Čarodějnický český jazyk a matematika

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
20
Velikost: 43.55 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Magdalena Weinerová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 5. 2024
-13 % 45 Kč
39,15 Kč
Sdílet:

Zábavné procvičování učiva - českého jazyka (vyjmenovaná slova, pády, slovní druhy, tvůrčí psaní) a matematiky (pamětné +, -, . , :, logické uvažování a geometrie) spojené tématem čarodějnic. Jako bonus 6 stránek omalovánek.

Část českého jazyka obsahuje celkem pět úkolů. Žáci si v nich procvičí vyjmenovaná slova, pády podstatných jmen, některé slovní druhy a tvůrčí psaní - popis pracovního postupu (tvorba lektvaru).

První úkol - běhací diktát - žáci získají zaklínadlo pro závěrečný lektvar. Po třídě či chodbě jsou místěné kartičky se slovy na konci veršů. Žáci musí dané slovo najít a podle významu umístit do zaříkání, aby se to rýmovalo.

Druhým úkolem si žáci zopakují pády podstatných jmen. Je třeba spárovat správnou čarodějnici a jejího pomocníka. Římská číslovka za jménem čarodějnice napovídá, jaký pád dané čarodějnici patří.

Třetí úkol vychází z předchozího, kdy žáci opíší vlastní jména čarodějnic a jejich pomocníků. Na řádku pod použijí jejich jména ve větách, do který přidají sloveso a další dvě přídavná jména.

Čtvrtý úkol je pohádka o čarodějnici, která udělala chybu. V textu jsou vynechaná vyjmenovaná a příbuzná slova. Žáci z nápovědy vybírají vhodná slova a doplňují je do vět tak, aby dávaly smysl.

Pátý úkol je nutné zařadit po hodině matematiky a je zaměřen na tvůrčí psaní - recept na výrobu lektvaru. Žáci použijí ingredience, které rozluštili v matematice. Přidají další svoje ingredience a tím si lektvar individualizují. Svému lektvaru vymyslí vhodný název, komplexní přípravu a použití včetně užívání. Rychlejší žáci si mohou pergamen vyzdobit.

Matematická část se skládá z celkem sedmi úkolů. Žáci si v nich procvičí pamětné sčítání v oboru do 100 a do 1000. Dále malou násobilku a násobení a dělení násobků deseti. Dále je zde také umístěna úloha s logickými řadami, kdy žáci musí přijít na číslo, které jev řadě špatně. V geometrické části žáci rýsují přímé čáry - navigace pro čarodějnice. Procvičí si délku úsečky - dorýsují násadu od koštěte a rýsování rovnoramenného trojúhelníku - trojnožka na kotlík.

První úkol - pamětné sčítání a odčítání do 1000, spolu s násobilkou - přednost matematických operací.

Druhý úkol je zaměřen na procvičování násobení a dělení násobků 10 a 100. Jako ingredience vyjde prach z rohu jednorožce.

Třetím úkolem jsou logické řady. Čtvrtý úkol je slovní úloha.

Pátým úkolem si žáci opět procvičí pamětné počítání - sčítání a odčítání do 100 a násobilku. Výsledek příkladu si napíší na vrchol stromu. Poté musí zjistit, jaký příklad na násobení to je a podle toho dorýsují podle pravítka cestu pro čarodějnice k jejich domu.

V šestém úkolu žáci dorýsují rovnoramenný trojúhelník. Základna trojúhelníku by měla začínat ve vynačeném bodě, aby se tam žákům kotlík vešel. V posledním sedmém úkolu žáci dorýsují úsečku - snězenou násadu od koštěte.

Obrázky čarodějnic a jejich pomocníků vygenerovala AI Midjourney.

