GAMEBOOK - SVATÝ MIKULÁŠ - 2. - 3. ročník - se skenováním QR kódů i bez

Počet stran:
22
Velikost: 12.17 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Michaela Havrdová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 11. 2024
Sdílet:

Hledáte originální způsob jak žáky seznámit s postavou svatého Mikuláše a tradicí slavení jeho svátku v naší zemi? Díky gamebooku a úkolům žáci hravě poznají, kdo byl sv. Mikuláš, co dělal i jak a proč jeho svátek slavíme.

CHARAKTERISTIKA MATERIÁLU:

  • vhodné pro 2. - 3. ročník
  • lze využít pro ozvláštnění hodin tematicky na svátek sv. Mikuláše
  • gamebook je zaměřený na symboliku svátku sv. Mikuláše
  • využití - ČJ (čtení s porozuměním), rozvoj digitální kompetence, Člověk a jeho svět
  • psáno bezpatkovým písmem
  • varianta se skenováním QR kódů i bez
  • možnost samostatné práce nebo práce ve skupinách (dvojice, trojice...)

OBSAH MATERIÁLU:

  • návod k použití
  • 8 stránkový gamebook bez QR kódů (1 úvodní strana, 1 závěrečná strana, 5 úkolů k vyřešení, možnost vlastní volby pokračování příběhu)
  • 8 stránkový gamebook se zadáním úkolů prostřednictvím QR kódů

Další produkty od autora Michaela Havrdová

582629
Český jazyk - čtení
3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Běhací diktát
Skvělá běhací úniková hra ve formě gamebooku a několika nápověd na kartičkách, která Vaše žáky okamžitě vtáhne. Hru lze
70.00 Kč
554112
Český jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Skvělý způsob jak hravě a tematicky procvičit tvarosloví v hodinách Českého jazyka ve 3. - 5. ročníku ZŠ. Materiál má
45.00 Kč
580292
Český jazyk - čtení
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
V Říši pohádek nastal chaos! Královská výsost povolává skupinu zkušených detektivů, aby odhalili pachatele, který za vše
45.00 Kč
581192
Český jazyk - čtení
Školní družina, 3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Skládačky
Zážitkové poznání vlády Karla IV.? Proč ne! Nikdy to nebylo jednodušší! Díky gamebooku se žáci hravě seznámí s vládou a
65.00 Kč
GAMEBOOK - SVATÝ MIKULÁŠ - 2. - 3. ročník - se skenováním QR kódů i bez GAMEBOOK - SVATÝ MIKULÁŠ - 2. - 3. ročník - se skenováním QR kódů i bez
Hledáte originální způsob jak žáky seznámit s postavou svatého Mikuláše a tradicí slavení jeho svátku v naší zemi? Díky gamebooku a úkolům žáci hravě poznají, kdo byl sv. Mikuláš, co dělal i jak a proč jeho svátek slavíme.CHARAKTERISTIKA MATERIÁLU:vhodné pro 2. - 3. ročníklze využít pro ozvláštnění hodin tematicky na svátek sv. Mikulášegamebook je zaměřený na symboliku svátku sv. Mikuláševyužití - ČJ (čtení s porozuměním), rozvoj digitální kompetence, Člověk a jeho světpsáno bezpatkovým písmemvarianta se skenováním QR kódů i bezmožnost samostatné práce nebo práce ve skupinách (dvojice, trojice...)OBSAH MATERIÁLU:návod k použití8 stránkový gamebook bez QR kódů (1 úvodní strana, 1 závěrečná strana, 5 úkolů k vyřešení, možnost vlastní volby pokračování příběhu)8 stránkový gamebook se zadáním úkolů prostřednictvím QR kódů
UUCZ-729806
Český jazyk - čtení>Informatika>Nezařazené k předmětu>Didaktické hry>Postřehovky>Ostatní>Školní družina>2.>3.>4.>ZŠ – 1. STUPEŇ>🎄Adventní kalendář>👹 Čerti, andělé a Mikuláš>🎁 Vánoce
55.00