Domácí mazlíčci - 11 textů s úkoly, prezentace

Ročník:
5., 6., 7.
Kategorie:
Téma:
Počet stran:
42
Velikost: 4.35 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Eva Šidelková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 12. 2023
Sdílet:

Materiál slouží k rozvíjení čtenářské gramotnosti (vyhledávání informací) + k vedení dětí k zodpovědnosti ke zvířatům, která si pořídí (nebo která mají doma)

 

Texty na téma domácí mazlíčci:

  1. činčila
  2. fretka
  3. užovka červená
  4. andulka
  5. želva zelenavá
  6. morče - historie
  7. morče - chov
  8. ježek bělobřichý
  9. křeček - smysly
  10. křeček zlatý
  11. zakrslý králík

Texty jsou na stranu A4, na druhé straně mají žáci zapsat životabáseň o svém vybraném zvířeti, vyluští malou křížovku.

 

Žáci se navzájem informují o svých zvířatech a zapisují informace do menších PL. Žák si vybírá, které zvíře chce poznat, není to o tom, že by vyplnil 11 listů.

 

Prezentace - obsahuje kvíz, žáci něco vědí, něco tipují.

 

Úkol do další vyučovací hodiny - napiš text o vymyšleném domácím mazlíčkovi - zápis do PL.

 

Malý PL na reflexi.

 

Materiál obsahuje řešení křížovek.

Je vhodný pro žáky 5. a 6. ročníku.

 

Můžete využít aktivity dle mého popisu, nebo s texty pracovat samostatně dle vašeho uvážení, např. při probírání látky v přírodovědě apod.

 

Texty směrují děti k tomu, aby respektovaly potřeby zvířat. V některých bodech konfrontují nabídku zverimexů se skutečnými potřebami zvířat (nevhodné klece, malý životní prostor, nebezpečné hračky).

Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-3-3-04 pracuje tvořivě s literárním textem podle pokynů učitele a podle svých schopností, ČJL-3-3-02 vyjadřuje své pocity z přečteného textu, ČJL-5-3-01 vyjadřuje své dojmy z četby a zaznamenává je ČJL-5-3-02 volně reprodukuje text podle svých schopností, tvoří vlastní literární text na dané téma

Další produkty od autora Eva Šidelková

140529
Český jazyk
4., 5., 6., 7., 8.
Didaktické hry
Žáci se rozdělí do skupin, stanou se z nich nejprve režiséři divadelní hry, kteří vybírají herce pro ztvárnění postav v
35.00 Kč
77650
Dějepis
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
1) kartičky Materiál obsahuje kartičky s různorodými informacemi, které žáci řadí k sobě. Nejprve spojí data, jméno
60.00 Kč
55375
Český jazyk
4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
5 textů, ve kterých žáci hledají 3 nesprávné informace (například se postava jmenuje Jana, níže Petra apod.). Texty
40.00 Kč
231991
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
V materiálu najdete přípravu do dvou samostatných vyučovacích hodin, ve kterých procvičujeme čtení s předvídáním. Obsah
32.00 Kč
Domácí mazlíčci - 11 textů s úkoly, prezentace Domácí mazlíčci - 11 textů s úkoly, prezentace
Materiál slouží k rozvíjení čtenářské gramotnosti (vyhledávání informací) + k vedení dětí k zodpovědnosti ke zvířatům, která si pořídí (nebo která mají doma)   Texty na téma domácí mazlíčci: činčila fretka užovka červená andulka želva zelenavá morče - historie morče - chov ježek bělobřichý křeček - smysly křeček zlatý zakrslý králík Texty jsou na stranu A4, na druhé straně mají žáci zapsat životabáseň o svém vybraném zvířeti, vyluští malou křížovku.   Žáci se navzájem informují o svých zvířatech a zapisují informace do menších PL. Žák si vybírá, které zvíře chce poznat, není to o tom, že by vyplnil 11 listů.   Prezentace - obsahuje kvíz, žáci něco vědí, něco tipují.   Úkol do další vyučovací hodiny - napiš text o vymyšleném domácím mazlíčkovi - zápis do PL.   Malý PL na reflexi.   Materiál obsahuje řešení křížovek. Je vhodný pro žáky 5. a 6. ročníku.   Můžete využít aktivity dle mého popisu, nebo s texty pracovat samostatně dle vašeho uvážení, např. při probírání látky v přírodovědě apod.   Texty směrují děti k tomu, aby respektovaly potřeby zvířat. V některých bodech konfrontují nabídku zverimexů se skutečnými potřebami zvířat (nevhodné klece, malý životní prostor, nebezpečné hračky).Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-3-3-04 pracuje tvořivě s literárním textem podle pokynů učitele a podle svých schopností, ČJL-3-3-02 vyjadřuje své pocity z přečteného textu, ČJL-5-3-01 vyjadřuje své dojmy z četby a zaznamenává je ČJL-5-3-02 volně reprodukuje text podle svých schopností, tvoří vlastní literární text na dané téma
UUCZ-229421
Český jazyk>Přírodověda>Prvouka>Pracovní listy>5.>6.>7.>🐻 Savci
58.00