Psací výzvy - rozvoj tvůrčího psání

Kategorie:
Počet stran:
18
Velikost: 329.02 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Petra Svobodová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 9. 2023
Sdílet:

Materiál podporuje rozvoj tvůrčího psaní. Materiál obsahuje 102 karet s atraktivními pisatelskými tématy. Materiál je vhodný pro 2. stupeň ZŠ a SŠ. 

 

Témata karet jsou rozdělena do 9 kategorií (slohových postupů): 

  • pohádky
  • vypravování 
  • komiks
  • charakteristika
  • poezie
  • úvaha
  • popis 
  • dopis, e-mail 
  • vyjmenovaný příběh 

 

Využití: 

  • vylosovat jednu kartu, podle které píšou všichni 
  • dát na výběr ze tří karet, žáci se rozhodnou, které zadání je pro ně nejatraktivnější a podle něj tvoří 
  • rozdělit žáky do skupin a každé skupině dát jiné zadání/ dát stejné zadání a poté práce jednotlivých skupin porovnat

Další produkty od autora Petra Svobodová

231295
Český jazyk
5., 6., 7., 8., 9.
Domino
Materiál obsahuje: Karetní hru Já mám...? Kdo má...? Karetní hra k procvičení slov souznačných. Obsahuje 33 karet
25.00 Kč
621282
Český jazyk - psaní
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál zabývající se slohovým útvarem - dopis. Materiál obsahuje: 1) Cvičný dopis a obálka - pomáhá žákům naučit se
40.00 Kč
369358
Český jazyk - čtení
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Všechny pracovní listy obsahují řešení. Pracovní listy obsahují QR kód s odkazem na online slovník cizích slov, který
50.00 Kč
249777
Český jazyk
6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Domino
Didaktické hry k procvičení vyjmenovaných slov a slov příbuzných. Obsahuje: Já mám, kdo má? Domino
25.00 Kč
Psací výzvy - rozvoj tvůrčího psání Psací výzvy - rozvoj tvůrčího psání
Materiál podporuje rozvoj tvůrčího psaní. Materiál obsahuje 102 karet s atraktivními pisatelskými tématy. Materiál je vhodný pro 2. stupeň ZŠ a SŠ.    Témata karet jsou rozdělena do 9 kategorií (slohových postupů):  pohádky vypravování  komiks charakteristika poezie úvaha popis  dopis, e-mail  vyjmenovaný příběh    Využití:  vylosovat jednu kartu, podle které píšou všichni  dát na výběr ze tří karet, žáci se rozhodnou, které zadání je pro ně nejatraktivnější a podle něj tvoří  rozdělit žáky do skupin a každé skupině dát jiné zadání/ dát stejné zadání a poté práce jednotlivých skupin porovnat
UUCZ-362258
Český jazyk - psaní>Český jazyk - sloh>Pracovní listy>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ
40.00