Psací výzvy - rozvoj tvůrčího psání

Kategorie:
Počet stran:
18
Velikost: 329.02 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Petra Svobodová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 9. 2023
Sdílet:

Materiál podporuje rozvoj tvůrčího psaní. Materiál obsahuje 102 karet s atraktivními pisatelskými tématy. Materiál je vhodný pro 2. stupeň ZŠ a SŠ. 

 

Témata karet jsou rozdělena do 9 kategorií (slohových postupů): 

  • pohádky
  • vypravování 
  • komiks
  • charakteristika
  • poezie
  • úvaha
  • popis 
  • dopis, e-mail 
  • vyjmenovaný příběh 

 

Využití: 

  • vylosovat jednu kartu, podle které píšou všichni 
  • dát na výběr ze tří karet, žáci se rozhodnou, které zadání je pro ně nejatraktivnější a podle něj tvoří 
  • rozdělit žáky do skupin a každé skupině dát jiné zadání/ dát stejné zadání a poté práce jednotlivých skupin porovnat

Další produkty od autora Petra Svobodová

231350
Český jazyk
5., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Soubor materiálů obsahuje 12 slohových útvarů a jejich: - vysvětlení = zásady jednotlivých slohových útvarů, kdy se
50.00 Kč
706150
Nezařazené k předmětu
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Domino
Materiál slouží k procvičení termínů z finanční gramotnosti. Vhodné pro 2. stupeň a SŠ. Obsahuje řešení. Materiál
29.00 Kč
231346
Český jazyk
4., 5.
Kolíčkování
Obsahuje: - kolíčkovanou - deskovou hru - přiřaď kartu ke správnému vzoru - procvičovací kartičky
35.00 Kč
249235
Anglický jazyk
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Soubor materiálů k prolomení ledů. Obsahuje anglickou i českou verzi materiálů. - bingo (najdi někoho, kdo) - postupné
40.00 Kč
Psací výzvy - rozvoj tvůrčího psání Psací výzvy - rozvoj tvůrčího psání
Materiál podporuje rozvoj tvůrčího psaní. Materiál obsahuje 102 karet s atraktivními pisatelskými tématy. Materiál je vhodný pro 2. stupeň ZŠ a SŠ.    Témata karet jsou rozdělena do 9 kategorií (slohových postupů):  pohádky vypravování  komiks charakteristika poezie úvaha popis  dopis, e-mail  vyjmenovaný příběh    Využití:  vylosovat jednu kartu, podle které píšou všichni  dát na výběr ze tří karet, žáci se rozhodnou, které zadání je pro ně nejatraktivnější a podle něj tvoří  rozdělit žáky do skupin a každé skupině dát jiné zadání/ dát stejné zadání a poté práce jednotlivých skupin porovnat
UUCZ-362258
Český jazyk - psaní>Český jazyk - sloh>Pracovní listy>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ
40.00