Já mám, kdo má? Meziválečná světová literatura (SŠ)

Ročník:
Počet stran:
4
Velikost: 285.46 KB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 3. 2025
Sdílet:

Materiál slouží ke zopakování světové meziválečné literatury (Amerika, Anglie, Francie, Německo, zmínka o Kafkovi - ruskou literaturu jsem úmyslně vynechala, jelikož ji probíráme zvlášť později u magického realismu).

 

Hru vytiskněte, zalaminujte a nastříhejte na karty (celkem je jich v setu 27 na 3 stranách velikosti A4). Karty rozdejte studentům do skupin (ideálně si vytvořte třeba 5-6 setů ke hře, ať můžete mít menší skupiny).

 

Studenti sedí v kruhu, každý má balíček karet, začíná první karta, poslední karta je rovněž označena. Mezitím studenti kladou otázky a odpovídají na ně prostřednictvím svých karet. Cílem je úspěšně dojít do konce hry, není vítězů ani poražených, týmy však mohou soupeřit mezi sebou. Samozřejmě můžete hru využít také jinak. :-)

Další produkty od autora Tady učím já✨ | Tereza Kábelová

650697
Anglický jazyk
9., SŠ
Ostatní
Míchat, nebo nemíchat krupicovou kaši? Patří ananas na pizzu? A co sušenky jako snídaně? Zkuste se studenty využít
35.00 Kč
757863
Anglický jazyk
9., SŠ
Didaktické hry
Milí učitelé, připravila jsem pro vás kartičky pro mluvení a procvičení přítomného času prostého a průběhového. Set
29.00 Kč
638382
Anglický jazyk
Ostatní
Hledáte zajímavé situace, v nichž by se dalo využít frází future continuous a future perfect? Nenapadají vás příklady? V
39.00 Kč
635275
Český jazyk - sloh
9., SŠ
Pracovní listy
Chcete svým studentům přiblížit úvahu nenásilnou formou? Co třeba přes využití AI ve výuce? Demonstrujte, co je to úvaha
39.00 Kč
Já mám, kdo má? Meziválečná světová literatura (SŠ) Já mám, kdo má? Meziválečná světová literatura (SŠ)
Materiál slouží ke zopakování světové meziválečné literatury (Amerika, Anglie, Francie, Německo, zmínka o Kafkovi - ruskou literaturu jsem úmyslně vynechala, jelikož ji probíráme zvlášť později u magického realismu). Hru vytiskněte, zalaminujte a nastříhejte na karty (celkem je jich v setu 27 na 3 stranách velikosti A4). Karty rozdejte studentům do skupin (ideálně si vytvořte třeba 5-6 setů ke hře, ať můžete mít menší skupiny). Studenti sedí v kruhu, každý má balíček karet, začíná první karta, poslední karta je rovněž označena. Mezitím studenti kladou otázky a odpovídají na ně prostřednictvím svých karet. Cílem je úspěšně dojít do konce hry, není vítězů ani poražených, týmy však mohou soupeřit mezi sebou. Samozřejmě můžete hru využít také jinak. :-)
UUCZ-836008
Český jazyk - literatura>Já mám, kdo má>SŠ
29.00