ABECEDA - CENTRA AKTIVIT

Ročník:
Počet stran:
15
Velikost: 2.55 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Michaela Silavecká
Nahráno:
Naposledy upraveno:
7. 10. 2025
Sdílet:

Materiál (brožura) má výukový charakter:

Materiál obsahuje 8 pracovních listů rozdělených do 8 center aktivit (stanovišť) zaměřených na procvičování abecedy a upevňování pořadí písmen.
Součástí některých listů jsou úkoly v dvou úrovních obtížnosti (lehčí a náročnější varianta) a dvě varianty písma (psací i tiskací, velká i malá písmena).
Aktivity rozvíjejí čtenářskou gramotnost, jazykové povědomí, schopnost řazení podle abecedy, orientaci v písmu a schopnost tvořivého psaní.
Formát: listy pro laminaci, pracovní centra nebo individuální práci.

Věková vhodnost:

- Materiál je určen pro žáky 2.–3. ročníku ZŠ (RVP ZV – vzdělávací oblast Jazyk a jazyková komunikace).
- Vhodný je i pro opakování abecedy v 1. ročníku (jaro) nebo pro reedukaci v rámci podpory čtenářské gramotnosti ve vyšších ročnících.

Informace pro učitele a rodiče:

- Materiál slouží k aktivnímu procvičení abecedy a upevnění řazení slov, k rozvoji zrakového vnímání, jazykového citu a slovní zásoby.
- Vhodný je pro školní i domácí použití – lze tisknout, laminovat a opakovaně využívat.
- Rodiče mohou s dítětem procházet listy jako hru („Kdo najde další písmenko?“).

Struktura podpory pro žáky se SVP:

Materiál vhodný pro žáky s:
– dyslexií (rozlišné písmo, možnost většího formátu),
– dysgrafií (možnost práce s tiskací variantou),
– PAS a ADHD (jasná struktura, časové omezení, vizuální značení),
– vývojovou dysfázií (doprovod obrázky).
Oblast speciální pedagogiky: reedukace čtení, psaní, logopedická prevence.

Obsah:

• 13x A4 – pracovní listy ke stanovištím

• listy č. 1, 2 – varianta vázané i nevázané písmo

• listy č. 3, 4, 7 – 2 varianty obtížnosti

• Kompletní návod pro práci s pracovními listy.

• Další možnosti jejich využití.

• Vše v ekonomické ČB variantě.

Další produkty od autora Michaela Silavecká

931100
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, ZŠ – 1. STUPEŇ
Skládačky
Materiál má výukový charakter: KOOPERATIVNÍ OBRAZ - NAŠE TŘÍDA je jedinečný formát materiálu, jelikož podporuje
45.00 Kč
728153
Český jazyk
1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Materiál má výukový charakter: (lze vytisknout i jako brožuru) • Materiál (INTERAKTIVNÍ ADVENTNÍ KALENDÁŘ) lze využít
45.00 Kč
901912
Český jazyk
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál má výukový charakter: • Materiál vede žáky pomocí volného psaní k vyjadřování svých názorů a myšlenek, jejich
35.00 Kč
516890
Český jazyk - gramatika
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Materiál (brožura) má výukový charakter: PRUHY Z DUHY- VYJMENOVANÁ SLOVA- jsou efektní pomůckou pro samostatnou i
40.00 Kč
ABECEDA - CENTRA AKTIVIT ABECEDA - CENTRA AKTIVIT
Materiál (brožura) má výukový charakter:Materiál obsahuje 8 pracovních listů rozdělených do 8 center aktivit (stanovišť) zaměřených na procvičování abecedy a upevňování pořadí písmen.Součástí některých listů jsou úkoly v dvou úrovních obtížnosti (lehčí a náročnější varianta) a dvě varianty písma (psací i tiskací, velká i malá písmena).Aktivity rozvíjejí čtenářskou gramotnost, jazykové povědomí, schopnost řazení podle abecedy, orientaci v písmu a schopnost tvořivého psaní.Formát: listy pro laminaci, pracovní centra nebo individuální práci.Věková vhodnost:- Materiál je určen pro žáky 2.–3. ročníku ZŠ (RVP ZV – vzdělávací oblast Jazyk a jazyková komunikace).- Vhodný je i pro opakování abecedy v 1. ročníku (jaro) nebo pro reedukaci v rámci podpory čtenářské gramotnosti ve vyšších ročnících.Informace pro učitele a rodiče:- Materiál slouží k aktivnímu procvičení abecedy a upevnění řazení slov, k rozvoji zrakového vnímání, jazykového citu a slovní zásoby.- Vhodný je pro školní i domácí použití – lze tisknout, laminovat a opakovaně využívat.- Rodiče mohou s dítětem procházet listy jako hru („Kdo najde další písmenko?“).Struktura podpory pro žáky se SVP:Materiál vhodný pro žáky s:– dyslexií (rozlišné písmo, možnost většího formátu),– dysgrafií (možnost práce s tiskací variantou),– PAS a ADHD (jasná struktura, časové omezení, vizuální značení),– vývojovou dysfázií (doprovod obrázky).Oblast speciální pedagogiky: reedukace čtení, psaní, logopedická prevence.Obsah:• 13x A4 – pracovní listy ke stanovištím• listy č. 1, 2 – varianta vázané i nevázané písmo• listy č. 3, 4, 7 – 2 varianty obtížnosti• Kompletní návod pro práci s pracovními listy.• Další možnosti jejich využití.• Vše v ekonomické ČB variantě.
UUCZ-989647
Český jazyk - gramatika>Český jazyk - sloh>Pracovní listy>Projekty>2.>3.>4.>ZŠ – 1. STUPEŇ>📖 Čtenářská gramotnost 1. stupeň>🔤 Abeceda
35.00