Who’s Who? Describe, Match, and Create!

Předmět:
Ročník:
Velikost: 10.14 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Zuzana Otevřelová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
21. 9. 2024
Sdílet:

Who’s Who? Describe, Match, and Create!

Materiál obsahuje 60 postav a několik aktivit, které jsou vhodné pro žáky 8. a 9. tříd. Každá aktivita využívá kartičky s obrázky postav, popisy a užitečnou slovní zásobou. Všechny aktivity lze provádět ve dvojicích, skupinách, nebo i individuálně.

Popisování obrázku: Žáci popisují postavu na kartičce. Na druhé straně kartičky je osnova, podle kterého mohou popisovat. K dispozici je také kartička s užitečnými slovy, která žáci mohou využít při popisu.

Přiřazování textu k postavám: Každý tým nebo samostatný žák dostane několik kartiček s obrázky a popisy. Úkolem je přiřadit správný popis ke každé postavě. Hra podporuje týmovou spolupráci a porozumění textu.

Seřazování obrázků podle instrukcí: Děti obdrží sadu kartiček a instrukce, podle kterých musí postavy seřadit (např. from the youngest to the oldest, ...). Tato aktivita rozvíjí schopnost popisu a porovnávání.

Skupinové třídění postav: Podle instrukcí, jako je "Group all the characters with straight hair.", žáci třídí kartičky do skupin. Tato aktivita pomáhá žákům rozvíjet schopnost

rozpoznávání fyzických vlastností a jejich popis.

Tvorba životopisu postavy: Žáci si vyberou postavu z kartičky a vytvoří její životopis. Využijí informace o vzhledu, osobnosti, zálibách a dalších detailech. Tuto aktivitu lze provádět pomocí připraveného pracovního listu.

AI generátor obrázků: Žáci mohou použít kartičky k práci s AI na platformách jako je Perchance AI Text-to-Image Generator. Mohou popsat postavu, kterou si představí, a nechat AI vygenerovat nový obrázek na základě jejich popisu. Poté mohou srovnat výsledek s původní kartičkou.

Role-playing: Žáci si vezmou kartičku s postavou a hrají roli postavy, kterou musí představit ostatním.

Diskuze o postavách: Žáci mohou diskutovat ve dvojicích nebo skupinách o tom, jak se jejich postavy liší nebo co mají společného.

Další produkty od autora Zuzana Otevřelová

87629
Matematika
2., 3., 4.
Didaktické hry
VHODNÉ PRO: - 1. stupeň OBSAHUJE: - 15 omalovánek - 10x pracovní listy obsahují dělení a násobení (1-10) - 5x sčítání a
45.00 Kč
710270
Český jazyk - gramatika
3., 4., 5.
Didaktické hry
Hra "sběrači slov" je aktivita, která podporuje děti ve spolupráci. Děti pracují ve skupinách po čtyřech až pěti (počet
45.00 Kč
1048309
Matematika
4., 5.
Pracovní listy
Materiál je určen pro žáky 4.–5. ročníku ZŠ. Procvičují si výpočet zlomků, dělení se zbytkem a převádění výsledků do
45.00 Kč
618554
Český jazyk - gramatika
3., 4.
Výzdoba třídy
Tento materiál obsahuje přehledy vyjmenovaných slov. Každá sekce zahrnuje nejen seznam vyjmenovaných slov, ale i chytáky
30.00 Kč
Who’s Who? Describe, Match, and Create! Who’s Who? Describe, Match, and Create!
Who’s Who? Describe, Match, and Create!Materiál obsahuje 60 postav a několik aktivit, které jsou vhodné pro žáky 8. a 9. tříd. Každá aktivita využívá kartičky s obrázky postav, popisy a užitečnou slovní zásobou. Všechny aktivity lze provádět ve dvojicích, skupinách, nebo i individuálně.Popisování obrázku: Žáci popisují postavu na kartičce. Na druhé straně kartičky je osnova, podle kterého mohou popisovat. K dispozici je také kartička s užitečnými slovy, která žáci mohou využít při popisu.Přiřazování textu k postavám: Každý tým nebo samostatný žák dostane několik kartiček s obrázky a popisy. Úkolem je přiřadit správný popis ke každé postavě. Hra podporuje týmovou spolupráci a porozumění textu.Seřazování obrázků podle instrukcí: Děti obdrží sadu kartiček a instrukce, podle kterých musí postavy seřadit (např. from the youngest to the oldest, ...). Tato aktivita rozvíjí schopnost popisu a porovnávání.Skupinové třídění postav: Podle instrukcí, jako je "Group all the characters with straight hair.", žáci třídí kartičky do skupin. Tato aktivita pomáhá žákům rozvíjet schopnostrozpoznávání fyzických vlastností a jejich popis.Tvorba životopisu postavy: Žáci si vyberou postavu z kartičky a vytvoří její životopis. Využijí informace o vzhledu, osobnosti, zálibách a dalších detailech. Tuto aktivitu lze provádět pomocí připraveného pracovního listu.AI generátor obrázků: Žáci mohou použít kartičky k práci s AI na platformách jako je Perchance AI Text-to-Image Generator. Mohou popsat postavu, kterou si představí, a nechat AI vygenerovat nový obrázek na základě jejich popisu. Poté mohou srovnat výsledek s původní kartičkou.Role-playing: Žáci si vezmou kartičku s postavou a hrají roli postavy, kterou musí představit ostatním.Diskuze o postavách: Žáci mohou diskutovat ve dvojicích nebo skupinách o tom, jak se jejich postavy liší nebo co mají společného.
UUCZ-657102
Anglický jazyk>Didaktické hry>Pracovní listy>8.>9.
50.00