Čti jako... - čtení, čtenářská dílna

Ročník:
Počet stran:
5
Velikost: 6.36 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
6. 10. 2025
Sdílet:

Čtení s emocemi a zábavou – 32 kartiček

Tento materiál přináší hravý způsob, jak zpestřit čtení a procvičit výrazný přednes.

Žáci si díky kartičkám osvojí různé způsoby interpretace textu a rozvíjí nejen čtenářské dovednosti, ale i fantazii a sebevyjádření.

Jak s materiálem pracovat?

Individuální čtení – Žák si vylosuje kartičku a přečte daný text podle pokynů.

Skupinová hra – Každý žák přečte část textu jiným způsobem, ostatní hádají, jakým stylem čte.

Dramatizace – Žáci si mohou připravit scénku s různými způsoby čtení.

Soutěžní varianta – Ostatní hodnotí, kdo nejlépe vystihl daný styl čtení.

Další produkty od autora Úča na hrazdě - Adéla Něničková

920884
Anglický jazyk
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
MATERIÁL OBSAHUJE: Materiál obsahuje 24 hracích karet. Karty mají přední i zadní stranu, proto doporučuji oboustranný
33.00 Kč
623889
Český jazyk
2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Omalovánky
O MATERIÁLU: Materiál, který obsahuje 15 pracovních listů, je určen především pro žáky 2. a 3. třídy ZŠ, ale může být
30.00 Kč
690683
Pracovní činnosti
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Kooperativní obraz slouží jako nástroj pro rozvoj spolupráce mezi žáky, podporu týmové práce, komunikace a vzájemného
27.00 Kč
845117
Matematika
1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Parkety – matematický materiál Tento materiál obsahuje celkem 13 parket a podlaží, které jsou rozděleny do různých
33.00 Kč
Čti jako... - čtení, čtenářská dílna Čti jako... - čtení, čtenářská dílna
Čtení s emocemi a zábavou – 32 kartičekTento materiál přináší hravý způsob, jak zpestřit čtení a procvičit výrazný přednes.Žáci si díky kartičkám osvojí různé způsoby interpretace textu a rozvíjí nejen čtenářské dovednosti, ale i fantazii a sebevyjádření.Jak s materiálem pracovat?Individuální čtení – Žák si vylosuje kartičku a přečte daný text podle pokynů.Skupinová hra – Každý žák přečte část textu jiným způsobem, ostatní hádají, jakým stylem čte.Dramatizace – Žáci si mohou připravit scénku s různými způsoby čtení.Soutěžní varianta – Ostatní hodnotí, kdo nejlépe vystihl daný styl čtení.
UUCZ-988143
Český jazyk>Český jazyk - čtení>Didaktické hry>Ostatní>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>📖 Čtenářská gramotnost 1. stupeň
28.00