Já mám, kdo má? Vyjmenovaná slova po L

Počet stran:
15
Velikost: 34 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 2. 2025
Sdílet:
Aktivita obsahuje 24 hracích karet. V případě zájmu můžete tisknout oboustranně i s pozadím. Pokud chcete pouze hrací karty, můžete si v předvolbě tisknu nastavit tisk lichých stran. Kartičky je vhodné zalaminovat, případně vytisknout na tvrdý papír, aby se prodloužila jejich životnost.
Před hrou

Je vhodné si s dětmi/žáky předem pojmenovat všechny obrázky a zjistit, zdali jsou dětem/žákům jasné. 

Průběh hry

Dětem/žákům rozdáme jednotlivé kartičky. Následovně děti/žáci říkají: "Já mám.., kdo má...?" a na to navazují další děti/žáci. Děti/žáci mohou po odehrání jednotlivých kartiček odkládat karty před sebe a skládat je tak do postupného "domina". Hrou si děti/žáci procvičí skloňování, vyjmenovaná slova a logické myšlení.

Další produkty od autora Marie Šoustarová (Materiály dětem)

90677
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Skládačky
Aktivita obsahuje 32 dvojic na téma Rýmy. Náměty pro děti: Děti hledají dvojice obrázků, které se rýmují. Je dobré si s
44.00 Kč
76691
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Soubor Dráčkování obsahuje PL (40) se zaměřením na: grafomotoriku zrakové vnímání předmatematickou gramotnost
57.00 Kč
178910
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Skládačky
Pokračování prostorové orientace, tentokrát na téma Dýňobraní. Prostorové skládání je rozdělené podle tří obtížností
33.00 Kč
100243
Strukturované učení
MŠ, Speciální pedagogika
Lapbook
Soubor obsahuje 26 aktivit na téma Barvy & tvary. Aktivity je vhodné po vytisknutí zalaminovat a opatřit suchým zipem
44.00 Kč
Já mám, kdo má? Vyjmenovaná slova po L Já mám, kdo má? Vyjmenovaná slova po L
Aktivita obsahuje 24 hracích karet. V případě zájmu můžete tisknout oboustranně i s pozadím. Pokud chcete pouze hrací karty, můžete si v předvolbě tisknu nastavit tisk lichých stran. Kartičky je vhodné zalaminovat, případně vytisknout na tvrdý papír, aby se prodloužila jejich životnost. Před hrou Je vhodné si s dětmi/žáky předem pojmenovat všechny obrázky a zjistit, zdali jsou dětem/žákům jasné.  Průběh hry Dětem/žákům rozdáme jednotlivé kartičky. Následovně děti/žáci říkají: "Já mám.., kdo má...?" a na to navazují další děti/žáci. Děti/žáci mohou po odehrání jednotlivých kartiček odkládat karty před sebe a skládat je tak do postupného "domina". Hrou si děti/žáci procvičí skloňování, vyjmenovaná slova a logické myšlení.
UUCZ-338844
Český jazyk - gramatika>Já mám, kdo má>3.>4.>ZŠ – 1. STUPEŇ
44.00