Stanovištní hra - minerály

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
5
Velikost: 227.95 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající AZ materiály
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 1. 2024
Sdílet:

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ, jehož primárním cílem je celkové zopakování minerálů (kromě organických) a získání obrázku a zápisu k minerálům organickým. 

Hra obsahuje 7 stanovišť s otázkami a úkoly, které vyučující rozmístí po učebně či na chodbě. Žáci se pak volně pohybují a otázky hledají a plní je. Za každé správné splnění získávají jednu část skládačky - obrázek jantaru.

Součástí brožury je návod, jak se souborem pracovat, otázky a úkoly k rozmístění po třídě, obrázky jantaru, řešení, zápis pro žáky.

Využitím tohoto materiálu jsou u žáků rozvíjeny následující kompetence:

  • kompetence k učení 
  • digitální
  • sociální a personální 
  • komunikativní
  • pracovní.

Hra se dá využít před probráním organických minerálů, neboť výsledkem hry je obrázek jantaru. K němu navíc žáci získávají zápis na organické minerály. Případně lze hru využít na opakování na konec školního roku.

Další produkty od autora AZ materiály

353737
Biologie
8., 9., SŠ
Didaktické hry
Hra slouží k zopakování jednotlivých částí páteře (přírodopis 8. ročník). Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ, jehož
25.00 Kč
369500
Chemie
8., 9., SŠ
Didaktické hry
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ, jehož primárním cílem je zopakování učiva 8. ročníku chemie na téma kovy zábavnou
30.00 Kč
425914
Chemie
8., 9., SŠ
Didaktické hry
Materiál ideální pro tematicky laděné vánoční hodiny chemie bez nutnosti velkých příprav. Hodí se jak pro 8. tak i 9
25.00 Kč
343986
Chemie
9., SŠ
Didaktické hry
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ, jehož primárním cílem je zopakování učiva chemie 8. ročníku. Souborem je
25.00 Kč
Stanovištní hra - minerály Stanovištní hra - minerály
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ, jehož primárním cílem je celkové zopakování minerálů (kromě organických) a získání obrázku a zápisu k minerálům organickým.  Hra obsahuje 7 stanovišť s otázkami a úkoly, které vyučující rozmístí po učebně či na chodbě. Žáci se pak volně pohybují a otázky hledají a plní je. Za každé správné splnění získávají jednu část skládačky - obrázek jantaru. Součástí brožury je návod, jak se souborem pracovat, otázky a úkoly k rozmístění po třídě, obrázky jantaru, řešení, zápis pro žáky. Využitím tohoto materiálu jsou u žáků rozvíjeny následující kompetence: kompetence k učení  digitální sociální a personální  komunikativní pracovní. Hra se dá využít před probráním organických minerálů, neboť výsledkem hry je obrázek jantaru. K němu navíc žáci získávají zápis na organické minerály. Případně lze hru využít na opakování na konec školního roku.
UUCZ-344033
Biologie>Přírodověda>Didaktické hry>9.>SŠ
30.00