Já mám, kdo má? - barvy

Téma:
Počet stran:
10
Velikost: 11.28 MB
Typ souboru: zip
Nahráno:
Naposledy upraveno:
19. 8. 2024
Sdílet:

Příprava:

Aktivita obsahuje 12 hracích karet. Ty je vhodné zalaminovat, případně vytisknout na tvrdý papír.

 

Materiál obsahuje dva soubory:

  • ja_mam_kdo_ma_barvy.pdf
  • pouze hrací karty
  • ja_mam_kdo_ma_barvy_oboustranne.pdf
  • při tisku oboustranně

hrací karty + zadní strana

 

Před hrou je vhodné si s dětmi předem všechny obrázky pojmenovat a zjistit, zda je dětem jasné, co který obrázek znamená.

K tomu může sloužit již existující materiál na UčiteléUčitelům, který využívá stejné obrázky:

Barvy - procvičování slovíček pro děti s OMJ s mluvícími QR kódy

https://uciteleucitelum.cz/material/cesky-jazyk/barvy-procvicovani-slovicek-pro-deti-s-omj-s-mluvicimi-qr-kody

 

Průběh hry:

Dětem rozdáme kartičky. Dítě, které dostane první kartu, začne slovy: „Já mám první kartu, kdo má ... (například) modrou barvu?“ Na to navazuje další dítě. „Já mám modrou barvu, kdo má ...?“ Hra rozvíjí paměť a slovní zásobu. Zároveň učí děti tvořit celé věty.

Další produkty od autora Jiří Kryštof Jedlička

601548
Český jazyk
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Ostatní
Tento materiál slouží dětem s odlišným mateřským jazykem ( OMJ), aby si rozšířily slovní zásobu. Jsou zde v QR kódech
40.00 Kč
601519
Český jazyk
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Ostatní
Tento materiál slouží dětem s odlišným mateřským jazykem ( OMJ), aby si rozšířily slovní zásobu. Jsou zde v QR kódech
30.00 Kč
601744
Český jazyk
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Ostatní
Tento materiál slouží převážně dětem s odlišným mateřským jazykem ( OMJ), aby si rozšířily slovní zásobu. Jsou zde v QR
35.00 Kč
Já mám, kdo má? - barvy Já mám, kdo má? - barvy
Příprava:Aktivita obsahuje 12 hracích karet. Ty je vhodné zalaminovat, případně vytisknout na tvrdý papír. Materiál obsahuje dva soubory:ja_mam_kdo_ma_barvy.pdfpouze hrací kartyja_mam_kdo_ma_barvy_oboustranne.pdfpři tisku oboustranněhrací karty + zadní strana Před hrou je vhodné si s dětmi předem všechny obrázky pojmenovat a zjistit, zda je dětem jasné, co který obrázek znamená.K tomu může sloužit již existující materiál na UčiteléUčitelům, který využívá stejné obrázky:Barvy - procvičování slovíček pro děti s OMJ s mluvícími QR kódyhttps://uciteleucitelum.cz/material/cesky-jazyk/barvy-procvicovani-slovicek-pro-deti-s-omj-s-mluvicimi-qr-kody Průběh hry:Dětem rozdáme kartičky. Dítě, které dostane první kartu, začne slovy: „Já mám první kartu, kdo má ... (například) modrou barvu?“ Na to navazuje další dítě. „Já mám modrou barvu, kdo má ...?“ Hra rozvíjí paměť a slovní zásobu. Zároveň učí děti tvořit celé věty.
UUCZ-617603
Český jazyk>Prvouka>Já mám, kdo má>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>Barvy
25.00