Stanovištní hra - minerály

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
5
Velikost: 227.95 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající AZ materiály
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 1. 2024
Sdílet:

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ, jehož primárním cílem je celkové zopakování minerálů (kromě organických) a získání obrázku a zápisu k minerálům organickým. 

Hra obsahuje 7 stanovišť s otázkami a úkoly, které vyučující rozmístí po učebně či na chodbě. Žáci se pak volně pohybují a otázky hledají a plní je. Za každé správné splnění získávají jednu část skládačky - obrázek jantaru.

Součástí brožury je návod, jak se souborem pracovat, otázky a úkoly k rozmístění po třídě, obrázky jantaru, řešení, zápis pro žáky.

Využitím tohoto materiálu jsou u žáků rozvíjeny následující kompetence:

  • kompetence k učení 
  • digitální
  • sociální a personální 
  • komunikativní
  • pracovní.

Hra se dá využít před probráním organických minerálů, neboť výsledkem hry je obrázek jantaru. K němu navíc žáci získávají zápis na organické minerály. Případně lze hru využít na opakování na konec školního roku.

Další produkty od autora AZ materiály

401233
Biologie
9.
Didaktické hry
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ, jehož primárním cílem je získání základního přehledu o mineralogické skupině
35.00 Kč
345176
Biologie
7., 8., 9., SŠ
Bingo
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ, jehož primárním cílem je celkové zopakování učiva přírodopisu 7. ročníku
25.00 Kč
346516
Biologie
6.
Didaktické hry
Prezentace slouží k seznámení žáků 6. ročníků s novým předmětem přírodopis. Žáci se naučí pracovat s učebnicí a
0.00 Kč
420607
Biologie
6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál ideální pro tematicky laděné vánoční hodiny přírodopisu bez nutnosti cokoliv chystat. Jedná se o vzdělávací
25.00 Kč
Stanovištní hra - minerály Stanovištní hra - minerály
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ, jehož primárním cílem je celkové zopakování minerálů (kromě organických) a získání obrázku a zápisu k minerálům organickým.  Hra obsahuje 7 stanovišť s otázkami a úkoly, které vyučující rozmístí po učebně či na chodbě. Žáci se pak volně pohybují a otázky hledají a plní je. Za každé správné splnění získávají jednu část skládačky - obrázek jantaru. Součástí brožury je návod, jak se souborem pracovat, otázky a úkoly k rozmístění po třídě, obrázky jantaru, řešení, zápis pro žáky. Využitím tohoto materiálu jsou u žáků rozvíjeny následující kompetence: kompetence k učení  digitální sociální a personální  komunikativní pracovní. Hra se dá využít před probráním organických minerálů, neboť výsledkem hry je obrázek jantaru. K němu navíc žáci získávají zápis na organické minerály. Případně lze hru využít na opakování na konec školního roku.
UUCZ-344033
Biologie>Přírodověda>Didaktické hry>9.>SŠ
30.00