Včela medonosná (tabulka tvrzení)

Ročník:
3., 4., 5.
Kategorie:
Počet stran:
6
Velikost: 730.62 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Daniela Mrázková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 6. 2025
Sdílet:
  • text – Včela medonosná
  • pracovní list – tabulka tvrzení
  • řešení

 Práce materiálem

 1. Vyplnění sloupce „před“

Žáci vyplní tento sloupec před čtením článku o včele medonosné. Vyznačí, zda si myslí, že dané tvrzení je pravdivé (P) nebo lživé (L).

 2. Čtení textu

 3. Vyplnění sloupce „po“

Po přečtení textu žáci znovu procházejí tabulku a ve druhém sloupci označují, zda je tvrzení správné nebo ne.

Posledním krokem je hodnocení, kdy se společně se žáky zamyslíte nad tím, co je překvapilo, co nového se dozvěděli a proč je důležité, že včely existují.

Výstupem je vyplněný pracovní list, porozumění textu, zpřesněné znalosti o včelách a rozvoj dovednosti ověřovat a upravovat vlastní předpoklady. 

Další produkty od autora Daniela Mrázková

484698
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Didaktické hry
Ahoj kamarádi, jmenuji se Julie a včera jsem dostala od kamaráda dózu barevných bonbonů, ale dnes ráno jsem přišla a
55.00 Kč
33039
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Tento kvíz obsahuje sedm otázek a je připraven pro distanční výuku dětí 1.stupně základní školy. Já sdílím jednotlivé
40.00 Kč
123987
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2.
Didaktické hry
Soubor obsahuje dvě bludiště pro rozvoj orientace v rovině i prostoru. Papírové bludiště: Spoj čarou vajíčka, která jsou
30.00 Kč
158508
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Přípravy hodiny/lekce
Soubor pro rozjezd nového školního roku v mateřské škole. Obsahuje: Titulní strana portfolia Informace o dítěti Prostor
29.00 Kč
Včela medonosná (tabulka tvrzení) Včela medonosná (tabulka tvrzení)
text – Včela medonosnápracovní list – tabulka tvrzenířešení Práce materiálem 1. Vyplnění sloupce „před“Žáci vyplní tento sloupec před čtením článku o včele medonosné. Vyznačí, zda si myslí, že dané tvrzení je pravdivé (P) nebo lživé (L). 2. Čtení textu 3. Vyplnění sloupce „po“Po přečtení textu žáci znovu procházejí tabulku a ve druhém sloupci označují, zda je tvrzení správné nebo ne.Posledním krokem je hodnocení, kdy se společně se žáky zamyslíte nad tím, co je překvapilo, co nového se dozvěděli a proč je důležité, že včely existují.Výstupem je vyplněný pracovní list, porozumění textu, zpřesněné znalosti o včelách a rozvoj dovednosti ověřovat a upravovat vlastní předpoklady. 
UUCZ-902809
Český jazyk - čtení>Prvouka>Pracovní listy>3.>4.>5.>🐝 Včely
25.00