Lesní dobrodružství - čtenářská gramotnost 4. - 7. ročník

Ročník:
4., 5., 6.
Počet stran:
10
Velikost: 1.64 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Eva Šidelková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
23. 2. 2024
Sdílet:

Příběh o dvou dětech, které se spolu vypraví do lesa, doplněný o různé čtenářské úkoly. Navíc také dohledávání informací  v jiném zdroji, práce se rčením apod.

Jednotlivé listy natiskněte oboustranně a složte jako knížku. Menší děti si ji mohou sešít, starší děti procvaknou sponkovačkou.

Úkoly jsou zaměřené především na hodnocení jednání postav. Na materiál je vhodné navázat rozhovorem na téma, jak se chovat v lese, co dělat s opuštěným zvířetem apod. Přestože je určen pro mladší děti, využívám ho i v 7. třídě.

Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-9-3-01 uceleně reprodukuje přečtený text, jednoduše popisuje strukturu a jazyk literárního díla a vlastními slovy interpretuje smysl díla

Další produkty od autora Eva Šidelková

337722
Český jazyk
8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
V materiálu najdete pracovní listy ke zpracování četby komiksu Bílá nemoc. 4 strany A4. JAK PRACOVAT S PRACOVNÍMI LISTY
25.00 Kč
315301
Český jazyk
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje 8 listů, na kterých je stručně představena vždy jedna kniha. Anotace + ukázka + křížovka. Informace do
30.00 Kč
56496
Český jazyk
5., 6., 7., 8., 9.
Pracovní listy
Materiál obsahuje pracovní listy s jednoduchými úkoly, je vhodný k připomenutí státního svátku, nebo do vlastivědy
55.00 Kč
611711
Český jazyk
8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
8 pracovních listů, na každém se představuje jedna kniha pro žáky cca od 14 let výše. Cílem je nalákat žáky k četbě
35.00 Kč
Lesní dobrodružství - čtenářská gramotnost 4. - 7. ročník Lesní dobrodružství - čtenářská gramotnost 4. - 7. ročník
Příběh o dvou dětech, které se spolu vypraví do lesa, doplněný o různé čtenářské úkoly. Navíc také dohledávání informací  v jiném zdroji, práce se rčením apod. Jednotlivé listy natiskněte oboustranně a složte jako knížku. Menší děti si ji mohou sešít, starší děti procvaknou sponkovačkou. Úkoly jsou zaměřené především na hodnocení jednání postav. Na materiál je vhodné navázat rozhovorem na téma, jak se chovat v lese, co dělat s opuštěným zvířetem apod. Přestože je určen pro mladší děti, využívám ho i v 7. třídě.Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-9-3-01 uceleně reprodukuje přečtený text, jednoduše popisuje strukturu a jazyk literárního díla a vlastními slovy interpretuje smysl díla
UUCZ-114585
Český jazyk>Český jazyk - čtení>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>Ostatní>4.>5.>6.>🌍 Den Země
38.00