Vymysli a propaguj

Kategorie:
Počet stran:
27
Velikost: 4.59 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Zuzana Otevřelová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
31. 8. 2024
Sdílet:

Tento soubor pracovních listů je navržen tak, aby podnítil dětskou kreativitu a fantazii prostřednictvím tvorby a zkoumání neexistujících věcí a bytostí.

Obsahuje 25 pracovnách listů s vymyšlenými slovy, 1 prac. list na tvorbu reklamy

1. Pracovní listy s vymyšlenými slovy

Děti si vytvoří vlastní neexistující slova, která označují předměty, bytosti nebo fenomény, a následně je popíšou

Části pracovního listu:

  • Název a popis: Děti vymyslí a napíší název svého vymyšleného předmětu nebo bytosti. Poté popíšou, co to je, jak to vypadá, jaké má vlastnosti a k čemu slouží.
  • Obrázek: Děti nakreslí obrázek svého vymyšleného předmětu nebo bytosti. Tento obrázek by měl vizuálně vystihovat jejich popis a ukázat, jak by jejich výtvor vypadal ve skutečném světě.
  • Použití: Děti popíší, jak by se jejich vymyšlený předmět nebo bytost používal(a) v každodenním životě nebo při dobrodružstvích. Mohou přemýšlet o konkrétních situacích, kde by jejich výtvor byl užitečný.
  • Srovnání: Děti porovnají svůj vymyšlený předmět nebo bytost s něčím, co skutečně existuje, a popíšou, jak jsou si podobní nebo odlišní. Tento úkol je zaměřen na rozvoj dovedností kritického myšlení a schopnosti analyzovat rozdíly a podobnosti.

Děti se naučí, jak vytvářet nové koncepty, jak je vizualizovat a jak přemýšlet o jejich praktickém využití.

 

2. Pracovní list na reklamu

Děti se seznámí se základními prvky reklamy a pokusí se vytvořit vlastní reklamu na svůj vymyšlený předmět nebo bytost. Tento úkol rozvíjí jejich schopnost prezentovat a propagovat své nápady.

Části pracovního listu:

  • Slogan: Děti vymyslí chytlavý slogan, který krátce a výstižně popíše jejich vymyšlený předmět nebo bytost.
  • Popis hlavní výhody: Děti uvedou, co je na jejich výtvoru nejlepší, a proč by si ho lidé měli pořídit.
  • Obrázek nebo ilustrace: Děti nakreslí plakát nebo reklamu, kde jejich vymyšlený předmět nebo bytost vystupuje. Obrázek by měl být jasný a poutavý, aby zaujal potenciální „kupce“.
  • Cena a výzva k akci: Děti si vymyslí smyšlenou cenu a napíšou výzvu k akci, která by lidi motivovala k nákupu.
  • Zákaznická recenze: Děti si představí, jak by mohla vypadat recenze od spokojeného zákazníka, a napíšou ji na pracovní list.

 

Další produkty od autora Zuzana Otevřelová

671471
Český jazyk - gramatika
3., 4., 5.
Didaktické hry
Tento materiál je zaměřený na procvičování stavby slova, na rozpoznávání a práci s předponami, kořeny a příponami
40.00 Kč
717813
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Sada veselých nálepek s motivy a vzkazy pro děti Tato kolekce obsahuje 45 originálních vzkazů (nálepek) ve dvou
40.00 Kč
740897
Anglický jazyk
4., 5.
Běhací diktát
Tento materiál je zábavná týmová hra zaměřená na procvičování slovíček v angličtině se zimní tématikou. Je vhodný pro 4
45.00 Kč
843904
Nezařazené k předmětu
3., 4., 5.
Didaktické hry
Děti se stávají detektivy a musí rozluštit sérii hádanek a logických úkolů, aby zjistily, kdo za zmizením slavnostního
60.00 Kč
Vymysli a propaguj Vymysli a propaguj
Tento soubor pracovních listů je navržen tak, aby podnítil dětskou kreativitu a fantazii prostřednictvím tvorby a zkoumání neexistujících věcí a bytostí.Obsahuje 25 pracovnách listů s vymyšlenými slovy, 1 prac. list na tvorbu reklamy1. Pracovní listy s vymyšlenými slovyDěti si vytvoří vlastní neexistující slova, která označují předměty, bytosti nebo fenomény, a následně je popíšouČásti pracovního listu:Název a popis: Děti vymyslí a napíší název svého vymyšleného předmětu nebo bytosti. Poté popíšou, co to je, jak to vypadá, jaké má vlastnosti a k čemu slouží.Obrázek: Děti nakreslí obrázek svého vymyšleného předmětu nebo bytosti. Tento obrázek by měl vizuálně vystihovat jejich popis a ukázat, jak by jejich výtvor vypadal ve skutečném světě.Použití: Děti popíší, jak by se jejich vymyšlený předmět nebo bytost používal(a) v každodenním životě nebo při dobrodružstvích. Mohou přemýšlet o konkrétních situacích, kde by jejich výtvor byl užitečný.Srovnání: Děti porovnají svůj vymyšlený předmět nebo bytost s něčím, co skutečně existuje, a popíšou, jak jsou si podobní nebo odlišní. Tento úkol je zaměřen na rozvoj dovedností kritického myšlení a schopnosti analyzovat rozdíly a podobnosti.Děti se naučí, jak vytvářet nové koncepty, jak je vizualizovat a jak přemýšlet o jejich praktickém využití. 2. Pracovní list na reklamuDěti se seznámí se základními prvky reklamy a pokusí se vytvořit vlastní reklamu na svůj vymyšlený předmět nebo bytost. Tento úkol rozvíjí jejich schopnost prezentovat a propagovat své nápady.Části pracovního listu:Slogan: Děti vymyslí chytlavý slogan, který krátce a výstižně popíše jejich vymyšlený předmět nebo bytost.Popis hlavní výhody: Děti uvedou, co je na jejich výtvoru nejlepší, a proč by si ho lidé měli pořídit.Obrázek nebo ilustrace: Děti nakreslí plakát nebo reklamu, kde jejich vymyšlený předmět nebo bytost vystupuje. Obrázek by měl být jasný a poutavý, aby zaujal potenciální „kupce“.Cena a výzva k akci: Děti si vymyslí smyšlenou cenu a napíšou výzvu k akci, která by lidi motivovala k nákupu.Zákaznická recenze: Děti si představí, jak by mohla vypadat recenze od spokojeného zákazníka, a napíšou ji na pracovní list. 
UUCZ-632987
Český jazyk - psaní>Pracovní listy>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ
45.00