Slova s citovým zabarvením - soubor karet s obsahově gradovanými úkoly

Ročník:
Počet stran:
17
Velikost: 5.32 MB
Typ souboru: zip
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
19. 10. 2024
Sdílet:

Karty s obsahově gradovanými úkoly opírající se o Bloomovu taxonomii cílů lze použít v hodinách českého jazyka (7. ročník) na základní škole. Jsou zaměřeny na učivo o slovech s citovým zabarvením.

Obsah materiálu:

1x průvodní list

6x karta s obsahově gradovanými úkoly

6x řešení

1x záznamový arch

1x otázky pro shrnutí

K čemu slouží:

Materiál je zaměřený na učivo o slovech s citovým příznakem (na slova lichotivá, neutrální a hanlivá). Reflektuje aktuální dosaženou úroveň žákovských znalostí a dovedností, je tedy vhodný pro práci s heterogenní třídou, přičemž posiluje motivaci žáků v procesu učení. Součástí materiálu je i záznamový arch umožňující žákovi zaznamenávat právě dosaženou úroveň svých znalostí a dovedností a sledovat svůj osobní učební pokrok. Materiály jsou vhodné i pro domácí procvičování.

Jak jej používat:

Karty s gradovanými úkoly a jejich řešení vytiskněte (popř. zalaminujte). Žáky nechte vyplnit záznamový arch – hlavička, dosažená úroveň znalostí a dovedností. Dle momentální dosažené úrovně (1-6) si žák zvolí kartu, kterou vyřeší (nemusí řešit všechny úkoly z dané úrovně, pokud konkrétní úroveň zvládá, postupuje na další). Řešení dejte žákům k dispozici, aby si mohli sami kontrolovat výsledky své práce a učitel měl během vyučování čas na individuální práci se žáky, kteří to potřebují. Na konci probírané látky je možno využít shrnující otázky za účelem prověření porozumění probíranému učivu.

RVP ZV Český jazyk a literatura, 2. stupeň:

Oblast: Jazyková výchova

Očekávané výstupy:

ČJL-9-2-02 rozlišuje a příklady v textu dokládá nejdůležitější způsoby obohacování slovní zásoby a zásady tvoření českých slov, rozpoznává přenesená pojmenování, zvláště ve frazémech

Učivo: Slovní zásoba a tvoření slov – obohacování slovní zásoby

 

Další produkty od autora Tereza Vicianová

646756
Český jazyk
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Karty s obsahově gradovanými úkoly opírající se o Bloomovu taxonomii cílů lze použít v hodinách českého jazyka (7
95.00 Kč
644537
Dějepis
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Lapbook
Kniha složená z mnoha interaktivních prvků, kterou žáci pomocí tohoto materiálu vytvoří, se dá využít v hodinách
55.00 Kč
655283
Český jazyk - gramatika
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Karty s obsahově gradovanými úkoly opírající se o Bloomovu taxonomii cílů lze použít v hodinách českého jazyka (7
95.00 Kč
646763
Český jazyk - gramatika
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Karty s obsahově gradovanými úkoly opírající se o Bloomovu taxonomii cílů lze použít v hodinách českého jazyka (7
95.00 Kč
Slova s citovým zabarvením - soubor karet s obsahově gradovanými úkoly Slova s citovým zabarvením - soubor karet s obsahově gradovanými úkoly
Karty s obsahově gradovanými úkoly opírající se o Bloomovu taxonomii cílů lze použít v hodinách českého jazyka (7. ročník) na základní škole. Jsou zaměřeny na učivo o slovech s citovým zabarvením.Obsah materiálu:1x průvodní list6x karta s obsahově gradovanými úkoly6x řešení1x záznamový arch1x otázky pro shrnutíK čemu slouží:Materiál je zaměřený na učivo o slovech s citovým příznakem (na slova lichotivá, neutrální a hanlivá). Reflektuje aktuální dosaženou úroveň žákovských znalostí a dovedností, je tedy vhodný pro práci s heterogenní třídou, přičemž posiluje motivaci žáků v procesu učení. Součástí materiálu je i záznamový arch umožňující žákovi zaznamenávat právě dosaženou úroveň svých znalostí a dovedností a sledovat svůj osobní učební pokrok. Materiály jsou vhodné i pro domácí procvičování.Jak jej používat:Karty s gradovanými úkoly a jejich řešení vytiskněte (popř. zalaminujte). Žáky nechte vyplnit záznamový arch – hlavička, dosažená úroveň znalostí a dovedností. Dle momentální dosažené úrovně (1-6) si žák zvolí kartu, kterou vyřeší (nemusí řešit všechny úkoly z dané úrovně, pokud konkrétní úroveň zvládá, postupuje na další). Řešení dejte žákům k dispozici, aby si mohli sami kontrolovat výsledky své práce a učitel měl během vyučování čas na individuální práci se žáky, kteří to potřebují. Na konci probírané látky je možno využít shrnující otázky za účelem prověření porozumění probíranému učivu.RVP ZV Český jazyk a literatura, 2. stupeň:Oblast: Jazyková výchovaOčekávané výstupy:ČJL-9-2-02 rozlišuje a příklady v textu dokládá nejdůležitější způsoby obohacování slovní zásoby a zásady tvoření českých slov, rozpoznává přenesená pojmenování, zvláště ve frazémechUčivo: Slovní zásoba a tvoření slov – obohacování slovní zásoby 
UUCZ-689456
Český jazyk - gramatika>Třísložkové karty>7.
95.00