Trávicí soustava - stanoviště

Předmět:
Počet stran:
14
Velikost: 10.27 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Andrea Rybková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
10. 10. 2024
Sdílet:

Materiál je určen pro 8. ročník na 2. stupni ZŠ. Cílem materiálu je získat a upevnit informace týkající se problematiky trávicí soustavy. Materiál je založen na kooperativní metodě výuky.

Materiál obsahuje 5 stanovišť, na kterých se žáci seznámí s obecnou charakteristikou trávicí soustavy a s jednotlivými orgány. Na prvním stanovišti mají žáci možnost poskládat si jednotlivé orgány TS do siluety, na 2. stanovišti si zase vyzkoušejí funkčnost ptyalinu ve svých vlastních slinách.

Získané informace žáci zapisují do PL.

Co materiál obsahuje:

  • celkem 14 stran
  • 1 strana průvodní list
  • 1 strana metodika
  • 8 stran stanovišť s výukovými texty
  • 2 strany pracovního listu + 2 strany autorského řešení

Další produkty od autora Andrea Rybková

834515
Biologie
7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Materiál je určen pro 2. stupeň ZŠ, především pro 8. ročník v rámci biologie člověka. Materiál obsahuje laboratorní
35.00 Kč
662890
Biologie
6., 7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál obsahuje 5 stanovišť, na kterých se žáci seznámí s obecnou charakteristikou hmyzu a jejich řády. Výukové texty
50.00 Kč
684208
Biologie
6., 7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál je určen pro .6 ročník na 2. stupni ZŠ. Cílem materiálu je získat a upevnit informace týkající se problematiky
55.00 Kč
852061
Biologie
6., 7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál je určen pro 6. ročník na 2. stupni ZŠ. Cílem materiálu je získat a upevnit informace týkající se problematiky
55.00 Kč
Trávicí soustava - stanoviště Trávicí soustava - stanoviště
Materiál je určen pro 8. ročník na 2. stupni ZŠ. Cílem materiálu je získat a upevnit informace týkající se problematiky trávicí soustavy. Materiál je založen na kooperativní metodě výuky.Materiál obsahuje 5 stanovišť, na kterých se žáci seznámí s obecnou charakteristikou trávicí soustavy a s jednotlivými orgány. Na prvním stanovišti mají žáci možnost poskládat si jednotlivé orgány TS do siluety, na 2. stanovišti si zase vyzkoušejí funkčnost ptyalinu ve svých vlastních slinách.Získané informace žáci zapisují do PL.Co materiál obsahuje:celkem 14 stran1 strana průvodní list1 strana metodika8 stran stanovišť s výukovými texty2 strany pracovního listu + 2 strany autorského řešení
UUCZ-678408
Biologie>Pracovní listy>Ostatní>8.>9.>ZŠ – 2. STUPEŇ>🫁 Lidské tělo
55.00