Další produkty od autora Magdalena Weinerová

433808
Český jazyk - gramatika
3., 4., 5.
Didaktické hry
Soubor se skládá se 48 kartiček vyjmenovaných slov, slov příbuzných, obtížnější slov či slov pro žáky méně známých. Lze
35.00 Kč
-13 % 35 Kč
30,45 Kč
326299
Anglický jazyk
5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Aktivita pro práci ve dvojici. Každý žák má svůj list. Střídavě si popisují místnosti a jejich umístění. Hledají rozdíly
0.00 Kč
371710
Informatika
6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Kartičky pro offline aktivitu. Žáci se seznámí s různými druhy souborů, s tím, co je ikona, složka, disk, adresář. Žáci
25.00 Kč
-8 % 25 Kč
23 Kč
533154
Anglický jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál - kniha se skládá se sedmi aktivit procvičujích slovní zásobu (přiřazování slov k obrázku čárou, přidávání
35.00 Kč
-13 % 35 Kč
30,45 Kč
Čarodějnický český jazyk a matematika Čarodějnický český jazyk a matematika
Zábavné procvičování učiva - českého jazyka (vyjmenovaná slova, pády, slovní druhy, tvůrčí psaní) a matematiky (pamětné +, -, . , :, logické uvažování a geometrie) spojené tématem čarodějnic. Jako bonus 6 stránek omalovánek. Část českého jazyka obsahuje celkem pět úkolů. Žáci si v nich procvičí vyjmenovaná slova, pády podstatných jmen, některé slovní druhy a tvůrčí psaní - popis pracovního postupu (tvorba lektvaru). První úkol - běhací diktát - žáci získají zaklínadlo pro závěrečný lektvar. Po třídě či chodbě jsou místěné kartičky se slovy na konci veršů. Žáci musí dané slovo najít a podle významu umístit do zaříkání, aby se to rýmovalo. Druhým úkolem si žáci zopakují pády podstatných jmen. Je třeba spárovat správnou čarodějnici a jejího pomocníka. Římská číslovka za jménem čarodějnice napovídá, jaký pád dané čarodějnici patří. Třetí úkol vychází z předchozího, kdy žáci opíší vlastní jména čarodějnic a jejich pomocníků. Na řádku pod použijí jejich jména ve větách, do který přidají sloveso a další dvě přídavná jména. Čtvrtý úkol je pohádka o čarodějnici, která udělala chybu. V textu jsou vynechaná vyjmenovaná a příbuzná slova. Žáci z nápovědy vybírají vhodná slova a doplňují je do vět tak, aby dávaly smysl. Pátý úkol je nutné zařadit po hodině matematiky a je zaměřen na tvůrčí psaní - recept na výrobu lektvaru. Žáci použijí ingredience, které rozluštili v matematice. Přidají další svoje ingredience a tím si lektvar individualizují. Svému lektvaru vymyslí vhodný název, komplexní přípravu a použití včetně užívání. Rychlejší žáci si mohou pergamen vyzdobit. Matematická část se skládá z celkem sedmi úkolů. Žáci si v nich procvičí pamětné sčítání v oboru do 100 a do 1000. Dále malou násobilku a násobení a dělení násobků deseti. Dále je zde také umístěna úloha s logickými řadami, kdy žáci musí přijít na číslo, které jev řadě špatně. V geometrické části žáci rýsují přímé čáry - navigace pro čarodějnice. Procvičí si délku úsečky - dorýsují násadu od koštěte a rýsování rovnoramenného trojúhelníku - trojnožka na kotlík. První úkol - pamětné sčítání a odčítání do 1000, spolu s násobilkou - přednost matematických operací. Druhý úkol je zaměřen na procvičování násobení a dělení násobků 10 a 100. Jako ingredience vyjde prach z rohu jednorožce. Třetím úkolem jsou logické řady. Čtvrtý úkol je slovní úloha. Pátým úkolem si žáci opět procvičí pamětné počítání - sčítání a odčítání do 100 a násobilku. Výsledek příkladu si napíší na vrchol stromu. Poté musí zjistit, jaký příklad na násobení to je a podle toho dorýsují podle pravítka cestu pro čarodějnice k jejich domu. V šestém úkolu žáci dorýsují rovnoramenný trojúhelník. Základna trojúhelníku by měla začínat ve vynačeném bodě, aby se tam žákům kotlík vešel. V posledním sedmém úkolu žáci dorýsují úsečku - snězenou násadu od koštěte. Obrázky čarodějnic a jejich pomocníků vygenerovala AI Midjourney.
UUCZ-562339
Český jazyk>Matematika>Pracovní listy>3.>🧙 Čarodějnice
45.00