Co najdete:
- 6x kartička s obrázkem květiny a názvem
- 6x kartička s popisem květiny
- 1x pracovní list s textem s vynechanými slovy
- 12x kartička se slovem k doplnění do textu
- 6x kartička s anglickým názvem květiny
Návrh použití:
- děti mohou pracovat individuálně či v malé skupince
- čtou text s popisem květiny a přiřadí ho ke správnému obrázku s názvem
- lze pracovat i společně na kruhu, kdy přečteme popis a přiřadíme
- děti se pokusí zapamatovat si co nejvíce informací
- následně rozdáme pracovní list s vynechanými slovy
- ve třídě rozmístíme kartičky se slovy k doplnění
- děti mohou zkusit doplnit slova podle toho, co si zapamatovaly nebo čtou slova na kartičkách a zapíšou je na správné místo v textu
- pokud pracujete metodou CLIL, můžete nakonec přiřadit ke květinám kartičky s anglickými názvy
- texty s popisem květin lze využít i jako předlohu k přepisu
- v rámci diferenciace lze jednoduše pracovat pouze s částí pomůcky, pracovního listu