Vymysli a propaguj

Kategorie:
Počet stran:
27
Velikost: 4.59 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
31. 8. 2024
Sdílet:

Tento soubor pracovních listů je navržen tak, aby podnítil dětskou kreativitu a fantazii prostřednictvím tvorby a zkoumání neexistujících věcí a bytostí.

Obsahuje 25 pracovnách listů s vymyšlenými slovy, 1 prac. list na tvorbu reklamy

1. Pracovní listy s vymyšlenými slovy

Děti si vytvoří vlastní neexistující slova, která označují předměty, bytosti nebo fenomény, a následně je popíšou

Části pracovního listu:

  • Název a popis: Děti vymyslí a napíší název svého vymyšleného předmětu nebo bytosti. Poté popíšou, co to je, jak to vypadá, jaké má vlastnosti a k čemu slouží.
  • Obrázek: Děti nakreslí obrázek svého vymyšleného předmětu nebo bytosti. Tento obrázek by měl vizuálně vystihovat jejich popis a ukázat, jak by jejich výtvor vypadal ve skutečném světě.
  • Použití: Děti popíší, jak by se jejich vymyšlený předmět nebo bytost používal(a) v každodenním životě nebo při dobrodružstvích. Mohou přemýšlet o konkrétních situacích, kde by jejich výtvor byl užitečný.
  • Srovnání: Děti porovnají svůj vymyšlený předmět nebo bytost s něčím, co skutečně existuje, a popíšou, jak jsou si podobní nebo odlišní. Tento úkol je zaměřen na rozvoj dovedností kritického myšlení a schopnosti analyzovat rozdíly a podobnosti.

Děti se naučí, jak vytvářet nové koncepty, jak je vizualizovat a jak přemýšlet o jejich praktickém využití.

 

2. Pracovní list na reklamu

Děti se seznámí se základními prvky reklamy a pokusí se vytvořit vlastní reklamu na svůj vymyšlený předmět nebo bytost. Tento úkol rozvíjí jejich schopnost prezentovat a propagovat své nápady.

Části pracovního listu:

  • Slogan: Děti vymyslí chytlavý slogan, který krátce a výstižně popíše jejich vymyšlený předmět nebo bytost.
  • Popis hlavní výhody: Děti uvedou, co je na jejich výtvoru nejlepší, a proč by si ho lidé měli pořídit.
  • Obrázek nebo ilustrace: Děti nakreslí plakát nebo reklamu, kde jejich vymyšlený předmět nebo bytost vystupuje. Obrázek by měl být jasný a poutavý, aby zaujal potenciální „kupce“.
  • Cena a výzva k akci: Děti si vymyslí smyšlenou cenu a napíšou výzvu k akci, která by lidi motivovala k nákupu.
  • Zákaznická recenze: Děti si představí, jak by mohla vypadat recenze od spokojeného zákazníka, a napíšou ji na pracovní list.

 

Další produkty od autora Zuzana Otevřelová

18860
Matematika
ZŠ – 1. STUPEŇ
Pexeso
VHODNÉ PRO: 1. stupeň OBSAHUJE: - 10 omalovánek - pracovní listy obsahují sčítání a odčítání do 50, dělení a násobení (1
45.00 Kč
11965
Přírodověda
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
VHODNÉ PRO: - 1. i 2. stupeň OBSAHUJE: - informace o dělení živočichů - pracovní listy na doplňovaní zvířat - úkol ke
30.00 Kč
618554
Český jazyk - gramatika
3., 4.
Výzdoba třídy
Tento materiál obsahuje přehledy vyjmenovaných slov. Každá sekce zahrnuje nejen seznam vyjmenovaných slov, ale i chytáky
30.00 Kč
1512
Anglický jazyk
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Tyto materiály zahrnují 3 křížovky, pracovní list na složená podstatná jména a básničku na doplnování slov. Ke křížovkám
30.00 Kč
Vymysli a propaguj Vymysli a propaguj
Tento soubor pracovních listů je navržen tak, aby podnítil dětskou kreativitu a fantazii prostřednictvím tvorby a zkoumání neexistujících věcí a bytostí.Obsahuje 25 pracovnách listů s vymyšlenými slovy, 1 prac. list na tvorbu reklamy1. Pracovní listy s vymyšlenými slovyDěti si vytvoří vlastní neexistující slova, která označují předměty, bytosti nebo fenomény, a následně je popíšouČásti pracovního listu:Název a popis: Děti vymyslí a napíší název svého vymyšleného předmětu nebo bytosti. Poté popíšou, co to je, jak to vypadá, jaké má vlastnosti a k čemu slouží.Obrázek: Děti nakreslí obrázek svého vymyšleného předmětu nebo bytosti. Tento obrázek by měl vizuálně vystihovat jejich popis a ukázat, jak by jejich výtvor vypadal ve skutečném světě.Použití: Děti popíší, jak by se jejich vymyšlený předmět nebo bytost používal(a) v každodenním životě nebo při dobrodružstvích. Mohou přemýšlet o konkrétních situacích, kde by jejich výtvor byl užitečný.Srovnání: Děti porovnají svůj vymyšlený předmět nebo bytost s něčím, co skutečně existuje, a popíšou, jak jsou si podobní nebo odlišní. Tento úkol je zaměřen na rozvoj dovedností kritického myšlení a schopnosti analyzovat rozdíly a podobnosti.Děti se naučí, jak vytvářet nové koncepty, jak je vizualizovat a jak přemýšlet o jejich praktickém využití. 2. Pracovní list na reklamuDěti se seznámí se základními prvky reklamy a pokusí se vytvořit vlastní reklamu na svůj vymyšlený předmět nebo bytost. Tento úkol rozvíjí jejich schopnost prezentovat a propagovat své nápady.Části pracovního listu:Slogan: Děti vymyslí chytlavý slogan, který krátce a výstižně popíše jejich vymyšlený předmět nebo bytost.Popis hlavní výhody: Děti uvedou, co je na jejich výtvoru nejlepší, a proč by si ho lidé měli pořídit.Obrázek nebo ilustrace: Děti nakreslí plakát nebo reklamu, kde jejich vymyšlený předmět nebo bytost vystupuje. Obrázek by měl být jasný a poutavý, aby zaujal potenciální „kupce“.Cena a výzva k akci: Děti si vymyslí smyšlenou cenu a napíšou výzvu k akci, která by lidi motivovala k nákupu.Zákaznická recenze: Děti si představí, jak by mohla vypadat recenze od spokojeného zákazníka, a napíšou ji na pracovní list. 
UUCZ-632987
Český jazyk - psaní>Pracovní listy>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ
45.00