Jan Amos Komenský - Běhací diktát

Ročník:
3., 4., 5., 6., 7.
Kategorie:
Počet stran:
4
Velikost: 375.34 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Dvě učitelky
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 12. 2023
Sdílet:

Běhací diktát je zaměřen na život Jana Amose Komenského. 8 kartiček rozmístíme po třídě. Žáci se rozdělí do dvojic a rozdělí si funkce. Jeden bude běhač a druhý zapisovač. Běhač musí oběhnout všech 8 stanovišť. U každého lístečku si musí přečíst text, zapamatovat si, co se dozvěděl a doběhnout k zapisovači, pošeptat mu, co si přečetl a zapisovač zapisuje získané poznatky do listu pro zapisovače, který obdrží. Běhač se může k lístečku opakovaně vracet. Žák musí textu porozumět a až poté získané poznatky zapsat do tabulky.

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ, který slouží k podpoře výstupů z RVP. Konkrétně se žáci snaží porozumět textu a tím plní výstup ČJL 5-1-01 Čte s porozuměním přiměřeně náročné texty a dále ČJL 5-1-04 Reprodukuje obsah přiměřeně složitého sdělení a zapamatuje si z něj podstatná fakta.

Další produkty od autora Dvě učitelky

296993
Matematika
2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Jak si zahrát naší novou hru Registrační značky? Hru můžete hrát ve skupinách či ve dvojicích, hrát může i každý žák
35.00 Kč
218929
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
8 postav, 8 projevů laskavosti. Jak a komu kdo projevil laskavost? Jakými způsoby se laskavost projevuje? To a mnoho
35.00 Kč
217521
Nezařazené k předmětu
2.
Didaktické hry
Napadlo nás vytvořit hru, ve které se žáci budou rozhodovat, co udělají a tak mohou pozměnit děj. Navíc budou vyšetřovat
50.00 Kč
87526
Nezařazené k předmětu
5.
Didaktické hry
Při této detektivní hře si žáci ve strhujícím příběhu procvičí shodu přísudku s podmětem, vzory podstatných jmen
50.00 Kč
Jan Amos Komenský - Běhací diktát Jan Amos Komenský - Běhací diktát
Běhací diktát je zaměřen na život Jana Amose Komenského. 8 kartiček rozmístíme po třídě. Žáci se rozdělí do dvojic a rozdělí si funkce. Jeden bude běhač a druhý zapisovač. Běhač musí oběhnout všech 8 stanovišť. U každého lístečku si musí přečíst text, zapamatovat si, co se dozvěděl a doběhnout k zapisovači, pošeptat mu, co si přečetl a zapisovač zapisuje získané poznatky do listu pro zapisovače, který obdrží. Běhač se může k lístečku opakovaně vracet. Žák musí textu porozumět a až poté získané poznatky zapsat do tabulky. Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ, který slouží k podpoře výstupů z RVP. Konkrétně se žáci snaží porozumět textu a tím plní výstup ČJL 5-1-01 Čte s porozuměním přiměřeně náročné texty a dále ČJL 5-1-04 Reprodukuje obsah přiměřeně složitého sdělení a zapamatuje si z něj podstatná fakta.
UUCZ-268930
Český jazyk - čtení>Dějepis>Vlastivěda>Didaktické hry>3.>4.>5.>6.>7.>📜 J. A. Komenský
35.00