Včela medonosná (tabulka tvrzení)

Ročník:
3., 4., 5.
Kategorie:
Počet stran:
6
Velikost: 730.62 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Daniela Mrázková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 6. 2025
Sdílet:
  • text – Včela medonosná
  • pracovní list – tabulka tvrzení
  • řešení

 Práce materiálem

 1. Vyplnění sloupce „před“

Žáci vyplní tento sloupec před čtením článku o včele medonosné. Vyznačí, zda si myslí, že dané tvrzení je pravdivé (P) nebo lživé (L).

 2. Čtení textu

 3. Vyplnění sloupce „po“

Po přečtení textu žáci znovu procházejí tabulku a ve druhém sloupci označují, zda je tvrzení správné nebo ne.

Posledním krokem je hodnocení, kdy se společně se žáky zamyslíte nad tím, co je překvapilo, co nového se dozvěděli a proč je důležité, že včely existují.

Výstupem je vyplněný pracovní list, porozumění textu, zpřesněné znalosti o včelách a rozvoj dovednosti ověřovat a upravovat vlastní předpoklady. 

Další produkty od autora Daniela Mrázková

552638
Informatika
4., 5., 6.
Pracovní listy
Děti čeká 12 různých úkolů z oblasti informatiky. Budou luštit šifry, pohybovat se jako roboti (Bee-bot), vybírat
45.00 Kč
50007
Nezařazené k předmětu
Přípravy hodiny/lekce
Soubor obsahuje 36 stran, na kterých naleznete: titulní strana roční přehled přehled prázdnin a státních svátků měsíční
49.00 Kč
438371
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Domino
Karetní hry v zimním stylu k využití pro všechny věkové kategorie dětí. :-) domino pexeso já mám, kdo má
25.00 Kč
610333
Tělesná výchova
ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál obsahuje 35 kartiček (s číslem, jménem a obrázkem zvířete) a pracovní list. Pracovní listy jsou položené na
25.00 Kč
Včela medonosná (tabulka tvrzení) Včela medonosná (tabulka tvrzení)
text – Včela medonosnápracovní list – tabulka tvrzenířešení Práce materiálem 1. Vyplnění sloupce „před“Žáci vyplní tento sloupec před čtením článku o včele medonosné. Vyznačí, zda si myslí, že dané tvrzení je pravdivé (P) nebo lživé (L). 2. Čtení textu 3. Vyplnění sloupce „po“Po přečtení textu žáci znovu procházejí tabulku a ve druhém sloupci označují, zda je tvrzení správné nebo ne.Posledním krokem je hodnocení, kdy se společně se žáky zamyslíte nad tím, co je překvapilo, co nového se dozvěděli a proč je důležité, že včely existují.Výstupem je vyplněný pracovní list, porozumění textu, zpřesněné znalosti o včelách a rozvoj dovednosti ověřovat a upravovat vlastní předpoklady. 
UUCZ-902809
Český jazyk - čtení>Prvouka>Pracovní listy>3.>4.>5.>🐝 Včely
25.00