Živočichové - trojice (bezobratlí, obratlovci)

Ročník:
4., 5., 6.
Kategorie:
Počet stran:
12
Velikost: 3.87 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
7. 6. 2024
Sdílet:

Komplexní materiál slouží k procvičení znalostí o vybraných živočiších a procvičení poznávání bezobratlých i obratlovců. Úkolem žáka je tvořit trojice (popis-název-obrázek). Obsahuje i číselnou kontrolu vzadu.

 

Materiál je možné využít i mnoha dalšími způsoby - žák může kromě kompletních trojic spojovat jen dvojice (obrázek-název, obrázek-popis, popis-název). Vhodné také k procvičení práce s textem a porozumění textu. Lze využít nejen jako samostatnou práci, ale i pro práci ve dvojicích, trojicích, další skupinovou práci, nebo práci s celou třídou.

Průvodní list obsahuje velké množství tipů a postupů, jak lze s materiálem pracovat.

 

Obsah: 35 karet s popisem živočicha, 35 karet s názvem živočicha, 35 karet s obrázkem živočicha, kontrola vzadu

 

Cíl: Procvičení porozumění textu a poznání vybraných bezobratlých a obratlovců.

 

 

Další produkty od autora Kateřina Lokvencová

422998
Český jazyk
3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Zábavná aktivita na procvičení vyjmenovaných slov po S Aktivita procvičuje paměť a pravopis vyjmenovaných slov po S a
27.00 Kč
11371
Anglický jazyk
5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál slouží k naučení či zopakovaní slovíček z tématu „místa ve škole“ – jedná se o vytváření trojic: obrázek –
35.00 Kč
110324
Německý jazyk
7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Originální aktivita sloužící k procvičení čísel v němčině. Žáci skládají k sobě malé trojúhelníky (číslo + německé slovo
45.00 Kč
42042
Anglický jazyk
5., 6., 7.
Didaktické hry
Dvě aktivity sloužící k procvičení základu používání was/were - jednoduchá přiřazovačka k osobám a poté vět. Plus
30.00 Kč
Živočichové - trojice (bezobratlí, obratlovci) Živočichové - trojice (bezobratlí, obratlovci)
Komplexní materiál slouží k procvičení znalostí o vybraných živočiších a procvičení poznávání bezobratlých i obratlovců. Úkolem žáka je tvořit trojice (popis-název-obrázek). Obsahuje i číselnou kontrolu vzadu.   Materiál je možné využít i mnoha dalšími způsoby - žák může kromě kompletních trojic spojovat jen dvojice (obrázek-název, obrázek-popis, popis-název). Vhodné také k procvičení práce s textem a porozumění textu. Lze využít nejen jako samostatnou práci, ale i pro práci ve dvojicích, trojicích, další skupinovou práci, nebo práci s celou třídou. Průvodní list obsahuje velké množství tipů a postupů, jak lze s materiálem pracovat.   Obsah: 35 karet s popisem živočicha, 35 karet s názvem živočicha, 35 karet s obrázkem živočicha, kontrola vzadu   Cíl: Procvičení porozumění textu a poznání vybraných bezobratlých a obratlovců.      
UUCZ-51964
Biologie>Přírodověda>Didaktické hry>4.>5.>6.>🐾 Živočichové
45.00