Včela medonosná (tabulka tvrzení)

Ročník:
3., 4., 5.
Kategorie:
Počet stran:
6
Velikost: 730.62 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Daniela Mrázková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 6. 2025
Sdílet:
  • text – Včela medonosná
  • pracovní list – tabulka tvrzení
  • řešení

 Práce materiálem

 1. Vyplnění sloupce „před“

Žáci vyplní tento sloupec před čtením článku o včele medonosné. Vyznačí, zda si myslí, že dané tvrzení je pravdivé (P) nebo lživé (L).

 2. Čtení textu

 3. Vyplnění sloupce „po“

Po přečtení textu žáci znovu procházejí tabulku a ve druhém sloupci označují, zda je tvrzení správné nebo ne.

Posledním krokem je hodnocení, kdy se společně se žáky zamyslíte nad tím, co je překvapilo, co nového se dozvěděli a proč je důležité, že včely existují.

Výstupem je vyplněný pracovní list, porozumění textu, zpřesněné znalosti o včelách a rozvoj dovednosti ověřovat a upravovat vlastní předpoklady. 

Další produkty od autora Daniela Mrázková

557184
Český jazyk
3., 4., 5.
Přehled učiva
Materiál obsahuje: demonstrační výukové karty slova souznačná, slova protikladná, slova souzvučná slova jednoznačná
35.00 Kč
492097
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, 1.
Pracovní listy
Co materiál obsahuje? 10 pracovních listů včetně řešení Jak s materiálem pracovat? Materiál můžete využít individuálně
40.00 Kč
481569
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Pyramidy pro předškolní děti: 72 kartiček s doplňováním symbolů do pyramid 36 kartiček s rozložením dvou symbolů 36
25.00 Kč
480975
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Pracovní listy
Celkem 11 listů pro sebehodnocení předškolních dětí s možností tisku ve velikosti A4, A6.. Základní vědomosti = Umím
30.00 Kč
Včela medonosná (tabulka tvrzení) Včela medonosná (tabulka tvrzení)
text – Včela medonosnápracovní list – tabulka tvrzenířešení Práce materiálem 1. Vyplnění sloupce „před“Žáci vyplní tento sloupec před čtením článku o včele medonosné. Vyznačí, zda si myslí, že dané tvrzení je pravdivé (P) nebo lživé (L). 2. Čtení textu 3. Vyplnění sloupce „po“Po přečtení textu žáci znovu procházejí tabulku a ve druhém sloupci označují, zda je tvrzení správné nebo ne.Posledním krokem je hodnocení, kdy se společně se žáky zamyslíte nad tím, co je překvapilo, co nového se dozvěděli a proč je důležité, že včely existují.Výstupem je vyplněný pracovní list, porozumění textu, zpřesněné znalosti o včelách a rozvoj dovednosti ověřovat a upravovat vlastní předpoklady. 
UUCZ-902809
Český jazyk - čtení>Prvouka>Pracovní listy>3.>4.>5.>🐝 Včely
25.00