Čtecí a psací karty s písmeny: A, E, O, I, M, L, T, S, Š, V, P

Kategorie:
Počet stran:
21
Velikost: 2.77 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Lucie Janigová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
20. 5. 2025
Sdílet:
Materiál je vhodný primárně pro žáky s mentálním postižením, nebo s minimálními výstupy.
Materiál obsahuje 17 obrázkových karet ve 3 provedení – velká tiskací písmena, malá tiskací písmena a prázdné k doplnění žáky.
Čtecí karty nejprve vystřihneme (popř. zalaminujeme), poté využíváme ke skupinové nebo individuální práci s žákem.
Karty, ve kterých nejsou vyplněná slova, slouží k dopsání písmen/ slov žáky. Popř. může pedagog část slova dopsat, část slova dopíše žák.
Čtecí karty s písmeny:  A, E, O, I, M, L, T, S, V, P, Š - 11x dvojslabičná slova, 2x trojslabičná slova, 4x jednoslabičné slovo. 
Využítí i k poznávání písmen, prvního/ poslední písmene ve slově.

Další produkty od autora Lucie Janigová

876624
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pexeso
Materiál je vhodný pro děti z MŠ, žáky ze ZŠ (1. tř.) i pro žáky se sníženými výstupy. Hry jsou vhodné jako doplněk k
30.00 Kč
984185
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Více o materiálu Cíl hry: Procvičování a upevnění pojmů s halloweenským tématem u dětí různých věkových kategorií
30.00 Kč
957949
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Ostatní
Brain breaks: Zvířata Cíl: Krátký mentální a tělesný odpočinek během vyučování. Rozvoj slovní zásoby a poznávání zvířat
30.00 Kč
869646
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Domino
Materiál je primárně určen pro žáky s mentálním postižením nebo pro děti z MŠ. Materiál obsahuje 21 kartiček se 6
25.00 Kč
Čtecí a psací karty s písmeny: A, E, O, I, M, L, T, S, Š, V, P Čtecí a psací karty s písmeny: A, E, O, I, M, L, T, S, Š, V, P
Materiál je vhodný primárně pro žáky s mentálním postižením, nebo s minimálními výstupy.
Materiál obsahuje 17 obrázkových karet ve 3 provedení – velká tiskací písmena, malá tiskací písmena a prázdné k doplnění žáky.
Čtecí karty nejprve vystřihneme (popř. zalaminujeme), poté využíváme ke skupinové nebo individuální práci s žákem.
Karty, ve kterých nejsou vyplněná slova, slouží k dopsání písmen/ slov žáky. Popř. může pedagog část slova dopsat, část slova dopíše žák.
Čtecí karty s písmeny:  A, E, O, I, M, L, T, S, V, P, Š - 11x dvojslabičná slova, 2x trojslabičná slova, 4x jednoslabičné slovo. Využítí i k poznávání písmen, prvního/ poslední písmene ve slově.
UUCZ-871706
Český jazyk>Český jazyk - čtení>Český jazyk - psaní>Ostatní>MŠ - předškoláci>1.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>📖 Čtenářská gramotnost 1. stupeň
30.00