Kritické čtení - čteme s porozuměním

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
7
Velikost: 952.93 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Teach me better
Nahráno:
Naposledy upraveno:
5. 1. 2025
Sdílet:

6 textů na čtení s porozuměním pro žáky 1. stupně. Vhodné od 2. třídy.

OBSAH MATERIÁLU

6 pracovních listů pro práci s textem.

 

PŘÍPRAVA

Listy vytiskněte a dle potřeby rozdejte žákům.

 

POSTUP

  1. Děti si nejprve přečtou název textu.
  2. Následně v tabulce pod textem odpovídají na otázky a zakroužkují v kolonce “začátek hodiny” odpověď “ano” “ne”, podle toho, co si myslí (bez čtení textu).
  3. Poté společně nebo individuálně čtou text. Pokud není dětem něco jasné, můžete se o tom bavit, diskutovat, ale snažte se dětem explicitně neříkat přímou odpověď.
  4. Po přečtení textu si v kolonce “konec hodiny” označí správné odpovědi, které najdou v textu.
  5. Nakonec ještě v kolonce “důkaz z textu” napíšou, kde si informaci v textu našli.

 

TIP

Nechte děti zvýrazňovačem nebo barevnou pastelkou označit v textu informace, které hledají. Doporučuji s texty začít již od 2. třídy. Žáci jsou schopni již v tomto věku číst a odpovídat na otázky.

Další produkty od autora Teach me better

530602
Prvouka
1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pexeso
Materiál obsahuje sadu rozřazovacích karet na téma roční období. Materiál obsahuje: 4 x karty s obrázkem ročního období
35.00 Kč
606999
Český jazyk
2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Přehled učiva
Sada 23 stran s přehledy učiva češtiny pro 2. třídu. Obsah: 4 x druhy vět A3. 7 x hlásky (samohlásky dlouhé a krátké
50.00 Kč
921845
Český jazyk
3., 4., 5.
Přehled učiva
Přehledné karty pádových otázek. Materiál slouží jako výzdoba třídy nebo jako pomůcka na tabuli. Materiál je z kolekce
30.00 Kč
346175
Český jazyk
5., 6.
Pracovní listy
Materiál obsahuje dva příběhy s detektivním až mysteriózním nádechem. Texty jsou k využití do hodin čtení, slohu a
35.00 Kč
Kritické čtení - čteme s porozuměním Kritické čtení - čteme s porozuměním
6 textů na čtení s porozuměním pro žáky 1. stupně. Vhodné od 2. třídy.OBSAH MATERIÁLU6 pracovních listů pro práci s textem. PŘÍPRAVAListy vytiskněte a dle potřeby rozdejte žákům. POSTUPDěti si nejprve přečtou název textu.Následně v tabulce pod textem odpovídají na otázky a zakroužkují v kolonce “začátek hodiny” odpověď “ano” “ne”, podle toho, co si myslí (bez čtení textu).Poté společně nebo individuálně čtou text. Pokud není dětem něco jasné, můžete se o tom bavit, diskutovat, ale snažte se dětem explicitně neříkat přímou odpověď.Po přečtení textu si v kolonce “konec hodiny” označí správné odpovědi, které najdou v textu.Nakonec ještě v kolonce “důkaz z textu” napíšou, kde si informaci v textu našli. TIPNechte děti zvýrazňovačem nebo barevnou pastelkou označit v textu informace, které hledají. Doporučuji s texty začít již od 2. třídy. Žáci jsou schopni již v tomto věku číst a odpovídat na otázky.
UUCZ-750696
Český jazyk>Český jazyk - čtení>Pracovní listy>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>📖 Čtenářská gramotnost 1. stupeň
30.00