Kartičky - sebehodnocení + literární kroužky

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
16
Velikost: 657.48 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Eva Šidelková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 12. 2023
Sdílet:

Troje kartičky vhodné napříč předměty. Sebehodnocení na konci hodiny, role k metodě literární kroužky, úkoly ke "kostce". Metody jsou v materiálu popsané (metody kritického myšlení). Vhodné pro 4. - 9. ročník.

Kartičky na sebehodnocení žáků na konci hodiny - 12 kartiček, které si žáci losují, zapíšou jednou větou odpověď, ve skupině nebo společně si přečteme. K opakovanému a častému použití. (Laminuji)

 

Úkoly k metodě literární kroužky - hodí se k různým textům do češtiny, ale také k odborným textům do přírodopisu apod. V materiálu je 18 úkolů, učitel si vybere ty, které se k danému textu hodí nejlépe. Skupina po čtyřech žácích pracuje obvykle se šesti úkoly - žáci si vybírají, co splní.

Nakopírovat podle počtu skupin. Opakované použití, lze také laminovat.

 

Kostka - vhodné úkoly pro práci s odborným textem. Žáci se na problematiku dívají různými pohledy dle nabídky kostky (kartiček). Postupujeme od 1. do 6., není nutné plnit všechny úkoly - dle času a dle textu, dle chuti žáků.

 

Metody nejsou mými výtvory, ale klasickými metodami k rozvoji kritického myšlení. Já jsem pouze zpracovala kartičky na opakované použití.

 

Materiál obsahuje verzi pro tisk na černobílé a barevné tiskárně, tapetu na zadní stranu karet.

 

Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-3-3-04 pracuje tvořivě s literárním textem podle pokynů učitele a podle svých schopností, ČJL-3-3-02 vyjadřuje své pocity z přečteného textu, ČJL-5-3-01 vyjadřuje své dojmy z četby a zaznamenává je ČJL-5-3-02 volně reprodukuje text podle svých schopností, tvoří vlastní literární text na dané téma

Další produkty od autora Eva Šidelková

340170
Český jazyk
5., 6., 7., 8., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Lapbook
Pokud se budete ve škole věnovat komiksům, mohl by se vám hodit tento jednoduchý lapbook. Jsou v něm otevírací okénka se
36.00 Kč
188014
Český jazyk
5., 6., 7., 8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Žáci řadí ve skupinkách názvy měst ke vzorům. Cílem je nejen určit správný vzor, ale především si umět poradit a
25.00 Kč
470046
Český jazyk
8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Lekce k tématu Trójská válka, 2 vyučovací hodiny, starší žáci ZŠ, 1. ročník SŠ. Vycházíme z poslechu na Youtube, ale
32.00 Kč
231481
Český jazyk
5., 6., 7., 8., 9.
Pracovní listy
Materiál na jednu vyučovací hodinu do češtiny nebo přírodovědy. Žáci pracují s tabulkou předpovědí, potom si informace
30.00 Kč
Kartičky - sebehodnocení + literární kroužky Kartičky - sebehodnocení + literární kroužky
Troje kartičky vhodné napříč předměty. Sebehodnocení na konci hodiny, role k metodě literární kroužky, úkoly ke "kostce". Metody jsou v materiálu popsané (metody kritického myšlení). Vhodné pro 4. - 9. ročník. Kartičky na sebehodnocení žáků na konci hodiny - 12 kartiček, které si žáci losují, zapíšou jednou větou odpověď, ve skupině nebo společně si přečteme. K opakovanému a častému použití. (Laminuji)   Úkoly k metodě literární kroužky - hodí se k různým textům do češtiny, ale také k odborným textům do přírodopisu apod. V materiálu je 18 úkolů, učitel si vybere ty, které se k danému textu hodí nejlépe. Skupina po čtyřech žácích pracuje obvykle se šesti úkoly - žáci si vybírají, co splní. Nakopírovat podle počtu skupin. Opakované použití, lze také laminovat.   Kostka - vhodné úkoly pro práci s odborným textem. Žáci se na problematiku dívají různými pohledy dle nabídky kostky (kartiček). Postupujeme od 1. do 6., není nutné plnit všechny úkoly - dle času a dle textu, dle chuti žáků.   Metody nejsou mými výtvory, ale klasickými metodami k rozvoji kritického myšlení. Já jsem pouze zpracovala kartičky na opakované použití.   Materiál obsahuje verzi pro tisk na černobílé a barevné tiskárně, tapetu na zadní stranu karet.  Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-3-3-04 pracuje tvořivě s literárním textem podle pokynů učitele a podle svých schopností, ČJL-3-3-02 vyjadřuje své pocity z přečteného textu, ČJL-5-3-01 vyjadřuje své dojmy z četby a zaznamenává je ČJL-5-3-02 volně reprodukuje text podle svých schopností, tvoří vlastní literární text na dané téma
UUCZ-81756
Český jazyk>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
40.00