Já mám, kdo má? Vyjmenovaná slova po P a S

Počet stran:
11
Velikost: 29.58 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 2. 2025
Sdílet:

Aktivita obsahuje 28 hracích karet na téma Vyjmenovaná slova po P a S. V případě zájmu si můžete vytisknout i zadní stranu kartiček (pozadí). Pozadí se nachází na straně 9. Před hrou je vhodné si s dětmi/žáky předem pojmenovat všechny obrázky (str. 10-11) a zjistit, zdali jsou dětem/žákům jasné.

Doporučení pro tisk

Kartičky je vhodné zalaminovat, případně vytisknout na tvrdý papír, aby se prodloužila jejich životnost.

Průběh hry

Dětem/žákům rozdáme jednotlivé kartičky. Následně děti/žáci říkají: "Já mám.., kdo má...?" a na to navazují další děti/žáci. Děti/žáci mohou po odehrání jednotlivých kartiček odkládat karty před sebe a skládat je tak do postupného "domina". Hrou si děti/žáci procvičí skloňování, vyjmenovaná slova a logické myšlení.

Další produkty od autora Marie Šoustarová (Materiály dětem)

458841
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Já mám, kdo má
Aktivita obsahuje 24 hracích karet. V případě zájmu si můžete vytisknout i zadní stranu kartiček (pozadí). Pozadí se
44.00 Kč
126409
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Aktivita je určená (spíše) pro děti předškolního věku. Cílem aktivity je seznámit děti se symboly Velikonoc. Pro delší
53.00 Kč
306514
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Aktivita obsahuje 24 hracích kartiček na téma Hasič. Děti si mohou rozšířit slovní zásobu hravou formou. Příprava
44.00 Kč
110479
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Pracovní listy
Soubor Hudební nástroje osahuje PL se zaměřením na: grafomotoriku zrakové vnímání předmatematickou gramotnost
57.00 Kč
Já mám, kdo má? Vyjmenovaná slova po P a S  Já mám, kdo má? Vyjmenovaná slova po P a S
Aktivita obsahuje 28 hracích karet na téma Vyjmenovaná slova po P a S. V případě zájmu si můžete vytisknout i zadní stranu kartiček (pozadí). Pozadí se nachází na straně 9. Před hrou je vhodné si s dětmi/žáky předem pojmenovat všechny obrázky (str. 10-11) a zjistit, zdali jsou dětem/žákům jasné. Doporučení pro tisk Kartičky je vhodné zalaminovat, případně vytisknout na tvrdý papír, aby se prodloužila jejich životnost. Průběh hry Dětem/žákům rozdáme jednotlivé kartičky. Následně děti/žáci říkají: "Já mám.., kdo má...?" a na to navazují další děti/žáci. Děti/žáci mohou po odehrání jednotlivých kartiček odkládat karty před sebe a skládat je tak do postupného "domina". Hrou si děti/žáci procvičí skloňování, vyjmenovaná slova a logické myšlení.
UUCZ-564060
Český jazyk - gramatika>Já mám, kdo má>3.>4.>ZŠ – 1. STUPEŇ>📖 Čtenářská gramotnost 1. stupeň
44.00