Materiál slouží jako aktivita ,,pro zahřátí” na začátku hodiny nebo jako rozptýlení v jejím průběhu.
Využití materiálu - Kartičky s jednotlivými obrázky si nastříhejte společně s písmeny pod obrázky. Tyto kartičky pak rozmístěte na různá místa po třídě. Každý z dětí dostane jednu kartičku s celkem 10 obrázky. Součástí je celkem 6 variant kartiček, takže každý žák může mít jinou.
Úkol žáků - Úkolem žáků je nechat papír s tabulkou na stole a postupně po třídě hledat obrázky, které mají na kartičce. Důležité je být fér, takže doporučuju upozornit žáky, aby si po každém jednotlivém zapsání kartičku otočili. Také je nutné si obrázky zapisovat jednotlivě, ne najít všechny najednou, protože by se jim to pak mohlo plést.
Písmena pod obrázky jsou vždy začáteční hláska nebo slabika, pokud se skládá z písmen M a A.
Doporučuji nastavit časový limit 5-6 minut, více je moc, méně je málo. Alespoň tak je to z mé zkušenosti.
Lze vytisknout jako brožuru.