ÚNIKOVÁ HRA A GAMEBOOK - Záhada vypuštění Krakena - čtení s porozuměním - 3. až 5. ročník

Skvělá běhací úniková hra ve formě gamebooku a několika nápověd na kartičkách, která Vaše žáky okamžitě vtáhne. Hru lze hrát venku i uvnitř, skupinově i individuálně. Hra prověřuje logické myšlení, různé dovednosti a znalosti žáků. 

Hru lze využít na konci školního roku pro zpestření výuky nebo tematicky např. na Den Země nebo Den dětí.

CHARAKTERISTIKA MATERIÁLU:

  • gamebook je vhodný od 3. do 5./6. ročníku ZŠ
  • tématika: moře, námořníci, piráti, Kraken, Poseidon
  • lze využít na Den dětí nebo Den Země
  • skvěle rozvíjí čtenářskou gramotnost (zaměřuje se na čtení s porozuměním)
  • logické myšlení, hádanky, počítání, vztah k životnímu prostředí
  • jedná se o dobrodružnou únikovou běhací hru, která u žáků prověří dovednosti i znalosti z různých oblastí
  • lze hrát uvnitř i venku
  • možnost samostatné i skupinové práce

CO MATERIÁL OBSAHUJE:

  • gamebook (1 úvodní strana, 1 závěrečná strana, 10 stran s příběhem a úkoly)
  • 9 nápověd s úkoly
  • správné řešení
  • tipy do výuky
  • návod k použití

Další produkty od autora Michaela Havrdová

552079
Český jazyk
2., 3., 4., 5., Speciální pedagogika
Didaktické hry
Skvělá zábavná hra do hodin ČJ, která využívá principu náhody. Stačí Vám pouze vytištěné karty a hrací kostky. Žáci hází
45.00 Kč
557432
Přírodověda
2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Úprava známé a oblíbené hry Aktivity celkem s 96 kartami zpestří hodinu přírodovědy nebo prvouky. Vybrat si můžete hned
65.00 Kč
566153
Český jazyk - psaní
Školní družina, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Třísložkové karty
Skvělá zábavná hra na téma včely do hodin ČJ ale i VV, která využívá principu náhody. Žáci hází hrací kostkou a hody jim
45.00 Kč
581192
Český jazyk - čtení
Školní družina, 3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Skládačky
Zážitkové poznání vlády Karla IV.? Proč ne! Nikdy to nebylo jednodušší! Díky gamebooku se žáci hravě seznámí s vládou a
65.00 Kč
ÚNIKOVÁ HRA A GAMEBOOK - Záhada vypuštění Krakena - čtení s porozuměním - 3. až 5. ročník ÚNIKOVÁ HRA A GAMEBOOK - Záhada vypuštění Krakena - čtení s porozuměním - 3. až 5. ročník
Skvělá běhací úniková hra ve formě gamebooku a několika nápověd na kartičkách, která Vaše žáky okamžitě vtáhne. Hru lze hrát venku i uvnitř, skupinově i individuálně. Hra prověřuje logické myšlení, různé dovednosti a znalosti žáků.  Hru lze využít na konci školního roku pro zpestření výuky nebo tematicky např. na Den Země nebo Den dětí. CHARAKTERISTIKA MATERIÁLU: gamebook je vhodný od 3. do 5./6. ročníku ZŠ tématika: moře, námořníci, piráti, Kraken, Poseidon lze využít na Den dětí nebo Den Země skvěle rozvíjí čtenářskou gramotnost (zaměřuje se na čtení s porozuměním) logické myšlení, hádanky, počítání, vztah k životnímu prostředí jedná se o dobrodružnou únikovou běhací hru, která u žáků prověří dovednosti i znalosti z různých oblastí lze hrát uvnitř i venku možnost samostatné i skupinové práce CO MATERIÁL OBSAHUJE: gamebook (1 úvodní strana, 1 závěrečná strana, 10 stran s příběhem a úkoly) 9 nápověd s úkoly správné řešení tipy do výuky návod k použití
UUCZ-582629
Český jazyk - čtení>Nezařazené k předmětu>Běhací diktát>Didaktické hry>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>3.>4.>5.>6.>ZŠ – 1. STUPEŇ>👭Den dětí>🌍 Den Země>🏴‍☠️ Piráti, námořníci, moře>🧚 Pohádky>🔍 Šifry
70.00