Psací výzvy - rozvoj tvůrčího psání

Kategorie:
Počet stran:
18
Velikost: 329.02 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 9. 2023
Sdílet:

Materiál podporuje rozvoj tvůrčího psaní. Materiál obsahuje 102 karet s atraktivními pisatelskými tématy. Materiál je vhodný pro 2. stupeň ZŠ a SŠ. 

 

Témata karet jsou rozdělena do 9 kategorií (slohových postupů): 

  • pohádky
  • vypravování 
  • komiks
  • charakteristika
  • poezie
  • úvaha
  • popis 
  • dopis, e-mail 
  • vyjmenovaný příběh 

 

Využití: 

  • vylosovat jednu kartu, podle které píšou všichni 
  • dát na výběr ze tří karet, žáci se rozhodnou, které zadání je pro ně nejatraktivnější a podle něj tvoří 
  • rozdělit žáky do skupin a každé skupině dát jiné zadání/ dát stejné zadání a poté práce jednotlivých skupin porovnat

Další produkty od autora Petra Svobodová

338687
Český jazyk - čtení
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál se věnuje bájím/ mýtům různých národů (severské, řecké, egyptské mýty a bohové). Krátké texty se věnují
35.00 Kč
231352
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Materiál slouží k formativnímu hodnocení. Nabízí několik variant propustek, pracovních listů se sebehodnocením
50.00 Kč
269328
Český jazyk - gramatika
4., 5., 6.
Domino
Didaktické karetní hry k procvičení příbuzných slov. Obsahuje hru Já mám, kdo má a domino.
25.00 Kč
551201
Český jazyk - psaní
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahující aktivity k rozvoji tvůrčího psaní v rámci charakteristiky osoby. 1) Kdo to asi byl? Žáci dostanou
45.00 Kč
Psací výzvy - rozvoj tvůrčího psání Psací výzvy - rozvoj tvůrčího psání
Materiál podporuje rozvoj tvůrčího psaní. Materiál obsahuje 102 karet s atraktivními pisatelskými tématy. Materiál je vhodný pro 2. stupeň ZŠ a SŠ.    Témata karet jsou rozdělena do 9 kategorií (slohových postupů):  pohádky vypravování  komiks charakteristika poezie úvaha popis  dopis, e-mail  vyjmenovaný příběh    Využití:  vylosovat jednu kartu, podle které píšou všichni  dát na výběr ze tří karet, žáci se rozhodnou, které zadání je pro ně nejatraktivnější a podle něj tvoří  rozdělit žáky do skupin a každé skupině dát jiné zadání/ dát stejné zadání a poté práce jednotlivých skupin porovnat
UUCZ-362258
Český jazyk - psaní>Český jazyk - sloh>Pracovní listy>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ
40.00