Masky lesních živočichů

Počet stran:
43
Velikost: 43.67 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
9. 1. 2024
Sdílet:

Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ. Materiál rozvíjí dramatickou výchovu a upevňuje představy o lesních zvířatech. Obsahuje více než 21 různých masek. Očekávané výstupy: domluvit se slovy i gesty, improvizovat, zvládnout jednoduchou dramatickou úlohu, vyjadřovat svou představivost a fantazii v tvořivých činnostech (dramatických), zachycovat a vyjadřovat své prožitky dramatickou improvizací.

Kompetence k učení: uplatňuje získanou zkušenost v praktických situacích a v dalším učení.

Komunikativní kompetence: se dokáže vyjadřovat a sdělovat své prožitky, pocity a nálady různými prostředky: dramatickými .

Kompetence činnostní a občanské: se učí svoje činnosti a hry plánovat, organizovat, řídit a vyhodnocovat.

Nabízím soubor 22 (44) masek lesních živočichů, kteří žijí na našem území (můžeme je spatřit v lese či u lesa). Jedná se o:

  • včelu
  • pavouka
  • hada
  • netopýra
  • lišku
  • motýla
  • ježka
  • jelena
  • kamzíka
  • mývala
  • myš
  • žábu
  • berušku
  • sovu
  • bobra
  • vlka
  • medvěda
  • srnce
  • zajíce
  • veverky
  • prasete divokého
  • daňka

-) Masky jsou jak v barevné, tak černobílé verzi (Děti si je mohou vymalovat, vykreslit podle šablony (barevné masky) či podle vlastní fantazie a různě vytvořit, vyzdobit.)

Můžeme využít k:

  • dramatizaci
  • motivaci (učitele)
  • karnevalu
  • masopust
  • didaktické pomůcky k výuce (znovu vybavení dítěte)
  • názorně- demonstrační materiál pro matematické představy (pojmy), konkrétně pořadí (první, poslední....).
  • námětovým hrám
  • zpestření her
  • výzdoba třídy

Jak s maskami pracovat?

Doporučuji zalaminovat a připevnit k natahovací niti.

Proč volím tento styl masek?

Masky jsem si vyrobila z důvodu, protože mám s maskami, které jsem našla na internetu, jeden veliký ,,problém". Nejsou přizpůsobené velikosti dětské hlavy a hlavně většina z nich jsou dělány přes dětský nos. Dítě předškolního věku pak nemůže v masce dýchat a kolikrát i hůř, mají nedostatečný otvor na pusu. Masky mám odzkoušené na dětech (jsou přizpůsobené velikosti jejich hlavy, umístění očí a nepřesahují přes nosní dírky, takže dítě může svobodně mluvit a dýchat.

Jsem všeobecně tvořivá, to si myslím že už o mně víte, že ráda navrhuju a tvořím :D. Když mi něco nevyhovuje, sama si to vytvořím. Asi se to nezdá, ale s těmi maskami je celkem piplačka. Dělám to ve svém volném čase a načrtnout, vystínovat, změřit...není to jen tak :D.

Mám v plánu ještě další masky na další témata, oblasti (safari, u vody, moře- voda.....)

Tak jako vždycky, budu ráda když masky poslouží, myslím že jich je bohatě a jsem ráda, že si můžu odškrtnout zase jeden cíl, co jsem měla v plánu :).

Vaše Učitelka Zuzka

Zdroj obrázku: Vlastní autorské obrázky, Canva

Další produkty od autora Bc. Učitelka Zuzka

289679
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Soubor obsahuje obrazový materiál (třísložkové karty), kde učitel děti seznamuje a vede s nimi rozhovor o Velikonocích
28.00 Kč
475106
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Přehled učiva
Přidávám obr. materiál na tem. celek: Zdraví, možnost i tem. celek: Tělo. Dítě podle obrázku pojmenovává aktivity, které
0.00 Kč
255685
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9.
Pracovní listy
Lze vymalovat pomocí barev - inkoustu a polepit vatou. Jednoduchá, ale velmi efektivní výtvarná činnost. Rozvoj
0.00 Kč
318035
Český jazyk - čtení
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Nabízím soubor Jak zvířátka našla domov k dramatizaci dětí. Autorem původní pohádky je Dagmar Hilarová. Soubor obsahuje
45.00 Kč
Masky lesních živočichů Masky lesních živočichů
Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ. Materiál rozvíjí dramatickou výchovu a upevňuje představy o lesních zvířatech. Obsahuje více než 21 různých masek. Očekávané výstupy: domluvit se slovy i gesty, improvizovat, zvládnout jednoduchou dramatickou úlohu, vyjadřovat svou představivost a fantazii v tvořivých činnostech (dramatických), zachycovat a vyjadřovat své prožitky dramatickou improvizací. Kompetence k učení: uplatňuje získanou zkušenost v praktických situacích a v dalším učení. Komunikativní kompetence: se dokáže vyjadřovat a sdělovat své prožitky, pocity a nálady různými prostředky: dramatickými . Kompetence činnostní a občanské: se učí svoje činnosti a hry plánovat, organizovat, řídit a vyhodnocovat. Nabízím soubor 22 (44) masek lesních živočichů, kteří žijí na našem území (můžeme je spatřit v lese či u lesa). Jedná se o: včelu pavouka hada netopýra lišku motýla ježka jelena kamzíka mývala myš žábu berušku sovu bobra vlka medvěda srnce zajíce veverky prasete divokého daňka -) Masky jsou jak v barevné, tak černobílé verzi (Děti si je mohou vymalovat, vykreslit podle šablony (barevné masky) či podle vlastní fantazie a různě vytvořit, vyzdobit.) Můžeme využít k: dramatizaci motivaci (učitele) karnevalu masopust didaktické pomůcky k výuce (znovu vybavení dítěte) názorně- demonstrační materiál pro matematické představy (pojmy), konkrétně pořadí (první, poslední....). námětovým hrám zpestření her výzdoba třídy Jak s maskami pracovat? Doporučuji zalaminovat a připevnit k natahovací niti. Proč volím tento styl masek? Masky jsem si vyrobila z důvodu, protože mám s maskami, které jsem našla na internetu, jeden veliký ,,problém". Nejsou přizpůsobené velikosti dětské hlavy a hlavně většina z nich jsou dělány přes dětský nos. Dítě předškolního věku pak nemůže v masce dýchat a kolikrát i hůř, mají nedostatečný otvor na pusu. Masky mám odzkoušené na dětech (jsou přizpůsobené velikosti jejich hlavy, umístění očí a nepřesahují přes nosní dírky, takže dítě může svobodně mluvit a dýchat. Jsem všeobecně tvořivá, to si myslím že už o mně víte, že ráda navrhuju a tvořím :D. Když mi něco nevyhovuje, sama si to vytvořím. Asi se to nezdá, ale s těmi maskami je celkem piplačka. Dělám to ve svém volném čase a načrtnout, vystínovat, změřit...není to jen tak :D. Mám v plánu ještě další masky na další témata, oblasti (safari, u vody, moře- voda.....) Tak jako vždycky, budu ráda když masky poslouží, myslím že jich je bohatě a jsem ráda, že si můžu odškrtnout zase jeden cíl, co jsem měla v plánu :). Vaše Učitelka Zuzka Zdroj obrázku: Vlastní autorské obrázky, Canva
UUCZ-319670
Biologie>Přírodověda>Prvouka>Omalovánky>Projekty>Ostatní>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>Masopust, Karneval>Pohádky
85.00