Kritické čtení - čteme s porozuměním

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
7
Velikost: 952.93 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Teach me better
Nahráno:
Naposledy upraveno:
5. 1. 2025
Sdílet:

6 textů na čtení s porozuměním pro žáky 1. stupně. Vhodné od 2. třídy.

OBSAH MATERIÁLU

6 pracovních listů pro práci s textem.

 

PŘÍPRAVA

Listy vytiskněte a dle potřeby rozdejte žákům.

 

POSTUP

  1. Děti si nejprve přečtou název textu.
  2. Následně v tabulce pod textem odpovídají na otázky a zakroužkují v kolonce “začátek hodiny” odpověď “ano” “ne”, podle toho, co si myslí (bez čtení textu).
  3. Poté společně nebo individuálně čtou text. Pokud není dětem něco jasné, můžete se o tom bavit, diskutovat, ale snažte se dětem explicitně neříkat přímou odpověď.
  4. Po přečtení textu si v kolonce “konec hodiny” označí správné odpovědi, které najdou v textu.
  5. Nakonec ještě v kolonce “důkaz z textu” napíšou, kde si informaci v textu našli.

 

TIP

Nechte děti zvýrazňovačem nebo barevnou pastelkou označit v textu informace, které hledají. Doporučuji s texty začít již od 2. třídy. Žáci jsou schopni již v tomto věku číst a odpovídat na otázky.

Další produkty od autora Teach me better

349380
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Sada šestnácti vyučovacích předmětů pro 1. -3. ročník, včetně družiny, oběda, flétny, sboru nebo konverzace v angličtině
30.00 Kč
367564
Český jazyk
1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Skládačky
Materiál obsahuje: sada slabik na tabuli 2x slabiky s obrázky k písmenům M, - barevná a čb verze (oboustranný tisk) 2x
40.00 Kč
404883
Český jazyk
3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Sada demonstračních výukových karet s vyjmenovanými slovy. Na každé kartě najdete demonstrační obrázek, vysvětlení
65.00 Kč
508425
Anglický jazyk
1., 2., 3.
Já mám, kdo má
21 karet I have who has na procvičování slovní zásoby na téma animals and pets. Obsah: 21 karet + počáteční a koncová
25.00 Kč
Kritické čtení - čteme s porozuměním Kritické čtení - čteme s porozuměním
6 textů na čtení s porozuměním pro žáky 1. stupně. Vhodné od 2. třídy.OBSAH MATERIÁLU6 pracovních listů pro práci s textem. PŘÍPRAVAListy vytiskněte a dle potřeby rozdejte žákům. POSTUPDěti si nejprve přečtou název textu.Následně v tabulce pod textem odpovídají na otázky a zakroužkují v kolonce “začátek hodiny” odpověď “ano” “ne”, podle toho, co si myslí (bez čtení textu).Poté společně nebo individuálně čtou text. Pokud není dětem něco jasné, můžete se o tom bavit, diskutovat, ale snažte se dětem explicitně neříkat přímou odpověď.Po přečtení textu si v kolonce “konec hodiny” označí správné odpovědi, které najdou v textu.Nakonec ještě v kolonce “důkaz z textu” napíšou, kde si informaci v textu našli. TIPNechte děti zvýrazňovačem nebo barevnou pastelkou označit v textu informace, které hledají. Doporučuji s texty začít již od 2. třídy. Žáci jsou schopni již v tomto věku číst a odpovídat na otázky.
UUCZ-750696
Český jazyk>Český jazyk - čtení>Pracovní listy>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>📖 Čtenářská gramotnost 1. stupeň
30.00