Obrázková verze. Hra určená k poznávání školních potřeb a k rozvoji pozornosti a soustředěnosti. Vhodné jako čtecí rozcvička na začátku hodiny. Možné využít i v jiných částech hodiny. Soubor obsahuje 27 kartiček.
Návod na hru:
- Jednotlivé karty se rozdají žákům (Zdatnější žáci mohou mít více kartiček, příp. vyučující upraví dle počtu žáků ve třídě).
- Učitel vybere žáka, který bude začínat.
- Vybraný žák nejprve řekne, co vidí na horní části kartičky (např. Já mám tužku).
- Tento žák "přečte" i další část (Kdo má) a doplní to, co vidí na obrázku (pravítko).
- Jiný žák, který má na své kartičce slovo přečtené předchozím žákem, přečte svoji kartičku (např. Já mám pravítko, kdo má pero?).
- Tímto způsobem hra pokračuje do okamžiku, kdy se prostřídají všichni žáci a slovo se nevrátí k tomu, kdo měl první kartičku.
Poznámka:
Kartičky doporučuji pro delší trvanlivost zalaminovat.