OPAKOVÁNÍ ČESKÉHO JAZYKA (kartičky s úkoly, na stanoviště, orientační běh, vč. řešení)

Počet stran:
7
Velikost: 725.22 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
15. 6. 2024
Sdílet:

Dokument obsahuje sadu 20 úloh z češtiny, zaměřených na literární pojmy, pravopis, literární žánry ad. Vhodné jako opakovací a hravá aktivita na začátek či konec školního roku. Lze využít jako skupinovou hru, hru na sbírání bodů, hru na čas, na co nejvíce správných odpovědí, štafetovou hru ad. 

Sada obsahuje řešení všech úloh. 

Tip: Využívám mj. jako orientační běh, kdy mají žáci předepsané pořadí kartiček a mapku, kde jsou umístěné (to je třeba přizpůsobit areálu školy či zvolenému prostoru hry), nebo jako "lov na kartičky", kdy každý žák dostane záznamovou kartičku a snaží se nasbírat co nejvíce správných odpovědí. 

 

 

Lze vytisknout jako brožuru.

Další produkty od autora Petra N.

188820
Anglický jazyk
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Anglické kartičky POJEM + POPIS / DEFINICE. Ideální jako pexeso, hledání slova / definice, hra "myslím si" apod. 14
25.00 Kč
289036
Anglický jazyk
2., 3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Hravé piktogramy pro děti. Sada obsahuje 5 pracovních listů - na každém se hádá slovo na 4-6 písmen. Procvičuje se
25.00 Kč
200682
Český jazyk
7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Univerzálně využitelné kartičky pojem-definice. Zaměřené na interpretaci literárního díla (jazykové prostředky, druhy
30.00 Kč
405852
Český jazyk
6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Výuková hra Já mám, kdo má na téma časování sloves (obsahuje mluvnické kategorie osoba, číslo, způsob, čas a rod)
25.00 Kč
OPAKOVÁNÍ ČESKÉHO JAZYKA (kartičky s úkoly, na stanoviště, orientační běh, vč. řešení) OPAKOVÁNÍ ČESKÉHO JAZYKA (kartičky s úkoly, na stanoviště, orientační běh, vč. řešení)
Dokument obsahuje sadu 20 úloh z češtiny, zaměřených na literární pojmy, pravopis, literární žánry ad. Vhodné jako opakovací a hravá aktivita na začátek či konec školního roku. Lze využít jako skupinovou hru, hru na sbírání bodů, hru na čas, na co nejvíce správných odpovědí, štafetovou hru ad. Sada obsahuje řešení všech úloh. Tip: Využívám mj. jako orientační běh, kdy mají žáci předepsané pořadí kartiček a mapku, kde jsou umístěné (to je třeba přizpůsobit areálu školy či zvolenému prostoru hry), nebo jako "lov na kartičky", kdy každý žák dostane záznamovou kartičku a snaží se nasbírat co nejvíce správných odpovědí.   Lze vytisknout jako brožuru.
UUCZ-594549
Český jazyk>Český jazyk - gramatika>Český jazyk - literatura>Didaktické hry>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>Ostatní>5.>6.>7.>8.>9.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
25.00