Já mám, kdo má - ČASOVÁNÍ SLOVES

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
9
Velikost: 1.04 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Aneta Hamplová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 9. 2025
Sdílet:

Hra "Já mám, kdo má"- zaměřená na časování sloves je zábavnou aktivitou k procvičení mluvnických kategorií u sloves (osoby, čísla a času) v hodinách českého jazyka ve 3.-5. ročníku. Tento soubor obsahuje 2 hry po 20 kartičkách. Součástí je i řešení k rychlé kontrole. Hra “Já mám, kdo má” je vhodná na aktivizaci žáků na začátku hodiny, v hlavní části k upevnění/procvičení tématu i na konci hodiny k zopakování učiva či vyplnění zbylého času.

Další produkty od autora Aneta Hamplová

931323
Český jazyk
3., 4.
Didaktické hry
Materiál obsahuje celkem 102 kartiček= otázek zaměřených na učivo 3. ročníku a ŘEŠENÍ vždy na 2. straně kartičky (proto
45.00 Kč
948750
Český jazyk
2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Tento materiál je vhodný do hodin českého jazyka a matematiky k zopakování učiva za celý 2. ročník. Pracovní listy lze
39.00 Kč
946420
Přírodověda
2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Přehled učiva
Tyto výukové přehledy jsou určené do hodin prvouky/ přírodovědy ve 3. až 5. ročníku. Soubor obsahuje 11 plakátů s
35.00 Kč
940078
Matematika
2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Tento materiál slouží k výzdobě třídy především ve 2. až 5. ročníku. Jsou zde 2 varianty- již vyplněná výzdoba a
35.00 Kč
Já mám, kdo má - ČASOVÁNÍ SLOVES Já mám, kdo má - ČASOVÁNÍ SLOVES
Hra "Já mám, kdo má"- zaměřená na časování sloves je zábavnou aktivitou k procvičení mluvnických kategorií u sloves (osoby, čísla a času) v hodinách českého jazyka ve 3.-5. ročníku. Tento soubor obsahuje 2 hry po 20 kartičkách. Součástí je i řešení k rychlé kontrole. Hra “Já mám, kdo má” je vhodná na aktivizaci žáků na začátku hodiny, v hlavní části k upevnění/procvičení tématu i na konci hodiny k zopakování učiva či vyplnění zbylého času.
UUCZ-960406
Český jazyk>Já mám, kdo má>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ
35.00