- MATERIÁL JE URČEN K VÝUCE ČESKÉHO JAZYKA
- VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ MLADŠÍM ŽÁKŮM 1. STUPNĚ (1. - 2. ROČNÍK)
- MATERIÁL OBSAHUJE:
- PRŮVODNÍ LIST
- VĚTY (2 VARIANTY: SLOVO/OBRÁZEK)
- PRACOVNÍ LIST
- ŘEŠENÍ
- ….PRO MOŽNOST OPAKOVANÉHO VYUŽITÍ DOPORUČUJI ZALAMINOVAT
- NÁVOD PRO PRÁCI S MATERIÁLEM:
UČITEL:
- KARTIČKY (VĚTY) VYTISKNĚTE A ZALAMINUJTE (POKUD JE VYUŽIJETE JAKO ,,BĚHACÍ DIKTÁT“, VYTISKNĚTE JE V PŮVODNÍ VELIKOSTI/ POKUD KARTIČKY (VĚTY) DÁTE ŽÁKŮM DO SKUPINY NEBO DO DVOJIC NA LAVICI, BUDE STAČIT MENŠÍ VELIKOST= 2 STRÁNKY NA LIST)
- VĚTY ROZMÍSTĚTE POMOCÍ ,,ZVÝKAČKY“ NEBO KOUSKU IZOLEPY PO TŘÍDĚ /DEJTE ŽÁKŮM DO SKUPIN NEBO DO DVOJIC NA LAVICI
- PODLE POČTU ŽÁKŮ SI NAKOPÍRUJTE PRACOVNÍ LISTY
- VYTISKNĚTE SI ŘEŠENÍ
ŽÁCI:
- ŽÁCI SI ODSTŘIHNOU A ROZSTŘÍHAJÍ TABULKU SE JMÉNY DĚTÍ V LEVÉ ČÁSTI PRACOVNÍHO LISTU, PŘIPRAVÍ SI LEPIDLO A PASTELKY
- ŽÁCI MAJÍ ZA ÚKOL NAJÍT JEDNOTLIVÉ VĚTY (POKUD JSOU ROZMÍSTĚNÉ) – PŘEČÍST SI JE A ZJISTIT INFORMACI (KDO DOSTAL JAKÝ KNOFLÍK)
- POKAŽDÉ, KDYŽ ZJISTÍ NĚCO NOVÉHO, VRATÍ SE KE SVÉ LAVICI, VYBARVÍ KNOFLÍK A NALEPÍ K NĚMU JMÉNO DÍTĚTE, KTERÉ HO DOSTALO
- NAKONEC SI MOHOU ŽÁCI PRACOVNÍ LISTY POROVNAT MEZI SEBOU NEBO SI JE SAMOSTATNĚ ZKONTROLOVAT PODLE ŘEŠENÍ UPEVNĚNÉHO NAPŘ. NA TABULI
+ NA TUTO AKTIVITY LZE NAVÁZAT OPISOVÁNÍM/PŘEPISOVÁNÍM JMEN, PSANÍM SLOV/CELÝCH VĚT PODLE OBRÁZKŮ
Lze vytisknout jako brožuru.