a dalších detailech. Tuto aktivitu lze provádět pomocí připraveného pracovního listu.

AI generátor obrázků: Žáci mohou použít kartičky k práci s AI na platformách jako je Perchance AI Text-to-Image Generator. Mohou popsat postavu, kterou si představí, a nechat AI vygenerovat nový obrázek na základě jejich popisu. Poté mohou srovnat výsledek s původní kartičkou.

Role-playing: Žáci si vezmou kartičku s postavou a hrají roli postavy, kterou musí představit ostatním.

Diskuze o postavách: Žáci mohou diskutovat ve dvojicích nebo skupinách o tom, jak se jejich postavy liší nebo co mají společného.

Další produkty od autora Zuzana Otevřelová

618557
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Výzdoba třídy
KALENDÁŘ NA CELÝ ROK Tento kalendář je navržený jako užitečný nástroj pro vaši třídu, který vám pomůže nejen organizovat
40.00 Kč
72568
Anglický jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Vhodné pro: - 2. stupeň Zaměření: - budoucí čas (will, going to) Obsahuje: - vysvětlení gramatiky (přehledná tabulka) -
35.00 Kč
4349
Anglický jazyk
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Zábavná forma jak se naučit anglická slovíčka a také mluvit anglicky. K rozdílům jsou i odpovědi. Materiál zahrnuje 2
25.00 Kč
56227
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Diář učitelský
NÉ TAK ÚPLNĚ OBYČEJNÝ DIÁŘ je 52 stránkový deník. Skládá se z 52 týdnu a každý týden si žák vyplní jednu stranu. Ta
125.00 Kč
Who’s Who? Describe, Match, and Create! Who’s Who? Describe, Match, and Create!
Who’s Who? Describe, Match, and Create!Materiál obsahuje 60 postav a několik aktivit, které jsou vhodné pro žáky 8. a 9. tříd. Každá aktivita využívá kartičky s obrázky postav, popisy a užitečnou slovní zásobou. Všechny aktivity lze provádět ve dvojicích, skupinách, nebo i individuálně.Popisování obrázku: Žáci popisují postavu na kartičce. Na druhé straně kartičky je osnova, podle kterého mohou popisovat. K dispozici je také kartička s užitečnými slovy, která žáci mohou využít při popisu.Přiřazování textu k postavám: Každý tým nebo samostatný žák dostane několik kartiček s obrázky a popisy. Úkolem je přiřadit správný popis ke každé postavě. Hra podporuje týmovou spolupráci a porozumění textu.Seřazování obrázků podle instrukcí: Děti obdrží sadu kartiček a instrukce, podle kterých musí postavy seřadit (např. from the youngest to the oldest, ...). Tato aktivita rozvíjí schopnost popisu a porovnávání.Skupinové třídění postav: Podle instrukcí, jako je "Group all the characters with straight hair.", žáci třídí kartičky do skupin. Tato aktivita pomáhá žákům rozvíjet schopnostrozpoznávání fyzických vlastností a jejich popis.Tvorba životopisu postavy: Žáci si vyberou postavu z kartičky a vytvoří její životopis. Využijí informace o vzhledu, osobnosti, zálibách a dalších detailech. Tuto aktivitu lze provádět pomocí připraveného pracovního listu.AI generátor obrázků: Žáci mohou použít kartičky k práci s AI na platformách jako je Perchance AI Text-to-Image Generator. Mohou popsat postavu, kterou si představí, a nechat AI vygenerovat nový obrázek na základě jejich popisu. Poté mohou srovnat výsledek s původní kartičkou.Role-playing: Žáci si vezmou kartičku s postavou a hrají roli postavy, kterou musí představit ostatním.Diskuze o postavách: Žáci mohou diskutovat ve dvojicích nebo skupinách o tom, jak se jejich postavy liší nebo co mají společného.
UUCZ-657102
Anglický jazyk>Didaktické hry>Pracovní listy>8.>9.
50.00