Význam slova (Já mám, kdo má?)

Počet stran:
5
Velikost: 171.42 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Simona Choutková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
23. 9. 2024
Sdílet:

Materiál obsahuje karetní hru “Já mám...,kdo má...?” zaměřenou na pojmy z oblasti slovní zásoby, významu slova a vztahů mezi slovy.

Součástí jsou dvě sady kartiček

1) pojem + definice pojmu

2) pojem + příklad užití

Celkem 47 kartiček.

Návod: Jednostranně vytiskněte, ideálně zalaminujte a vystřihněte jednotlivé kartičky.

Každému žákovi rozdejte jednu kartičku (je důležité, aby byly ve hře všechny kartičky, proto případně někomu dejte kartiček více).

Začíná žák s kartičkou označnou “START”, kterou nahlas přečte, a pokračuje žák, který má kartičku s příslušnou definicí. Takto se pokračuje dále až k poslední kartičce.

Další produkty od autora Simona Choutková

652806
Německý jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Materiál je zaměřen na časování sloves v němčině. Žáci přiřazují hranolky s vyčasovaným tvarem slovesa ke kornoutku s
25.00 Kč
709752
Německý jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Materiál obsahuje: AKTIVITA 1 (přiřazování slovíčko + obrázek) Návod: Jednostranně vytiskněte, ideálně zalaminujte a
34.97 Kč
644429
Německý jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Domino
Materiál obsahuje dvě různé sady domina. První je klasické spojování názvů čísel s číslicemi, druhé spočívá ve spojování
25.00 Kč
687433
Český jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje dvě básně týkající se 28. října 1918, tedy vzniku Československa. Konkrétně se jedná o báseň ,,Pozdrav
35.00 Kč
Význam slova (Já mám, kdo má?) Význam slova (Já mám, kdo má?)
Materiál obsahuje karetní hru “Já mám...,kdo má...?” zaměřenou na pojmy z oblasti slovní zásoby, významu slova a vztahů mezi slovy.Součástí jsou dvě sady kartiček1) pojem + definice pojmu2) pojem + příklad užitíCelkem 47 kartiček.Návod: Jednostranně vytiskněte, ideálně zalaminujte a vystřihněte jednotlivé kartičky.Každému žákovi rozdejte jednu kartičku (je důležité, aby byly ve hře všechny kartičky, proto případně někomu dejte kartiček více).Začíná žák s kartičkou označnou “START”, kterou nahlas přečte, a pokračuje žák, který má kartičku s příslušnou definicí. Takto se pokračuje dále až k poslední kartičce.
UUCZ-657816
Český jazyk - gramatika>Já mám, kdo má>ZŠ – 2. STUPEŇ
25.00