1. DÍL - POJMENUJ OBRÁZEK A NAJDI SLABIKU – PŘIŘAZOVÁNÍ

Počet stran:
12
Velikost: 2.02 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 12. 2023
Sdílet:

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ

Didaktická pomůcka procvičující znalost základních slabik při počátečním čtení.

Pokud děti zvládnou základní řadu písmen M, L, P, S, T, a samohlásek, začínají tvořit slabiky. Velice se mi osvědčilo v první fázi nácviku spojování CELÉ slabiky s OBRÁZKEM. Po tomto počátečním pochopení slabika – obrázek, nacvičuji rozložení slabiky do písmen. Děti pak vše chápou daleko rychleji a v první fázi nácviku mohou bez problémů hrát i slabikovou hru, což se bez obrázků nedaří tak hladce.

Hra obsahuje:

  • 25 kartiček s obrázkem a samohláskou (př. A a)
  • 29 kartiček s obrázkem a začáteční slabikou (sý-ry)
  • 29 kartiček slabik s vyznačením rozložení na písmena

Další produkty od autora Michaela Burghardt

50936
Český jazyk - čtení
MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ Didaktická hra pro malé koumáky. Tvoření skupin souřadných slov, určení slova
49.00 Kč
51369
Český jazyk
MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ Didaktická hra umožní dětem prožít emoce, stavy a postoje. Hra je vhodná pro
50.00 Kč
49592
Český jazyk - gramatika
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ Didaktická hra pro výuku doma - třídění slovních druhů. Hra obsahuje: na 5
39.00 Kč
49496
Český jazyk
Školní družina, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Co by se stalo, kdyby si i pohádky nasadily ROUŠKY? Určitě bychom je jen tak rychle nepoznali. Jak jste na tom vy
0.00 Kč
1. DÍL - POJMENUJ OBRÁZEK A NAJDI SLABIKU – PŘIŘAZOVÁNÍ 1. DÍL - POJMENUJ OBRÁZEK A NAJDI SLABIKU – PŘIŘAZOVÁNÍ
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ Didaktická pomůcka procvičující znalost základních slabik při počátečním čtení. Pokud děti zvládnou základní řadu písmen M, L, P, S, T, a samohlásek, začínají tvořit slabiky. Velice se mi osvědčilo v první fázi nácviku spojování CELÉ slabiky s OBRÁZKEM. Po tomto počátečním pochopení slabika – obrázek, nacvičuji rozložení slabiky do písmen. Děti pak vše chápou daleko rychleji a v první fázi nácviku mohou bez problémů hrát i slabikovou hru, což se bez obrázků nedaří tak hladce. Hra obsahuje: 25 kartiček s obrázkem a samohláskou (př. A a) 29 kartiček s obrázkem a začáteční slabikou (sý-ry) 29 kartiček slabik s vyznačením rozložení na písmena
UUCZ-101679
Český jazyk - čtení>Didaktické hry>Skládačky>1.>2.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika
40.00