Materiál slouží jako aktivita ,,pro zahřátí” na začátku hodiny nebo jako rozptýlení v jejím
průběhu.
Využití materiálu - Kartičky s jednotlivými
obrázky si nastříhejte společně s písmeny pod obrázky. Tyto kartičky pak rozmístěte na různá místa po třídě. Každý z dětí dostane jednu kartičku s celkem 10 obrázky. Součástí jsou celkem 4 varianty kartiček, takže každý žák může mít jinou.
Úkol žáků - Úkolem žáků je nechat papír s tabulkou na stole a postupně po třídě hledat obrázky, které mají na kartičce. Důležité je být fér, takže doporučuju upozornit žáky, aby si po každém jednotlivém zapsání kartičku otočili. Také je nutné si obrázky zapisovat jednotlivě, ne najít všechny najednou, protože by se jim to pak
mohlo plést.
Písmena pod obrázky jsou vždy začáteční hláska
nebo slabika slova (M, A, Á, L, E, S. Doporučuji nastavit časový limit 5-6 minut, více je moc, méně je málo. Alespoň tak je to z mé zkušenosti vyhovující.