- MATERIÁL JE URČEN K VÝUCE ČESKÉHO JAZYKA
- VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ MLADŠÍM ŽÁKŮM 1. STUPNĚ (1. - 2. ROČNÍK)
- MATERIÁL OBSAHUJE:
- PRŮVODNÍ LIST
- VĚTY (2 VARIANTY: SLOVO/OBRÁZEK)
- PRACOVNÍ LIST
PRO MOŽNOST OPAKOVANÉHO VYUŽITÍ DOPORUČUJI ZALAMINOVAT
- NÁVOD PRO PRÁCI S MATERIÁLEM:
UČITEL:
- KARTIČKY VYTISKNĚTE A ZALAMINUJTE (POKUD JE VYUŽIJETE JAKO ,,BĚHACÍ DIKTÁT“, VYTISKNĚTE JE V PŮVODNÍ VELIKOSTI/ POKUD KARTIČKY DÁTE ŽÁKŮM DO SKUPINY NEBO DO DVOJIC NA LAVICI, BUDE STAČIT MENŠÍ VELIKOST= 2 STRÁNKY NA LIST)
- VĚTY ROZMÍSTĚTE POMOCÍ ,,ZVÝKAČKY“ NEBO KOUSKU IZOLEPY PO TŘÍDĚ /DEJTE ŽÁKŮM DO SKUPIN NEBO DO DVOJIC NA LAVICI
- PODLE POČTU ŽÁKŮ SI PŘIPRAVTE PRACOVNÍ LISTY
ŽÁCI:
- ŽÁCI SI ODSTŘIHNOU A ROZSTŘÍHAJÍ TABULKU SE JMÉNY DĚTÍ V LEVÉ ČÁSTI PRACOVNÍHO LISTU A PŘIPRAVÍ SI LEPIDLO
- ŽÁCI MAJÍ ZA ÚKOL VĚTY NAJÍT (POKUD JSOU ROZMÍSTĚNÉ) – PŘEČÍST SI JE A ZJISTIT INFORMACI (KDO SI CO ZAPOMNĚL DOMA)
- POKAŽDÉ, KDYŽ ZJISTÍ NĚCO NOVÉHO, VRATÍ SE KE SVÉ LAVICI A NALEPÍ SI PŘÍSLUŠNÉ JMÉNO K OBRÁZKU ZAPOMENUTÉ VĚCI
- NAKONEC SI MOHOU PRACOVNÍ LISTY POROVNAT MEZI SEBOU A OBRÁZKY VYBARVIT
+ NA TUTO AKTIVITY LZE NAVÁZAT NAPŘ. OPISOVÁNÍM/PŘEPISOVÁNÍM JMEN DĚTÍ, PSANÍM SLOV PODLE OBRÁZKŮ NEBO POVÍDÁNÍM O TOM, JAK SE ŽÁCI CHYSTAJÍ DO ŠKOLY
Lze vytisknout jako brožuru.