Já mám - kdo má - Barvy

Téma:
Počet stran:
7
Velikost: 5.36 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Náměty do školky
Nahráno:
Naposledy upraveno:
17. 4. 2024
Sdílet:

Hra já mám - kdo má k tématu BARVY která slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování herních pravidel.  Soubor obsahuje 5 stran kartiček k vytisknutí - po rozstříhání vznikne 20 herních kartiček. 

Děti si procvičí slovní zásobu v oblasti barev - mezi obrázky najdete barevné kaňky, duhu, pastelky, voskovky, barevné ruce, apod. 

Hra já mám - kdo má k tématu BARVY je vzdělávací materiál, který rozvíjí: 

  • v oblasti dítě a jeho tělo rozvíjí a užívání smyslů - děti si procvičují zrakové vnímání a sluchové vnímání, 
  • v oblasti dítě a jeho psychika rozvíjí řečové schopnosti - jak receptivní - vnímání, naslouchání, když děti poslouchají a vnímají, co má jejich kamarád za kartu, tak produktivní - výslovnost, mluvní projev, vyjadřování, kdy děti říkají, jakou kartičku mají ony, rozvíjí si také komunikativní dovednosti - zejména verbální, 
  • v oblasti dítě a ten druhý se děti seznámí s pravidly chování ke vztahu k druhým, rozvíjí interaktivní a komunikační dovednosti a také rozvíjí kooperativní dovednosti - děti u hry dodržují herní pravidla a učí se spolupráci s ostatními, ostatní hráče respektují, domlouvají se při hře a pokud vyvstanou problémy. snaží se je řešit, 
  • v oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - děti se učí spolupracovat s ostatními, 
  • v oblasti dítě a svět si děti rozvíjí schopnost přizpůsobovat se podmínkách vnějšího prostředí i jeho změnám

Další produkty od autora Anna Šmeralová

377319
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Jedná se o brožuru, vzdělávací materiál, při kterém si děti rozvíjí: v oblasti dítě a jeho psychika si rozvíjí ř ečové
35.00 Kč
524395
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Hra já mám - kdo má k tématu DEN ZEMĚ, slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování
27.00 Kč
336537
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Jedná se o brožuru, vzdělávací materiál, při kterém si děti rozvíjí: v oblasti dítě a jeho psychika si rozvíjí ř ečové
35.00 Kč
501773
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Jedná se o brožuru, vzdělávací materiál, při kterém si děti rozvíjí: v oblasti dítě a jeho psychika si rozvíjí ř ečové
35.00 Kč
Já mám - kdo má - Barvy Já mám - kdo má - Barvy
Hra já mám - kdo má k tématu BARVY která slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování herních pravidel.  Soubor obsahuje 5 stran kartiček k vytisknutí - po rozstříhání vznikne 20 herních kartiček.  Děti si procvičí slovní zásobu v oblasti barev - mezi obrázky najdete barevné kaňky, duhu, pastelky, voskovky, barevné ruce, apod.  Hra já mám - kdo má k tématu BARVY je vzdělávací materiál, který rozvíjí:  v oblasti dítě a jeho tělo rozvíjí a užívání smyslů - děti si procvičují zrakové vnímání a sluchové vnímání,  v oblasti dítě a jeho psychika rozvíjí řečové schopnosti - jak receptivní - vnímání, naslouchání, když děti poslouchají a vnímají, co má jejich kamarád za kartu, tak produktivní - výslovnost, mluvní projev, vyjadřování, kdy děti říkají, jakou kartičku mají ony, rozvíjí si také komunikativní dovednosti - zejména verbální,  v oblasti dítě a ten druhý se děti seznámí s pravidly chování ke vztahu k druhým, rozvíjí interaktivní a komunikační dovednosti a také rozvíjí kooperativní dovednosti - děti u hry dodržují herní pravidla a učí se spolupráci s ostatními, ostatní hráče respektují, domlouvají se při hře a pokud vyvstanou problémy. snaží se je řešit,  v oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - děti se učí spolupracovat s ostatními,  v oblasti dítě a svět si děti rozvíjí schopnost přizpůsobovat se podmínkách vnějšího prostředí i jeho změnám. 
UUCZ-409891
Nezařazené k předmětu>Já mám, kdo má>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.>Speciální pedagogika>🎨 Barvy
27.00