Psací výzvy - rozvoj tvůrčího psání

Kategorie:
Počet stran:
18
Velikost: 329.02 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 9. 2023
Sdílet:

Materiál podporuje rozvoj tvůrčího psaní. Materiál obsahuje 102 karet s atraktivními pisatelskými tématy. Materiál je vhodný pro 2. stupeň ZŠ a SŠ. 

 

Témata karet jsou rozdělena do 9 kategorií (slohových postupů): 

  • pohádky
  • vypravování 
  • komiks
  • charakteristika
  • poezie
  • úvaha
  • popis 
  • dopis, e-mail 
  • vyjmenovaný příběh 

 

Využití: 

  • vylosovat jednu kartu, podle které píšou všichni 
  • dát na výběr ze tří karet, žáci se rozhodnou, které zadání je pro ně nejatraktivnější a podle něj tvoří 
  • rozdělit žáky do skupin a každé skupině dát jiné zadání/ dát stejné zadání a poté práce jednotlivých skupin porovnat

Další produkty od autora Petra Svobodová

231337
Český jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál do hodin literární výchovy. - porozumění textu - rozvoj psaní Obsahuje: trimino - názvy pohádek čtenářský
50.00 Kč
269328
Český jazyk - gramatika
4., 5., 6.
Domino
Didaktické karetní hry k procvičení příbuzných slov. Obsahuje hru Já mám, kdo má a domino.
25.00 Kč
236365
Český jazyk
4., 5.
Pracovní listy
Sada pracovních listů s tematikou velikonočních svátků. Obsahuje pracovní listy do hodin českého jazyka a matematiky.
35.00 Kč
231345
Český jazyk
4., 5.
Didaktické hry
Sada aktivit a pracovních listů k procvičení vzorů rodu mužského životného i neživotného. Obsahuje: - kolíčkovanou -
35.00 Kč
Psací výzvy - rozvoj tvůrčího psání Psací výzvy - rozvoj tvůrčího psání
Materiál podporuje rozvoj tvůrčího psaní. Materiál obsahuje 102 karet s atraktivními pisatelskými tématy. Materiál je vhodný pro 2. stupeň ZŠ a SŠ.    Témata karet jsou rozdělena do 9 kategorií (slohových postupů):  pohádky vypravování  komiks charakteristika poezie úvaha popis  dopis, e-mail  vyjmenovaný příběh    Využití:  vylosovat jednu kartu, podle které píšou všichni  dát na výběr ze tří karet, žáci se rozhodnou, které zadání je pro ně nejatraktivnější a podle něj tvoří  rozdělit žáky do skupin a každé skupině dát jiné zadání/ dát stejné zadání a poté práce jednotlivých skupin porovnat
UUCZ-362258
Český jazyk - psaní>Český jazyk - sloh>Pracovní listy>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ
40.00