JAK SOUBOR VYUŽÍT:
- Ilustrační karty doporučuji zalaminovat pro delší životnost.
- Obrázky se rozmístí po třídě/hřišti... Děti dostávají pracovní list, kde si přečtou danou informaci a jdou vyhledávat daný obrázek. Výsledky zapisují do karty a následně kontrolují s vyučujícím (výsledky jsou k dispozici v souboru).
- Lze postupovat tak, že děti splní pracovní list 1 a následně dostanou prac. list 2...a nebo lze běhací aktivitu rozdělit do více hodin a využít na každou jeden pracovní list.
- Pracovní list 1 - děti čtou věty a hledají číslo obrázku, pracovní list 2 - děti postupně chodí od obrázku k obrázku a dle informací se rozhodují, zda je pravdivá nebo ne a kroužkují dané písmeno. V případě správné práce by měla vyjít tajenka. Pracovní list 3 - děti doplňují chybějící slova do vět. Zde berte výsledky s rezervou, děti třeba napadne jiné synonymum, které lze určitě uznat :).