Já mám, kdo má? Vyjmenovaná slova po L

Počet stran:
15
Velikost: 34 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
17. 11. 2023
Sdílet:
Aktivita obsahuje 24 hracích karet. V případě zájmu můžete tisknout oboustranně i s pozadím. Pokud chcete pouze hrací karty, můžete si v předvolbě tisknu nastavit tisk lichých stran. Kartičky je vhodné zalaminovat, případně vytisknout na tvrdý papír, aby se prodloužila jejich životnost.
Před hrou

Je vhodné si s dětmi/žáky předem pojmenovat všechny obrázky a zjistit, zdali jsou dětem/žákům jasné. 

Průběh hry

Dětem/žákům rozdáme jednotlivé kartičky. Následovně děti/žáci říkají: "Já mám.., kdo má...?" a na to navazují další děti/žáci. Děti/žáci mohou po odehrání jednotlivých kartiček odkládat karty před sebe a skládat je tak do postupného "domina". Hrou si děti/žáci procvičí skloňování, vyjmenovaná slova a logické myšlení.

Další produkty od autora Marie Šoustarová (Materiály dětem)

489359
Český jazyk
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., Speciální pedagogika
Skládačky
Soubor obsahuje (2x) 16 kartiček s dvojicemi slov mnohoznačných a homonym. Můžete si vybrat ze dvou velikostí
47.00 Kč
595221
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Soubor obsahuje 10 karet se zábavnými úkoly na téma Indiáni. Součástí souboru je i diplom za splnění úkolů. Doporučení
47.00 Kč
123203
Nezařazené k předmětu
Postřehovky
Soubor obsahuje celkem 13 herních kartiček na téma Zvířata na statku. Aktivita je zaměřena na rozvoj slovní zásoby
41.00 Kč
344031
Český jazyk - gramatika
3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Aktivita obsahuje 24 hracích karet. V případě zájmu můžete tisknout oboustranně i s pozadím. Pokud chcete pouze hrací
41.00 Kč
Já mám, kdo má? Vyjmenovaná slova po L Já mám, kdo má? Vyjmenovaná slova po L
Aktivita obsahuje 24 hracích karet. V případě zájmu můžete tisknout oboustranně i s pozadím. Pokud chcete pouze hrací karty, můžete si v předvolbě tisknu nastavit tisk lichých stran. Kartičky je vhodné zalaminovat, případně vytisknout na tvrdý papír, aby se prodloužila jejich životnost. Před hrou Je vhodné si s dětmi/žáky předem pojmenovat všechny obrázky a zjistit, zdali jsou dětem/žákům jasné.  Průběh hry Dětem/žákům rozdáme jednotlivé kartičky. Následovně děti/žáci říkají: "Já mám.., kdo má...?" a na to navazují další děti/žáci. Děti/žáci mohou po odehrání jednotlivých kartiček odkládat karty před sebe a skládat je tak do postupného "domina". Hrou si děti/žáci procvičí skloňování, vyjmenovaná slova a logické myšlení.
UUCZ-338844
Český jazyk - gramatika>Já mám, kdo má>3.>4.>ZŠ – 1. STUPEŇ
41.00