Větné členy - stanoviště

Počet stran:
23
Velikost: 4.78 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Michaela Musiolková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 12. 2025
Sdílet:

Úlohy materiálu se věnují určování větných členů, základních i rozvíjejících, neobsahují doplněk. Primárně je soubor aktivit navržený jako stanoviště se samostatnou kontrolou žáků. Kontrola vyučujícího je nutná pouze u tvorby vět podle grafů (stanoviště 3). Kromě stanovišť s úlohami jsem zařadila také stanoviště 7, kde mají žáci možnost posedět a zopakovat si s jednoduchým přehledem teorii, dále pak závěrečné stanoviště 8, které by měl absolvovat každý (upozornila jsem 5 minut před koncem výuky), jelikož se jedná o reflexi výukového bloku. Pracovali jsme se sedmáky 2 hodiny, což byl ideál. Pokud vám nevyhovuje forma stanovišť, je možné využít materiál jako soubor úkolů a pracovních listů. Pokud se rozhodnete pro formu stanovišť, promyslete počet kopií na stanovištích viz pokyny.

Další produkty od autora Michaela Musiolková

711638
Nezařazené k předmětu
5., ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Adventní kalendář pro třídu obsahuje 24 časově nenáročných úkolů pro žáky. Úkoly jsou laskavé, zaměřené na dobré třídní
30.00 Kč
663548
Hudební výchova
ZŠ – 2. STUPEŇ
Lapbook
Lapbook na téma populární hudba obsahuje mnoho grafických a aktivizačních prvků. Žáci vyhledávají informace, pracují s
55.00 Kč
658797
Nezařazené k předmětu
5., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál je zaměřen na posílení dobrých vztahů ve třídě, poznávání různých poruch učení a chování, se kterými se ve
55.00 Kč
803078
Český jazyk - literatura
5., ZŠ – 2. STUPEŇ
Třísložkové karty
Materiál obsahuje 12 sad karet s obrázkem, názvem a charakteristikou jednotlivých řeckých bohů. Může sloužit jako skvělá
25.00 Kč
Větné členy - stanoviště Větné členy - stanoviště
Úlohy materiálu se věnují určování větných členů, základních i rozvíjejících, neobsahují doplněk. Primárně je soubor aktivit navržený jako stanoviště se samostatnou kontrolou žáků. Kontrola vyučujícího je nutná pouze u tvorby vět podle grafů (stanoviště 3). Kromě stanovišť s úlohami jsem zařadila také stanoviště 7, kde mají žáci možnost posedět a zopakovat si s jednoduchým přehledem teorii, dále pak závěrečné stanoviště 8, které by měl absolvovat každý (upozornila jsem 5 minut před koncem výuky), jelikož se jedná o reflexi výukového bloku. Pracovali jsme se sedmáky 2 hodiny, což byl ideál. Pokud vám nevyhovuje forma stanovišť, je možné využít materiál jako soubor úkolů a pracovních listů. Pokud se rozhodnete pro formu stanovišť, promyslete počet kopií na stanovištích viz pokyny.
UUCZ-1065852
Český jazyk - gramatika>Přípravy hodiny/lekce>Ostatní>7.>8.>ZŠ – 2. STUPEŇ
50.00