JAN AMOS KOMENSKÝ - hravá forma učení, zpestření vyučování

Ročník:
4., 5., 6.
Počet stran:
19
Velikost: 20.45 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Libuše Sudová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 12. 2023
Sdílet:

Brožura s náměty k různým aktivitám žáků a didaktické materiály k poznávání života a díla J. A. Komenského.

Materiál slouží k procvičení znalostí o životě a významu Jana Amose Komenského. Obsahuje 4 základní činnosti, které ale můžete doplňovat svými nápady.

Více se dozvíte v podrobném popisu.

Děkuji za podporu mé tvorby pro Vás a Vaše žáky.

--------------------------------------------------------------------------------

Materiál slouží k procvičení znalostí o životě a významu Jana Amose Komenského.

Obsahuje 4 základní činnosti, které ale můžete doplňovat svými nápady.

 

1) Žáci mají k dispozici kartičky s otázkami, ke kterým jsou připraveny kartičky se správnou odpovědí.

(28 DVOJIC KARTIČEK)

Náměty k činnostem :

  • učitel buď pracuje pouze s otázkami, které si děti losují a následně odpovídají
  • nebo kartičky rozmístí všechny po třídě, děti je hledají a na určené místo k sobě přiřazují
  • učitel také může určit pouze dvě stanoviště - otázky x odpovědi
  • kartičky můžete dát na tabuli a učitel vyvolává jednotlivce, který karty přiřadí
  • karty lze také využít ke hře JÁ MÁM KDO MÁ. (jeden žák otázku, druhý odpověď )

 

2) Žáci mají k dispozici PEXESO, ve kterém si upevní některé základní znalosti z kartiček

(12 DVOJIC KARTIČEK)

 

3) Třetí aktivitou je práce ve skupince - skupinkám jsou rozdány karty na které mají napsat

podle své představy charakteristiku, popis dítěte podle myšlenek Komenského.

(6 KARET)

 

4) Čtvrtou aktivitou je tvorba poznámek do sešitů s využitím obrázků připravených k tisku.

Tvořit můžete také lapbooky.

 

PŘEJI VÁM I DĚTEM POVEDENOU A ZÁBAVNOU HODINU VLASTIVĚDY, ČESKÉHO JAZYKA NEBO ŠESŤÁKŮM DĚJEPISU.

PODÍVEJTE SE TAKÉ NA MÉ DALŠÍ MATERIÁLY.

 

DĚKUJI

 

Mgr. L. Sudová

 

Další produkty od autora Libuše Sudová

402773
Český jazyk
2., 3.
Omalovánky
Brožura obsahuje 6 obrázků s tématem podzimu, farma, listy stromů s poznávačkou... Děti čtou text a vybarvují list podle
25.00 Kč
287508
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Zahrajme si hru na principu Já mám kdo má? Nebo Já jsem , kdo je? Téma Čarodějnice. Dala jsem nejnižší možnou cenu. My
25.00 Kč
189312
Český jazyk
1.
Didaktické hry
BROŽURA OBSAHUJÍCÍ ČTECÍ KARTY PRO 1. TŘÍDU PROCVIČOVÁNÍ ČTENÍ SLABIK A SLOV Z PÍSMEN M-A-L-E-S-O-P-U-I-Y Popis: 35
35.00 Kč
512639
Český jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
V tomto souboru naleznete kompletní přípravu na hodinu věnovanou významu knih a lásce ke čtení. Děti seznámíte s mnoha
39.00 Kč
JAN AMOS KOMENSKÝ - hravá forma učení, zpestření vyučování JAN AMOS KOMENSKÝ - hravá forma učení, zpestření vyučování
Brožura s náměty k různým aktivitám žáků a didaktické materiály k poznávání života a díla J. A. Komenského. Materiál slouží k procvičení znalostí o životě a významu Jana Amose Komenského. Obsahuje 4 základní činnosti, které ale můžete doplňovat svými nápady. Více se dozvíte v podrobném popisu. Děkuji za podporu mé tvorby pro Vás a Vaše žáky. -------------------------------------------------------------------------------- Materiál slouží k procvičení znalostí o životě a významu Jana Amose Komenského. Obsahuje 4 základní činnosti, které ale můžete doplňovat svými nápady.   1) Žáci mají k dispozici kartičky s otázkami, ke kterým jsou připraveny kartičky se správnou odpovědí. (28 DVOJIC KARTIČEK) Náměty k činnostem : učitel buď pracuje pouze s otázkami, které si děti losují a následně odpovídají nebo kartičky rozmístí všechny po třídě, děti je hledají a na určené místo k sobě přiřazují učitel také může určit pouze dvě stanoviště - otázky x odpovědi kartičky můžete dát na tabuli a učitel vyvolává jednotlivce, který karty přiřadí karty lze také využít ke hře JÁ MÁM KDO MÁ. (jeden žák otázku, druhý odpověď )   2) Žáci mají k dispozici PEXESO, ve kterém si upevní některé základní znalosti z kartiček (12 DVOJIC KARTIČEK)   3) Třetí aktivitou je práce ve skupince - skupinkám jsou rozdány karty na které mají napsat podle své představy charakteristiku, popis dítěte podle myšlenek Komenského. (6 KARET)   4) Čtvrtou aktivitou je tvorba poznámek do sešitů s využitím obrázků připravených k tisku. Tvořit můžete také lapbooky.   PŘEJI VÁM I DĚTEM POVEDENOU A ZÁBAVNOU HODINU VLASTIVĚDY, ČESKÉHO JAZYKA NEBO ŠESŤÁKŮM DĚJEPISU. PODÍVEJTE SE TAKÉ NA MÉ DALŠÍ MATERIÁLY.   DĚKUJI   Mgr. L. Sudová  
UUCZ-267974
Český jazyk>Vlastivěda>Didaktické hry>Já mám, kdo má>Pexeso>4.>5.>6.>📜 J. A. Komenský
49.00