ÚNIKOVÁ HRA A GAMEBOOK - Záhada vypuštění Krakena - čtení s porozuměním - 3. až 5. ročník

Ročník:
Počet stran:
22
Velikost: 13.45 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
31. 5. 2024
Sdílet:

Skvělá běhací úniková hra ve formě gamebooku a několika nápověd na kartičkách, která Vaše žáky okamžitě vtáhne. Hru lze hrát venku i uvnitř, skupinově i individuálně. Hra prověřuje logické myšlení, různé dovednosti a znalosti žáků. 

Hru lze využít na konci školního roku pro zpestření výuky nebo tematicky např. na Den Země nebo Den dětí.

CHARAKTERISTIKA MATERIÁLU:

  • gamebook je vhodný od 3. do 5./6. ročníku ZŠ
  • tématika: moře, námořníci, piráti, Kraken, Poseidon
  • lze využít na Den dětí nebo Den Země
  • skvěle rozvíjí čtenářskou gramotnost (zaměřuje se na čtení s porozuměním)
  • logické myšlení, hádanky, počítání, vztah k životnímu prostředí
  • jedná se o dobrodružnou únikovou běhací hru, která u žáků prověří dovednosti i znalosti z různých oblastí
  • lze hrát uvnitř i venku
  • možnost samostatné i skupinové práce

CO MATERIÁL OBSAHUJE:

  • gamebook (1 úvodní strana, 1 závěrečná strana, 10 stran s příběhem a úkoly)
  • 9 nápověd s úkoly
  • správné řešení
  • tipy do výuky
  • návod k použití

Další produkty od autora Michaela Havrdová

557436
Český jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Hexagonové kytičky jsou pomůckou pro procvičení stavby slova a hledání slov příbuzných. Můžete je využít také pro
45.00 Kč
547288
Dějepis
3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Běhací diktát
Soubor různorodých aktivit a pomůcek pro vyvození, upevnění, ale také opakování římských číslic. Materiál obsahuje hry
55.00 Kč
581192
Český jazyk - čtení
Školní družina, 3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Skládačky
Zážitkové poznání vlády Karla IV.? Proč ne! Nikdy to nebylo jednodušší! Díky gamebooku se žáci hravě seznámí s vládou a
65.00 Kč
555353
Matematika
4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Matematické kvarteto je hravý způsob, jak u žáků upevnit a procvičit algoritmy písemného a pamětného násobení
45.00 Kč
ÚNIKOVÁ HRA A GAMEBOOK - Záhada vypuštění Krakena - čtení s porozuměním - 3. až 5. ročník ÚNIKOVÁ HRA A GAMEBOOK - Záhada vypuštění Krakena - čtení s porozuměním - 3. až 5. ročník
Skvělá běhací úniková hra ve formě gamebooku a několika nápověd na kartičkách, která Vaše žáky okamžitě vtáhne. Hru lze hrát venku i uvnitř, skupinově i individuálně. Hra prověřuje logické myšlení, různé dovednosti a znalosti žáků.  Hru lze využít na konci školního roku pro zpestření výuky nebo tematicky např. na Den Země nebo Den dětí. CHARAKTERISTIKA MATERIÁLU: gamebook je vhodný od 3. do 5./6. ročníku ZŠ tématika: moře, námořníci, piráti, Kraken, Poseidon lze využít na Den dětí nebo Den Země skvěle rozvíjí čtenářskou gramotnost (zaměřuje se na čtení s porozuměním) logické myšlení, hádanky, počítání, vztah k životnímu prostředí jedná se o dobrodružnou únikovou běhací hru, která u žáků prověří dovednosti i znalosti z různých oblastí lze hrát uvnitř i venku možnost samostatné i skupinové práce CO MATERIÁL OBSAHUJE: gamebook (1 úvodní strana, 1 závěrečná strana, 10 stran s příběhem a úkoly) 9 nápověd s úkoly správné řešení tipy do výuky návod k použití
UUCZ-582629
Český jazyk - čtení>Nezařazené k předmětu>Běhací diktát>Didaktické hry>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>3.>4.>5.>6.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Den dětí>Den Země>Piráti, námořníci, moře>Pohádky>Šifry
70.00