Živočichové - trojice (bezobratlí, obratlovci)

Ročník:
4., 5., 6.
Kategorie:
Počet stran:
12
Velikost: 3.87 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
7. 6. 2024
Sdílet:

Komplexní materiál slouží k procvičení znalostí o vybraných živočiších a procvičení poznávání bezobratlých i obratlovců. Úkolem žáka je tvořit trojice (popis-název-obrázek). Obsahuje i číselnou kontrolu vzadu.

 

Materiál je možné využít i mnoha dalšími způsoby - žák může kromě kompletních trojic spojovat jen dvojice (obrázek-název, obrázek-popis, popis-název). Vhodné také k procvičení práce s textem a porozumění textu. Lze využít nejen jako samostatnou práci, ale i pro práci ve dvojicích, trojicích, další skupinovou práci, nebo práci s celou třídou.

Průvodní list obsahuje velké množství tipů a postupů, jak lze s materiálem pracovat.

 

Obsah: 35 karet s popisem živočicha, 35 karet s názvem živočicha, 35 karet s obrázkem živočicha, kontrola vzadu

 

Cíl: Procvičení porozumění textu a poznání vybraných bezobratlých a obratlovců.

 

 

Další produkty od autora Kateřina Lokvencová

272622
Český jazyk
5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Velký soubor materiálů, který obsahuje celkem 4 různé aktivity na procvičení přídavných jmen pro 5. ročník a výše
120.00 Kč
10155
Anglický jazyk
5., 6., 7., 8.
Didaktické hry
Hra Já mám, kdo má… obsahuje celkem 27 kartiček. Hra je vhodná pro zopakování a fixaci toho, jak v angličtině říkáme čas
40.00 Kč
45830
Přírodověda
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál slouží k procvičení rozlišení živé a neživé přírody. 36 obrázků k přiřazování, zezadu obrázků je nejen kontrola
45.00 Kč
51577
Matematika
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Žáky oblíbená hra Já mám, kdo má… na procvičení dělení 10, 100 a 1 000. Hra je vhodná pro zopakování dělení, obsahuje
25.00 Kč
Živočichové - trojice (bezobratlí, obratlovci) Živočichové - trojice (bezobratlí, obratlovci)
Komplexní materiál slouží k procvičení znalostí o vybraných živočiších a procvičení poznávání bezobratlých i obratlovců. Úkolem žáka je tvořit trojice (popis-název-obrázek). Obsahuje i číselnou kontrolu vzadu.   Materiál je možné využít i mnoha dalšími způsoby - žák může kromě kompletních trojic spojovat jen dvojice (obrázek-název, obrázek-popis, popis-název). Vhodné také k procvičení práce s textem a porozumění textu. Lze využít nejen jako samostatnou práci, ale i pro práci ve dvojicích, trojicích, další skupinovou práci, nebo práci s celou třídou. Průvodní list obsahuje velké množství tipů a postupů, jak lze s materiálem pracovat.   Obsah: 35 karet s popisem živočicha, 35 karet s názvem živočicha, 35 karet s obrázkem živočicha, kontrola vzadu   Cíl: Procvičení porozumění textu a poznání vybraných bezobratlých a obratlovců.      
UUCZ-51964
Biologie>Přírodověda>Didaktické hry>4.>5.>6.>🐾 Živočichové
45.00