Včela medonosná (tabulka tvrzení)

Ročník:
3., 4., 5.
Kategorie:
Počet stran:
6
Velikost: 730.62 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Daniela Mrázková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 6. 2025
Sdílet:
  • text – Včela medonosná
  • pracovní list – tabulka tvrzení
  • řešení

 Práce materiálem

 1. Vyplnění sloupce „před“

Žáci vyplní tento sloupec před čtením článku o včele medonosné. Vyznačí, zda si myslí, že dané tvrzení je pravdivé (P) nebo lživé (L).

 2. Čtení textu

 3. Vyplnění sloupce „po“

Po přečtení textu žáci znovu procházejí tabulku a ve druhém sloupci označují, zda je tvrzení správné nebo ne.

Posledním krokem je hodnocení, kdy se společně se žáky zamyslíte nad tím, co je překvapilo, co nového se dozvěděli a proč je důležité, že včely existují.

Výstupem je vyplněný pracovní list, porozumění textu, zpřesněné znalosti o včelách a rozvoj dovednosti ověřovat a upravovat vlastní předpoklady. 

Další produkty od autora Daniela Mrázková

482713
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Velké pyramidy (15 verzí) Z připravených karet můžete skládat velké pyramidy. Materiál je vhodný pro první seznámení s
25.00 Kč
543297
Informatika
4., 5.
Didaktické hry
V materiálu naleznete: průvodní list 10 karet s informacemi o dětech tabulka pro doplňování podstatných informací
35.00 Kč
58880
Nezařazené k předmětu
Didaktické hry
Podzimní sada aktivit zahrnuje tři druhy nabízených souborů s podzimní tématikou za zvýhodněnou cenu: PODZIM https:/
99.00 Kč
438371
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Domino
Karetní hry v zimním stylu k využití pro všechny věkové kategorie dětí. :-) domino pexeso já mám, kdo má
25.00 Kč
Včela medonosná (tabulka tvrzení) Včela medonosná (tabulka tvrzení)
text – Včela medonosnápracovní list – tabulka tvrzenířešení Práce materiálem 1. Vyplnění sloupce „před“Žáci vyplní tento sloupec před čtením článku o včele medonosné. Vyznačí, zda si myslí, že dané tvrzení je pravdivé (P) nebo lživé (L). 2. Čtení textu 3. Vyplnění sloupce „po“Po přečtení textu žáci znovu procházejí tabulku a ve druhém sloupci označují, zda je tvrzení správné nebo ne.Posledním krokem je hodnocení, kdy se společně se žáky zamyslíte nad tím, co je překvapilo, co nového se dozvěděli a proč je důležité, že včely existují.Výstupem je vyplněný pracovní list, porozumění textu, zpřesněné znalosti o včelách a rozvoj dovednosti ověřovat a upravovat vlastní předpoklady. 
UUCZ-902809
Český jazyk - čtení>Prvouka>Pracovní listy>3.>4.>5.>🐝 Včely
25.00