Lesní dobrodružství - čtenářská gramotnost 4. - 7. ročník

Ročník:
4., 5., 6.
Počet stran:
10
Velikost: 1.64 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Eva Šidelková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
23. 2. 2024
Sdílet:

Příběh o dvou dětech, které se spolu vypraví do lesa, doplněný o různé čtenářské úkoly. Navíc také dohledávání informací  v jiném zdroji, práce se rčením apod.

Jednotlivé listy natiskněte oboustranně a složte jako knížku. Menší děti si ji mohou sešít, starší děti procvaknou sponkovačkou.

Úkoly jsou zaměřené především na hodnocení jednání postav. Na materiál je vhodné navázat rozhovorem na téma, jak se chovat v lese, co dělat s opuštěným zvířetem apod. Přestože je určen pro mladší děti, využívám ho i v 7. třídě.

Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-9-3-01 uceleně reprodukuje přečtený text, jednoduše popisuje strukturu a jazyk literárního díla a vlastními slovy interpretuje smysl díla

Další produkty od autora Eva Šidelková

200615
Český jazyk
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Čtenářská lekce pro starší žáky. Materiál obsahuje popis hodiny (2 strany), ukázku ze současné prózy (2 strany)
30.00 Kč
367515
Dějepis
4., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Krátká hra do dějepisu nebo do vlastivědy. Rozmístíme po chodbě kartičky s informacemi o životě rytíře. Děti se ve
25.00 Kč
524344
Český jazyk
Pracovní listy
Materiál obsahuje: metodiku čtenářské lekce (vše podrobně popsáno) pracovní list pro žáka (2 strany A4) text na čtení s
38.00 Kč
98246
Český jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
14 karet se slovním spojením na předpony s- a z- (na kartě vždy 10 slov) Žáci procvičují svým tempem, opravují sami
25.00 Kč
Lesní dobrodružství - čtenářská gramotnost 4. - 7. ročník Lesní dobrodružství - čtenářská gramotnost 4. - 7. ročník
Příběh o dvou dětech, které se spolu vypraví do lesa, doplněný o různé čtenářské úkoly. Navíc také dohledávání informací  v jiném zdroji, práce se rčením apod. Jednotlivé listy natiskněte oboustranně a složte jako knížku. Menší děti si ji mohou sešít, starší děti procvaknou sponkovačkou. Úkoly jsou zaměřené především na hodnocení jednání postav. Na materiál je vhodné navázat rozhovorem na téma, jak se chovat v lese, co dělat s opuštěným zvířetem apod. Přestože je určen pro mladší děti, využívám ho i v 7. třídě.Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-9-3-01 uceleně reprodukuje přečtený text, jednoduše popisuje strukturu a jazyk literárního díla a vlastními slovy interpretuje smysl díla
UUCZ-114585
Český jazyk>Český jazyk - čtení>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>Ostatní>4.>5.>6.>🌍 Den Země
38.00