Who’s Who? Describe, Match, and Create!

Předmět:
Ročník:
Velikost: 10.14 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Zuzana Otevřelová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
21. 9. 2024
Sdílet:

Who’s Who? Describe, Match, and Create!

Materiál obsahuje 60 postav a několik aktivit, které jsou vhodné pro žáky 8. a 9. tříd. Každá aktivita využívá kartičky s obrázky postav, popisy a užitečnou slovní zásobou. Všechny aktivity lze provádět ve dvojicích, skupinách, nebo i individuálně.

Popisování obrázku: Žáci popisují postavu na kartičce. Na druhé straně kartičky je osnova, podle kterého mohou popisovat. K dispozici je také kartička s užitečnými slovy, která žáci mohou využít při popisu.

Přiřazování textu k postavám: Každý tým nebo samostatný žák dostane několik kartiček s obrázky a popisy. Úkolem je přiřadit správný popis ke každé postavě. Hra podporuje týmovou spolupráci a porozumění textu.

Seřazování obrázků podle instrukcí: Děti obdrží sadu kartiček a instrukce, podle kterých musí postavy seřadit (např. from the youngest to the oldest, ...). Tato aktivita rozvíjí schopnost popisu a porovnávání.

Skupinové třídění postav: Podle instrukcí, jako je "Group all the characters with straight hair.", žáci třídí kartičky do skupin. Tato aktivita pomáhá žákům rozvíjet schopnost

rozpoznávání fyzických vlastností a jejich popis.

Tvorba životopisu postavy: Žáci si vyberou postavu z kartičky a vytvoří její životopis. Využijí informace o vzhledu, osobnosti, zálibách a dalších detailech. Tuto aktivitu lze provádět pomocí připraveného pracovního listu.

AI generátor obrázků: Žáci mohou použít kartičky k práci s AI na platformách jako je Perchance AI Text-to-Image Generator. Mohou popsat postavu, kterou si představí, a nechat AI vygenerovat nový obrázek na základě jejich popisu. Poté mohou srovnat výsledek s původní kartičkou.

Role-playing: Žáci si vezmou kartičku s postavou a hrají roli postavy, kterou musí představit ostatním.

Diskuze o postavách: Žáci mohou diskutovat ve dvojicích nebo skupinách o tom, jak se jejich postavy liší nebo co mají společného.

Další produkty od autora Zuzana Otevřelová

647233
Český jazyk - gramatika
3., 4., 5., 6.
Běhací diktát
„Běhací diktát: Párové souhlásky, měkké/tvrdé souhlásky a psaní ú/ů“ je hra vhodná pro žáky 3.–5. třídy s 88 kartičkami
39.99 Kč
1512
Anglický jazyk
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Tyto materiály zahrnují 3 křížovky, pracovní list na složená podstatná jména a básničku na doplnování slov. Ke křížovkám
30.00 Kč
846733
Český jazyk
4., 5., 6.
Didaktické hry
Tento materiál obsahuje 4 tematické varianty běhací hry do výuky. Děti si procvičí porozumění textu a logické
50.00 Kč
16557
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
VHODNÉ PRO: - 1. stupeň OBSAHUJE: - materiály zaměřené na části těla - materiály na gramatiku I HAVE GOT - slovníček s
45.00 Kč
Who’s Who? Describe, Match, and Create! Who’s Who? Describe, Match, and Create!
Who’s Who? Describe, Match, and Create!Materiál obsahuje 60 postav a několik aktivit, které jsou vhodné pro žáky 8. a 9. tříd. Každá aktivita využívá kartičky s obrázky postav, popisy a užitečnou slovní zásobou. Všechny aktivity lze provádět ve dvojicích, skupinách, nebo i individuálně.Popisování obrázku: Žáci popisují postavu na kartičce. Na druhé straně kartičky je osnova, podle kterého mohou popisovat. K dispozici je také kartička s užitečnými slovy, která žáci mohou využít při popisu.Přiřazování textu k postavám: Každý tým nebo samostatný žák dostane několik kartiček s obrázky a popisy. Úkolem je přiřadit správný popis ke každé postavě. Hra podporuje týmovou spolupráci a porozumění textu.Seřazování obrázků podle instrukcí: Děti obdrží sadu kartiček a instrukce, podle kterých musí postavy seřadit (např. from the youngest to the oldest, ...). Tato aktivita rozvíjí schopnost popisu a porovnávání.Skupinové třídění postav: Podle instrukcí, jako je "Group all the characters with straight hair.", žáci třídí kartičky do skupin. Tato aktivita pomáhá žákům rozvíjet schopnostrozpoznávání fyzických vlastností a jejich popis.Tvorba životopisu postavy: Žáci si vyberou postavu z kartičky a vytvoří její životopis. Využijí informace o vzhledu, osobnosti, zálibách a dalších detailech. Tuto aktivitu lze provádět pomocí připraveného pracovního listu.AI generátor obrázků: Žáci mohou použít kartičky k práci s AI na platformách jako je Perchance AI Text-to-Image Generator. Mohou popsat postavu, kterou si představí, a nechat AI vygenerovat nový obrázek na základě jejich popisu. Poté mohou srovnat výsledek s původní kartičkou.Role-playing: Žáci si vezmou kartičku s postavou a hrají roli postavy, kterou musí představit ostatním.Diskuze o postavách: Žáci mohou diskutovat ve dvojicích nebo skupinách o tom, jak se jejich postavy liší nebo co mají společného.
UUCZ-657102
Anglický jazyk>Didaktické hry>Pracovní listy>8.>9.
50.00