JÁ MÁM, KDO MÁ? - ŠKOLNÍ POTŘEBY

Počet stran:
4
Velikost: 3.94 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
9. 5. 2022
Sdílet:

Obrázková verze. Hra určená k poznávání školních potřeb a k rozvoji pozornosti a soustředěnosti. Vhodné jako čtecí rozcvička na začátku hodiny. Možné využít i v jiných částech hodiny. Soubor obsahuje 27 kartiček.

Návod na hru:

  • Jednotlivé karty se rozdají žákům (Zdatnější žáci mohou mít více kartiček, příp. vyučující upraví dle počtu žáků ve třídě).
  • Učitel vybere žáka, který bude začínat.
  • Vybraný žák nejprve řekne, co vidí na horní části kartičky (např. Já mám tužku).
  • Tento žák "přečte" i další část (Kdo má) a doplní to, co vidí na obrázku (pravítko).
  • Jiný žák, který má na své kartičce slovo přečtené předchozím žákem, přečte svoji kartičku (např. Já mám pravítko, kdo má pero?).
  • Tímto způsobem hra pokračuje do okamžiku, kdy se prostřídají všichni žáci a slovo se nevrátí k tomu, kdo měl první kartičku.

 

Poznámka:

Kartičky doporučuji pro delší trvanlivost zalaminovat.

 

Další produkty od autora Lucie Ketzerová

45701
Český jazyk
2.
Výzdoba třídy
Materiál je určen k seznámení s rozdělením jednotlivých hlásek. Dále může sloužit jako výzdoba třídy. K připevnění
25.00 Kč
290105
Český jazyk - gramatika
3.
Didaktické hry
Soubor obsahuje 90 kartiček se slovy určených k procvičování vyjmenovaných slov po P. Využití: 1. Rozcvička - žák přečte
27.00 Kč
21831
Matematika
1., Speciální pedagogika
Didaktické hry
Cílem této aktivity je procvičovat zábavnou formou sčítání a odčítání bez přechodu přes desítku. Materiál obsahuje 2
33.00 Kč
27927
Český jazyk - čtení
1., Speciální pedagogika
Didaktické hry
Soubor obsahuje 70 slov se slabikami BĚ, PĚ, VĚ ke čtení na celý týden (10 kartiček/den). Černobílá verze. Postup: Žáci
29.00 Kč
JÁ MÁM, KDO MÁ? - ŠKOLNÍ POTŘEBY JÁ MÁM, KDO MÁ? - ŠKOLNÍ POTŘEBY
Obrázková verze. Hra určená k poznávání školních potřeb a k rozvoji pozornosti a soustředěnosti. Vhodné jako čtecí rozcvička na začátku hodiny. Možné využít i v jiných částech hodiny. Soubor obsahuje 27 kartiček.
Návod na hru: Jednotlivé karty se rozdají žákům (Zdatnější žáci mohou mít více kartiček, příp. vyučující upraví dle počtu žáků ve třídě).Učitel vybere žáka, který bude začínat. Vybraný žák nejprve řekne, co vidí na horní části kartičky (např. Já mám tužku).Tento žák "přečte" i další část (Kdo má) a doplní to, co vidí na obrázku (pravítko).Jiný žák, který má na své kartičce slovo přečtené předchozím žákem, přečte svoji kartičku (např. Já mám pravítko, kdo má pero?). Tímto způsobem hra pokračuje do okamžiku, kdy se prostřídají všichni žáci a slovo se nevrátí k tomu, kdo měl první kartičku. Poznámka: Kartičky doporučuji pro delší trvanlivost zalaminovat.  
UUCZ-51012
Český jazyk>Prvouka>Já mám, kdo má>MŠ - předškoláci>1.>Speciální pedagogika
25.00