Význam slova (Já mám, kdo má?)

Počet stran:
5
Velikost: 171.42 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Simona Choutková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
23. 9. 2024
Sdílet:

Materiál obsahuje karetní hru “Já mám...,kdo má...?” zaměřenou na pojmy z oblasti slovní zásoby, významu slova a vztahů mezi slovy.

Součástí jsou dvě sady kartiček

1) pojem + definice pojmu

2) pojem + příklad užití

Celkem 47 kartiček.

Návod: Jednostranně vytiskněte, ideálně zalaminujte a vystřihněte jednotlivé kartičky.

Každému žákovi rozdejte jednu kartičku (je důležité, aby byly ve hře všechny kartičky, proto případně někomu dejte kartiček více).

Začíná žák s kartičkou označnou “START”, kterou nahlas přečte, a pokračuje žák, který má kartičku s příslušnou definicí. Takto se pokračuje dále až k poslední kartičce.

Další produkty od autora Simona Choutková

652823
Český jazyk - sloh
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Materiál se zaměřuje na funkční styly a slohové útvary. Obsahuje 17 ukázek komunikátů, se kterými se můžou žáci setkat
35.00 Kč
733260
Německý jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Materiál obsahuje celkem 12 aktivit s vánoční tematikou. Můžete jej využít jako “adventní kalendář” na posledních 12
75.00 Kč
657803
Český jazyk - sloh
ZŠ – 2. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Podzim se všemi svými barvami, vůněmi, zvuky a celkovou atmosférou je ideálním tématem pro psaní líčení. Materiál
30.00 Kč
806874
Německý jazyk
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Materiál obsahuje karetní hru “Ich habe... wer hat...?” se slovní zásobou zaměřenou na nábytek a vybavení pokoje. Návod
25.00 Kč
Význam slova (Já mám, kdo má?) Význam slova (Já mám, kdo má?)
Materiál obsahuje karetní hru “Já mám...,kdo má...?” zaměřenou na pojmy z oblasti slovní zásoby, významu slova a vztahů mezi slovy.Součástí jsou dvě sady kartiček1) pojem + definice pojmu2) pojem + příklad užitíCelkem 47 kartiček.Návod: Jednostranně vytiskněte, ideálně zalaminujte a vystřihněte jednotlivé kartičky.Každému žákovi rozdejte jednu kartičku (je důležité, aby byly ve hře všechny kartičky, proto případně někomu dejte kartiček více).Začíná žák s kartičkou označnou “START”, kterou nahlas přečte, a pokračuje žák, který má kartičku s příslušnou definicí. Takto se pokračuje dále až k poslední kartičce.
UUCZ-657816
Český jazyk - gramatika>Já mám, kdo má>ZŠ – 2. STUPEŇ
25.00