Včela medonosná (tabulka tvrzení)

Ročník:
3., 4., 5.
Kategorie:
Počet stran:
6
Velikost: 730.62 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Daniela Mrázková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 6. 2025
Sdílet:
  • text – Včela medonosná
  • pracovní list – tabulka tvrzení
  • řešení

 Práce materiálem

 1. Vyplnění sloupce „před“

Žáci vyplní tento sloupec před čtením článku o včele medonosné. Vyznačí, zda si myslí, že dané tvrzení je pravdivé (P) nebo lživé (L).

 2. Čtení textu

 3. Vyplnění sloupce „po“

Po přečtení textu žáci znovu procházejí tabulku a ve druhém sloupci označují, zda je tvrzení správné nebo ne.

Posledním krokem je hodnocení, kdy se společně se žáky zamyslíte nad tím, co je překvapilo, co nového se dozvěděli a proč je důležité, že včely existují.

Výstupem je vyplněný pracovní list, porozumění textu, zpřesněné znalosti o včelách a rozvoj dovednosti ověřovat a upravovat vlastní předpoklady. 

Další produkty od autora Daniela Mrázková

438158
Český jazyk
1., 2.
Běhací diktát
Pomocí zimních symbolů, písmen a číslic vyluštěte jména a třídu šesti dětí. Jména dětí vzniknou pomocí dosazení písmen k
30.00 Kč
17358
Matematika
MŠ, MŠ - předškoláci
AZ-kvíz
PRAVIDLA Nechte dítě vybrat obrázek zvířete a klikněte na něj. Zobrazí se barevný tvar a dítě musí určit o jaký tvar se
0.00 Kč
171550
Nezařazené k předmětu
Miminka
Ostatní
Oživte své rodinné fotografie s milníkovými kartičkami. Stačí vyfotit miminko s kartičkou a krásná vzpomínka je hotová
35.00 Kč
57666
Nezařazené k předmětu
Didaktické hry
Soubor obsahuje 84 stran, na kterých naleznete: demonstrační kartičky (44ks) skládání tvarů podle řad (24 předloh)
59.00 Kč
Včela medonosná (tabulka tvrzení) Včela medonosná (tabulka tvrzení)
text – Včela medonosnápracovní list – tabulka tvrzenířešení Práce materiálem 1. Vyplnění sloupce „před“Žáci vyplní tento sloupec před čtením článku o včele medonosné. Vyznačí, zda si myslí, že dané tvrzení je pravdivé (P) nebo lživé (L). 2. Čtení textu 3. Vyplnění sloupce „po“Po přečtení textu žáci znovu procházejí tabulku a ve druhém sloupci označují, zda je tvrzení správné nebo ne.Posledním krokem je hodnocení, kdy se společně se žáky zamyslíte nad tím, co je překvapilo, co nového se dozvěděli a proč je důležité, že včely existují.Výstupem je vyplněný pracovní list, porozumění textu, zpřesněné znalosti o včelách a rozvoj dovednosti ověřovat a upravovat vlastní předpoklady. 
UUCZ-902809
Český jazyk - čtení>Prvouka>Pracovní listy>3.>4.>5.>🐝 Včely
25.00