Živočichové - trojice (bezobratlí, obratlovci)

Ročník:
4., 5., 6.
Kategorie:
Počet stran:
12
Velikost: 3.87 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
7. 6. 2024
Sdílet:

Komplexní materiál slouží k procvičení znalostí o vybraných živočiších a procvičení poznávání bezobratlých i obratlovců. Úkolem žáka je tvořit trojice (popis-název-obrázek). Obsahuje i číselnou kontrolu vzadu.

 

Materiál je možné využít i mnoha dalšími způsoby - žák může kromě kompletních trojic spojovat jen dvojice (obrázek-název, obrázek-popis, popis-název). Vhodné také k procvičení práce s textem a porozumění textu. Lze využít nejen jako samostatnou práci, ale i pro práci ve dvojicích, trojicích, další skupinovou práci, nebo práci s celou třídou.

Průvodní list obsahuje velké množství tipů a postupů, jak lze s materiálem pracovat.

 

Obsah: 35 karet s popisem živočicha, 35 karet s názvem živočicha, 35 karet s obrázkem živočicha, kontrola vzadu

 

Cíl: Procvičení porozumění textu a poznání vybraných bezobratlých a obratlovců.

 

 

Další produkty od autora Kateřina Lokvencová

45832
Přírodověda
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Popis: Tato aktivita slouží k procvičení poznání základních druhů hub a zapamatování, zda jsou to houby jedlé, nejedlé
25.00 Kč
206763
Český jazyk
4., 5., 6.
Kolíčkování
Popis: Oblíbená aktivita s kolíčky na téma shoda podmětu s přísudkem. Žák pomocí kolíčku nebo sponky označí správnou
35.00 Kč
230879
Český jazyk
4., 5., 6.
Kolíčkování
Oblíbená aktivita s kolíčky na procvičení psaní zdvojené souhlásky n. Žák pomocí kolíčku nebo sponky označí správnou
40.00 Kč
570441
Matematika
4.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Venkovní, případně i vnitřní hra zaměřená na zopakování učiva matematiky na konci čtvrtého ročníku. Na kartě je příklad
45.00 Kč
Živočichové - trojice (bezobratlí, obratlovci) Živočichové - trojice (bezobratlí, obratlovci)
Komplexní materiál slouží k procvičení znalostí o vybraných živočiších a procvičení poznávání bezobratlých i obratlovců. Úkolem žáka je tvořit trojice (popis-název-obrázek). Obsahuje i číselnou kontrolu vzadu.   Materiál je možné využít i mnoha dalšími způsoby - žák může kromě kompletních trojic spojovat jen dvojice (obrázek-název, obrázek-popis, popis-název). Vhodné také k procvičení práce s textem a porozumění textu. Lze využít nejen jako samostatnou práci, ale i pro práci ve dvojicích, trojicích, další skupinovou práci, nebo práci s celou třídou. Průvodní list obsahuje velké množství tipů a postupů, jak lze s materiálem pracovat.   Obsah: 35 karet s popisem živočicha, 35 karet s názvem živočicha, 35 karet s obrázkem živočicha, kontrola vzadu   Cíl: Procvičení porozumění textu a poznání vybraných bezobratlých a obratlovců.      
UUCZ-51964
Biologie>Přírodověda>Didaktické hry>4.>5.>6.>🐾 Živočichové
45.00