Běhací diktát - L, M, A, Á, E, S

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
8
Velikost: 5.97 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
10. 10. 2024
Sdílet:

Materiál slouží jako aktivita ,,pro zahřátí” na začátku hodiny nebo jako rozptýlení v jejím

průběhu.

Využití materiálu - Kartičky s jednotlivými

obrázky si nastříhejte společně s písmeny pod obrázky. Tyto kartičky pak rozmístěte na různá místa po třídě. Každý z dětí dostane jednu kartičku s celkem 10 obrázky. Součástí jsou celkem 4 varianty kartiček, takže každý žák může mít jinou.

Úkol žáků - Úkolem žáků je nechat papír s tabulkou na stole a postupně po třídě hledat obrázky, které mají na kartičce. Důležité je být fér, takže doporučuju upozornit žáky, aby si po každém jednotlivém zapsání kartičku otočili. Také je nutné si obrázky zapisovat jednotlivě, ne najít všechny najednou, protože by se jim to pak

mohlo plést.

Písmena pod obrázky jsou vždy začáteční hláska

nebo slabika slova (M, A, Á, L, E, S. Doporučuji nastavit časový limit 5-6 minut, více je moc, méně je málo. Alespoň tak je to z mé zkušenosti vyhovující.

Další produkty od autora Kristýna Šimáčková

698177
Český jazyk
1., 2.
Přehled učiva
TENTO MATERIÁL SLOUŽÍ PRO PROCVIČOVÁÍ SLABIK. KARTIČKY SE ROZSTŘÍHAJÍ NA 2 ČÁSTI A ŽÁCI PAK PŘIŘAZUJÍ K OBRÁZKU/SLOVU
25.00 Kč
747621
Matematika
Školní družina, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Běhací diktát
Hledáte něco pro oživení výuky a zároveň zopakování učiva? Tento běhací diktát je vhodný právě pro rozpohybování žáků
25.00 Kč
747624
Český jazyk
Školní družina, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Běhací diktát
Hledáte něco pro oživení výuky a zároveň zopakování učiva? Tento běhací diktát je vhodný právě pro rozpohybování žáků
55.00 Kč
695847
Anglický jazyk
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
V materiálu naleznete známou hru Já mám, kdo má. Hra je ovšem v anglickém jazyce a je v tématu halloween. Průběh hry -
25.00 Kč
Běhací diktát - L, M, A, Á, E, S Běhací diktát - L, M, A, Á, E, S
Materiál slouží jako aktivita ,,pro zahřátí” na začátku hodiny nebo jako rozptýlení v jejímprůběhu.Využití materiálu - Kartičky s jednotlivýmiobrázky si nastříhejte společně s písmeny pod obrázky. Tyto kartičky pak rozmístěte na různá místa po třídě. Každý z dětí dostane jednu kartičku s celkem 10 obrázky. Součástí jsou celkem 4 varianty kartiček, takže každý žák může mít jinou.Úkol žáků - Úkolem žáků je nechat papír s tabulkou na stole a postupně po třídě hledat obrázky, které mají na kartičce. Důležité je být fér, takže doporučuju upozornit žáky, aby si po každém jednotlivém zapsání kartičku otočili. Také je nutné si obrázky zapisovat jednotlivě, ne najít všechny najednou, protože by se jim to pakmohlo plést.Písmena pod obrázky jsou vždy začáteční hláskanebo slabika slova (M, A, Á, L, E, S. Doporučuji nastavit časový limit 5-6 minut, více je moc, méně je málo. Alespoň tak je to z mé zkušenosti vyhovující.
UUCZ-679210
Český jazyk>Český jazyk - čtení>Český jazyk - psaní>Běhací diktát>1.>2.>🔤 Abeceda
30.00