JÁ MÁM, KDO MÁ? - ŠKOLNÍ POTŘEBY

Ročník:
Počet stran:
4
Velikost: 3.37 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
20. 4. 2022
Sdílet:

Oblíbená hra JÁ MÁM, KDO MÁ na téma ŠKOLNÍ POTŘEBY. Hra určená k procvičování čtení, poznávání školních potřeb a k rozvoji pozornosti a soustředěnosti.

Soubor obsahuje 27 kartiček. Cílem je, aby čtení žáků na sebe bez větších pauz navazovalo.

 

Návod na hru:

  • Jednotlivé karty se rozdají žákům (Zdatnější žáci mohou mít více kartiček, příp. vyučující upraví dle počtu žáků ve třídě).
  • Učitel vybere žáka, který bude začínat.
  • Vybraný žák nejprve přečte horní část kartičky (např. Já mám tužku).
  • Tento žák přečte i další část (Kdo má) a doplní to, co vidí na obrázku (pravítko).
  • Jiný žák, který má na své kartičce slovo přečtené předchozím žákem, přečte svoji kartičku (např. Já mám pravítko, kdo má pero?).
  • Tímto způsobem hra pokračuje do okamžiku, kdy se prostřídají všichni žáci a slovo se nevrátí k tomu, kdo měl první kartičku.
  •  

Poznámka:

Kartičky doporučuji pro delší trvanlivost zalaminovat.

Pro menší kartičky možno vytisknout 2 strany na 1 list.

Další produkty od autora Lucie Ketzerová

174815
Český jazyk
2.
Didaktické hry
Soubor je zaměřený na procvičování složitějšího řazení slov podle abecedy. Úkolem žáků bude jednotlivé vagónky poskládat
27.00 Kč
350370
Český jazyk
1., 2.
Didaktické hry
Materiál obsahuje 60 rybiček se slovy a přiložený list vhodný k přepisu. Cílem souboru je procvičit přepis slov a určit
25.00 Kč
36908
Český jazyk - gramatika
1., 2.
Pracovní listy
Materiál slouží k procvičování a upevňování učiva slabik bě, pě, vě . Žáci si vytvoří zábavnou formou své akvárium a
29.00 Kč
22413
Matematika
1., Speciální pedagogika
Didaktické hry
Cílem této aktivity je procvičovat zábavnou formou sčítání a odčítání do 20 bez přechodu přes 10. Materiál obsahuje 2
33.00 Kč
JÁ MÁM, KDO MÁ? - ŠKOLNÍ POTŘEBY JÁ MÁM, KDO MÁ? - ŠKOLNÍ POTŘEBY
Oblíbená hra JÁ MÁM, KDO MÁ na téma ŠKOLNÍ POTŘEBY. Hra určená k procvičování čtení, poznávání školních potřeb a k rozvoji pozornosti a soustředěnosti. Soubor obsahuje 27 kartiček. Cílem je, aby čtení žáků na sebe bez větších pauz navazovalo.   Návod na hru: Jednotlivé karty se rozdají žákům (Zdatnější žáci mohou mít více kartiček, příp. vyučující upraví dle počtu žáků ve třídě). Učitel vybere žáka, který bude začínat. Vybraný žák nejprve přečte horní část kartičky (např. Já mám tužku). Tento žák přečte i další část (Kdo má) a doplní to, co vidí na obrázku (pravítko). Jiný žák, který má na své kartičce slovo přečtené předchozím žákem, přečte svoji kartičku (např. Já mám pravítko, kdo má pero?). Tímto způsobem hra pokračuje do okamžiku, kdy se prostřídají všichni žáci a slovo se nevrátí k tomu, kdo měl první kartičku.   Poznámka: Kartičky doporučuji pro delší trvanlivost zalaminovat. Pro menší kartičky možno vytisknout 2 strany na 1 list.
UUCZ-50916
Český jazyk - čtení>Prvouka>Já mám, kdo má>1.>2.
27.00