OPAKOVÁNÍ ČESKÉHO JAZYKA (kartičky s úkoly, na stanoviště, orientační běh, vč. řešení)

Počet stran:
7
Velikost: 725.22 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Petra N.
Nahráno:
Naposledy upraveno:
15. 6. 2024
Sdílet:

Dokument obsahuje sadu 20 úloh z češtiny, zaměřených na literární pojmy, pravopis, literární žánry ad. Vhodné jako opakovací a hravá aktivita na začátek či konec školního roku. Lze využít jako skupinovou hru, hru na sbírání bodů, hru na čas, na co nejvíce správných odpovědí, štafetovou hru ad. 

Sada obsahuje řešení všech úloh. 

Tip: Využívám mj. jako orientační běh, kdy mají žáci předepsané pořadí kartiček a mapku, kde jsou umístěné (to je třeba přizpůsobit areálu školy či zvolenému prostoru hry), nebo jako "lov na kartičky", kdy každý žák dostane záznamovou kartičku a snaží se nasbírat co nejvíce správných odpovědí. 

 

 

Lze vytisknout jako brožuru.

Další produkty od autora Petra N.

504067
Anglický jazyk
Školní družina, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Sada tří her k Velikonocím: postřehovka, pexeso (či spojovačka - FREE ONLINE), já mám-kdo má (či domino). Slovní zásoba
25.00 Kč
679775
Český jazyk
5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Sada: 50 vět (25x2 věty) s vyhledáváním podmětu a přísudku (přijímačková úloha) Popis: žáci si postupně berou kartičky a
30.00 Kč
175908
Anglický jazyk
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Konverzační anglické kartičky, zaměřené na krátké odpovědi. Variabilní možnosti využití - konverzace v párech, hledání
50.00 Kč
614594
Anglický jazyk
5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Sada: 30 kartiček já mám, kdo má (antonyma v AJ) Popis: klasická hra já mám, kdo má (jeden hráč říká slovo „dole“, kdo
25.00 Kč
OPAKOVÁNÍ ČESKÉHO JAZYKA (kartičky s úkoly, na stanoviště, orientační běh, vč. řešení) OPAKOVÁNÍ ČESKÉHO JAZYKA (kartičky s úkoly, na stanoviště, orientační běh, vč. řešení)
Dokument obsahuje sadu 20 úloh z češtiny, zaměřených na literární pojmy, pravopis, literární žánry ad. Vhodné jako opakovací a hravá aktivita na začátek či konec školního roku. Lze využít jako skupinovou hru, hru na sbírání bodů, hru na čas, na co nejvíce správných odpovědí, štafetovou hru ad. Sada obsahuje řešení všech úloh. Tip: Využívám mj. jako orientační běh, kdy mají žáci předepsané pořadí kartiček a mapku, kde jsou umístěné (to je třeba přizpůsobit areálu školy či zvolenému prostoru hry), nebo jako "lov na kartičky", kdy každý žák dostane záznamovou kartičku a snaží se nasbírat co nejvíce správných odpovědí.   Lze vytisknout jako brožuru.
UUCZ-594549
Český jazyk>Český jazyk - gramatika>Český jazyk - literatura>Didaktické hry>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>Ostatní>5.>6.>7.>8.>9.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
25.00