Domácí mazlíčci - 11 textů s úkoly, prezentace

Ročník:
5., 6., 7.
Kategorie:
Téma:
Počet stran:
42
Velikost: 4.35 MB
Typ souboru: zip
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 12. 2023
Sdílet:

Materiál slouží k rozvíjení čtenářské gramotnosti (vyhledávání informací) + k vedení dětí k zodpovědnosti ke zvířatům, která si pořídí (nebo která mají doma)

 

Texty na téma domácí mazlíčci:

  1. činčila
  2. fretka
  3. užovka červená
  4. andulka
  5. želva zelenavá
  6. morče - historie
  7. morče - chov
  8. ježek bělobřichý
  9. křeček - smysly
  10. křeček zlatý
  11. zakrslý králík

Texty jsou na stranu A4, na druhé straně mají žáci zapsat životabáseň o svém vybraném zvířeti, vyluští malou křížovku.

 

Žáci se navzájem informují o svých zvířatech a zapisují informace do menších PL. Žák si vybírá, které zvíře chce poznat, není to o tom, že by vyplnil 11 listů.

 

Prezentace - obsahuje kvíz, žáci něco vědí, něco tipují.

 

Úkol do další vyučovací hodiny - napiš text o vymyšleném domácím mazlíčkovi - zápis do PL.

 

Malý PL na reflexi.

 

Materiál obsahuje řešení křížovek.

Je vhodný pro žáky 5. a 6. ročníku.

 

Můžete využít aktivity dle mého popisu, nebo s texty pracovat samostatně dle vašeho uvážení, např. při probírání látky v přírodovědě apod.

 

Texty směrují děti k tomu, aby respektovaly potřeby zvířat. V některých bodech konfrontují nabídku zverimexů se skutečnými potřebami zvířat (nevhodné klece, malý životní prostor, nebezpečné hračky).

Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-3-3-04 pracuje tvořivě s literárním textem podle pokynů učitele a podle svých schopností, ČJL-3-3-02 vyjadřuje své pocity z přečteného textu, ČJL-5-3-01 vyjadřuje své dojmy z četby a zaznamenává je ČJL-5-3-02 volně reprodukuje text podle svých schopností, tvoří vlastní literární text na dané téma

Další produkty od autora Eva Šidelková

317840
Český jazyk
4., 5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Zábavné opakování předložek a sloves. Můžete hrát ve třídě nebo venku. Žáci hledají na kartičkách rozmístěných po třídě
35.00 Kč
64352
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
U dětí oblíbená hra na 10 - 15 minut. Obcházejí stanoviště, hledají chybně přiřazena slova ke vzorům. Používám i na 2
50.00 Kč
188014
Český jazyk
5., 6., 7., 8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Žáci řadí ve skupinkách názvy měst ke vzorům. Cílem je nejen určit správný vzor, ale především si umět poradit a
25.00 Kč
333416
Český jazyk
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Lapbook
Lapbook obsahuje základní informace o větných členech a vedlejších větách. Je stručný, slouží jako přehled pro žáky
45.00 Kč
Domácí mazlíčci - 11 textů s úkoly, prezentace Domácí mazlíčci - 11 textů s úkoly, prezentace
Materiál slouží k rozvíjení čtenářské gramotnosti (vyhledávání informací) + k vedení dětí k zodpovědnosti ke zvířatům, která si pořídí (nebo která mají doma)   Texty na téma domácí mazlíčci: činčila fretka užovka červená andulka želva zelenavá morče - historie morče - chov ježek bělobřichý křeček - smysly křeček zlatý zakrslý králík Texty jsou na stranu A4, na druhé straně mají žáci zapsat životabáseň o svém vybraném zvířeti, vyluští malou křížovku.   Žáci se navzájem informují o svých zvířatech a zapisují informace do menších PL. Žák si vybírá, které zvíře chce poznat, není to o tom, že by vyplnil 11 listů.   Prezentace - obsahuje kvíz, žáci něco vědí, něco tipují.   Úkol do další vyučovací hodiny - napiš text o vymyšleném domácím mazlíčkovi - zápis do PL.   Malý PL na reflexi.   Materiál obsahuje řešení křížovek. Je vhodný pro žáky 5. a 6. ročníku.   Můžete využít aktivity dle mého popisu, nebo s texty pracovat samostatně dle vašeho uvážení, např. při probírání látky v přírodovědě apod.   Texty směrují děti k tomu, aby respektovaly potřeby zvířat. V některých bodech konfrontují nabídku zverimexů se skutečnými potřebami zvířat (nevhodné klece, malý životní prostor, nebezpečné hračky). Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-3-3-04 pracuje tvořivě s literárním textem podle pokynů učitele a podle svých schopností, ČJL-3-3-02 vyjadřuje své pocity z přečteného textu, ČJL-5-3-01 vyjadřuje své dojmy z četby a zaznamenává je ČJL-5-3-02 volně reprodukuje text podle svých schopností, tvoří vlastní literární text na dané téma
UUCZ-229421
Český jazyk>Přírodověda>Prvouka>Pracovní listy>5.>6.>7.>Savci
58.00