- MATERIÁL JE URČEN K VÝUCE ČESKÉHO JAZYKA
 - VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ MLADŠÍM ŽÁKŮM 1. STUPNĚ (1. - 2. ROČNÍK)
 - MATERIÁL OBSAHUJE:
 
- PRŮVODNÍ LIST
 - VĚTY (2 VARIANTY: SLOVO/OBRÁZEK)
 - PRACOVNÍ LIST
 - ŘEŠENÍ
 
- ….PRO MOŽNOST OPAKOVANÉHO VYUŽITÍ DOPORUČUJI ZALAMINOVAT
 - NÁVOD PRO PRÁCI S MATERIÁLEM:
 
UČITEL:
- KARTIČKY (VĚTY) VYTISKNĚTE A ZALAMINUJTE (POKUD JE VYUŽIJETE JAKO ,,BĚHACÍ DIKTÁT“, VYTISKNĚTE JE V PŮVODNÍ VELIKOSTI/ POKUD KARTIČKY (VĚTY) DÁTE ŽÁKŮM DO SKUPINY NEBO DO DVOJIC NA LAVICI, BUDE STAČIT MENŠÍ VELIKOST= 2 STRÁNKY NA LIST)
 - VĚTY ROZMÍSTĚTE POMOCÍ ,,ZVÝKAČKY“ NEBO KOUSKU IZOLEPY PO TŘÍDĚ /DEJTE ŽÁKŮM DO SKUPIN NEBO DO DVOJIC NA LAVICI
 - PODLE POČTU ŽÁKŮ SI NAKOPÍRUJTE PRACOVNÍ LISTY
 - VYTISKNĚTE SI ŘEŠENÍ
 
ŽÁCI:
- ŽÁCI SI ODSTŘIHNOU A ROZSTŘÍHAJÍ TABULKU SE JMÉNY DĚTÍ V LEVÉ ČÁSTI PRACOVNÍHO LISTU, PŘIPRAVÍ SI LEPIDLO A PASTELKY
 - ŽÁCI MAJÍ ZA ÚKOL NAJÍT JEDNOTLIVÉ VĚTY (POKUD JSOU ROZMÍSTĚNÉ) – PŘEČÍST SI JE A ZJISTIT INFORMACI (KDO DOSTAL JAKÝ KNOFLÍK)
 - POKAŽDÉ, KDYŽ ZJISTÍ NĚCO NOVÉHO, VRATÍ SE KE SVÉ LAVICI, VYBARVÍ KNOFLÍK A NALEPÍ K NĚMU JMÉNO DÍTĚTE, KTERÉ HO DOSTALO
 - NAKONEC SI MOHOU ŽÁCI PRACOVNÍ LISTY POROVNAT MEZI SEBOU NEBO SI JE SAMOSTATNĚ ZKONTROLOVAT PODLE ŘEŠENÍ UPEVNĚNÉHO NAPŘ. NA TABULI
 
+ NA TUTO AKTIVITY LZE NAVÁZAT OPISOVÁNÍM/PŘEPISOVÁNÍM JMEN, PSANÍM SLOV/CELÝCH VĚT PODLE OBRÁZKŮ
Lze vytisknout jako brožuru.









