Vymysli a propaguj

Kategorie:
Počet stran:
27
Velikost: 4.59 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Zuzana Otevřelová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
31. 8. 2024
Sdílet:

Tento soubor pracovních listů je navržen tak, aby podnítil dětskou kreativitu a fantazii prostřednictvím tvorby a zkoumání neexistujících věcí a bytostí.

Obsahuje 25 pracovnách listů s vymyšlenými slovy, 1 prac. list na tvorbu reklamy

1. Pracovní listy s vymyšlenými slovy

Děti si vytvoří vlastní neexistující slova, která označují předměty, bytosti nebo fenomény, a následně je popíšou

Části pracovního listu:

  • Název a popis: Děti vymyslí a napíší název svého vymyšleného předmětu nebo bytosti. Poté popíšou, co to je, jak to vypadá, jaké má vlastnosti a k čemu slouží.
  • Obrázek: Děti nakreslí obrázek svého vymyšleného předmětu nebo bytosti. Tento obrázek by měl vizuálně vystihovat jejich popis a ukázat, jak by jejich výtvor vypadal ve skutečném světě.
  • Použití: Děti popíší, jak by se jejich vymyšlený předmět nebo bytost používal(a) v každodenním životě nebo při dobrodružstvích. Mohou přemýšlet o konkrétních situacích, kde by jejich výtvor byl užitečný.
  • Srovnání: Děti porovnají svůj vymyšlený předmět nebo bytost s něčím, co skutečně existuje, a popíšou, jak jsou si podobní nebo odlišní. Tento úkol je zaměřen na rozvoj dovedností kritického myšlení a schopnosti analyzovat rozdíly a podobnosti.

Děti se naučí, jak vytvářet nové koncepty, jak je vizualizovat a jak přemýšlet o jejich praktickém využití.

 

2. Pracovní list na reklamu

Děti se seznámí se základními prvky reklamy a pokusí se vytvořit vlastní reklamu na svůj vymyšlený předmět nebo bytost. Tento úkol rozvíjí jejich schopnost prezentovat a propagovat své nápady.

Části pracovního listu:

  • Slogan: Děti vymyslí chytlavý slogan, který krátce a výstižně popíše jejich vymyšlený předmět nebo bytost.
  • Popis hlavní výhody: Děti uvedou, co je na jejich výtvoru nejlepší, a proč by si ho lidé měli pořídit.
  • Obrázek nebo ilustrace: Děti nakreslí plakát nebo reklamu, kde jejich vymyšlený předmět nebo bytost vystupuje. Obrázek by měl být jasný a poutavý, aby zaujal potenciální „kupce“.
  • Cena a výzva k akci: Děti si vymyslí smyšlenou cenu a napíšou výzvu k akci, která by lidi motivovala k nákupu.
  • Zákaznická recenze: Děti si představí, jak by mohla vypadat recenze od spokojeného zákazníka, a napíšou ji na pracovní list.

 

Další produkty od autora Zuzana Otevřelová

81414
Anglický jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Vhodné pro: - 2. stupeň Obsahuje: - 5 kategorií a 5 různých obtížností - Memory - v této kategorii žáci sledují obrázek
80.00 Kč
726277
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Vánoční losy Tento materiál obsahuje 18 unikátních vánočních losů, ideálních na vánoční jarmark nebo jinou sváteční akci
25.00 Kč
618557
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Výzdoba třídy
KALENDÁŘ NA CELÝ ROK Tento kalendář je navržený jako užitečný nástroj pro vaši třídu, který vám pomůže nejen organizovat
40.00 Kč
101224
Anglický jazyk
5., 6., 7.
Pracovní listy
VHODNÉ PRO: - 5, 6, 7 třídu OBSAHUJE: - 2 pracovní listy zaměřené na vznik olympijských her - pracovní listy zaměřené na
49.00 Kč
Vymysli a propaguj Vymysli a propaguj
Tento soubor pracovních listů je navržen tak, aby podnítil dětskou kreativitu a fantazii prostřednictvím tvorby a zkoumání neexistujících věcí a bytostí.Obsahuje 25 pracovnách listů s vymyšlenými slovy, 1 prac. list na tvorbu reklamy1. Pracovní listy s vymyšlenými slovyDěti si vytvoří vlastní neexistující slova, která označují předměty, bytosti nebo fenomény, a následně je popíšouČásti pracovního listu:Název a popis: Děti vymyslí a napíší název svého vymyšleného předmětu nebo bytosti. Poté popíšou, co to je, jak to vypadá, jaké má vlastnosti a k čemu slouží.Obrázek: Děti nakreslí obrázek svého vymyšleného předmětu nebo bytosti. Tento obrázek by měl vizuálně vystihovat jejich popis a ukázat, jak by jejich výtvor vypadal ve skutečném světě.Použití: Děti popíší, jak by se jejich vymyšlený předmět nebo bytost používal(a) v každodenním životě nebo při dobrodružstvích. Mohou přemýšlet o konkrétních situacích, kde by jejich výtvor byl užitečný.Srovnání: Děti porovnají svůj vymyšlený předmět nebo bytost s něčím, co skutečně existuje, a popíšou, jak jsou si podobní nebo odlišní. Tento úkol je zaměřen na rozvoj dovedností kritického myšlení a schopnosti analyzovat rozdíly a podobnosti.Děti se naučí, jak vytvářet nové koncepty, jak je vizualizovat a jak přemýšlet o jejich praktickém využití. 2. Pracovní list na reklamuDěti se seznámí se základními prvky reklamy a pokusí se vytvořit vlastní reklamu na svůj vymyšlený předmět nebo bytost. Tento úkol rozvíjí jejich schopnost prezentovat a propagovat své nápady.Části pracovního listu:Slogan: Děti vymyslí chytlavý slogan, který krátce a výstižně popíše jejich vymyšlený předmět nebo bytost.Popis hlavní výhody: Děti uvedou, co je na jejich výtvoru nejlepší, a proč by si ho lidé měli pořídit.Obrázek nebo ilustrace: Děti nakreslí plakát nebo reklamu, kde jejich vymyšlený předmět nebo bytost vystupuje. Obrázek by měl být jasný a poutavý, aby zaujal potenciální „kupce“.Cena a výzva k akci: Děti si vymyslí smyšlenou cenu a napíšou výzvu k akci, která by lidi motivovala k nákupu.Zákaznická recenze: Děti si představí, jak by mohla vypadat recenze od spokojeného zákazníka, a napíšou ji na pracovní list. 
UUCZ-632987
Český jazyk - psaní>Pracovní listy>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ
45.00