JÁ MÁM, KDO MÁ? - ŠKOLNÍ POTŘEBY

Počet stran:
4
Velikost: 3.94 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Lucie Ketzerová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
9. 5. 2022
Sdílet:

Obrázková verze. Hra určená k poznávání školních potřeb a k rozvoji pozornosti a soustředěnosti. Vhodné jako čtecí rozcvička na začátku hodiny. Možné využít i v jiných částech hodiny. Soubor obsahuje 27 kartiček.

Návod na hru:

  • Jednotlivé karty se rozdají žákům (Zdatnější žáci mohou mít více kartiček, příp. vyučující upraví dle počtu žáků ve třídě).
  • Učitel vybere žáka, který bude začínat.
  • Vybraný žák nejprve řekne, co vidí na horní části kartičky (např. Já mám tužku).
  • Tento žák "přečte" i další část (Kdo má) a doplní to, co vidí na obrázku (pravítko).
  • Jiný žák, který má na své kartičce slovo přečtené předchozím žákem, přečte svoji kartičku (např. Já mám pravítko, kdo má pero?).
  • Tímto způsobem hra pokračuje do okamžiku, kdy se prostřídají všichni žáci a slovo se nevrátí k tomu, kdo měl první kartičku.

 

Poznámka:

Kartičky doporučuji pro delší trvanlivost zalaminovat.

 

Další produkty od autora Lucie Ketzerová

38478
Český jazyk - gramatika
2.
Pracovní listy
Soubor obsahuje 20 předlohových karet určených k procvičování slovních druhů (1, 5, 7, 8) a k zopakování správného
29.00 Kč
22413
Matematika
1., Speciální pedagogika
Didaktické hry
Cílem této aktivity je procvičovat zábavnou formou sčítání a odčítání do 20 bez přechodu přes 10. Materiál obsahuje 2
33.00 Kč
34990
Český jazyk - čtení
1., 2.
Didaktické hry
Soubor obsahuje 16 předlohových kartiček (celkem 80 slov) určených k přepisu slov se slabikami di/dí, ti/tí, ni/ní a dy
25.00 Kč
174815
Český jazyk
2.
Didaktické hry
Soubor je zaměřený na procvičování složitějšího řazení slov podle abecedy. Úkolem žáků bude jednotlivé vagónky poskládat
27.00 Kč
JÁ MÁM, KDO MÁ? - ŠKOLNÍ POTŘEBY JÁ MÁM, KDO MÁ? - ŠKOLNÍ POTŘEBY
Obrázková verze. Hra určená k poznávání školních potřeb a k rozvoji pozornosti a soustředěnosti. Vhodné jako čtecí rozcvička na začátku hodiny. Možné využít i v jiných částech hodiny. Soubor obsahuje 27 kartiček.
Návod na hru: Jednotlivé karty se rozdají žákům (Zdatnější žáci mohou mít více kartiček, příp. vyučující upraví dle počtu žáků ve třídě).Učitel vybere žáka, který bude začínat. Vybraný žák nejprve řekne, co vidí na horní části kartičky (např. Já mám tužku).Tento žák "přečte" i další část (Kdo má) a doplní to, co vidí na obrázku (pravítko).Jiný žák, který má na své kartičce slovo přečtené předchozím žákem, přečte svoji kartičku (např. Já mám pravítko, kdo má pero?). Tímto způsobem hra pokračuje do okamžiku, kdy se prostřídají všichni žáci a slovo se nevrátí k tomu, kdo měl první kartičku. Poznámka: Kartičky doporučuji pro delší trvanlivost zalaminovat.  
UUCZ-51012
Český jazyk>Prvouka>Já mám, kdo má>MŠ - předškoláci>1.>Speciální pedagogika
25.00