Listopadové pranostiky - hledání dvojic

Kategorie:
Počet stran:
6
Velikost: 918.09 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Pavlína V.
Nahráno:
Naposledy upraveno:
31. 12. 2023
Sdílet:

Materiál je vhodný k seznámení a k procvičování listopadových pranostik. Soubor obsahuje 40 kartiček, ve kterých jsou jednotlivé pranostiky rozděleny. Úkolem je najít vždy dvojici karet tak, aby byla daná pranostika správná.

 

 

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.

Klíčové kompetence: kompetence k učení, kompetence k řešení problémů, kompetence komunikativní, kompetence pracovní

Cíle: podpora tvořivého myšlení, logického uvažování a řešení problémů, osvojení si strategie učení, rozvoj schopnosti komunikace, schopnost spolupracovat a respektovat práci a úspěchy své i ostatních

Mezioborové vztahy a témata: prvouka, roční období

 

Další produkty od autora Pavlína V.

383480
Prvouka
Školní družina, 1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Kolíčkování
Materiál obsahuje 8 samostatných kartiček vhodných pro metodu kolíčkování. Dokument je zaměřen na rozpoznávání listů a
30.00 Kč
416815
Český jazyk
Školní družina, 2., 3.
Pracovní listy
Pracovní listy zaměřené na český jazyk jsou vhodné pro ozvláštnění výuky, domácí přípravy nebo zájmové činnosti v ŠD
33.00 Kč
389045
Dějepis
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje pracovní listy zaměřené na gotickou architekturu v České republice. V textové části stručně popisuje
50.00 Kč
396221
Pracovní činnosti
Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Perfektní aktivita pro všechny, kteří nechtějí nebo nemohou vytvářet lucerny z dýní. A stačí vám k tomu jen pár pastelek
25.00 Kč
Listopadové pranostiky - hledání dvojic Listopadové pranostiky - hledání dvojic
Materiál je vhodný k seznámení a k procvičování listopadových pranostik. Soubor obsahuje 40 kartiček, ve kterých jsou jednotlivé pranostiky rozděleny. Úkolem je najít vždy dvojici karet tak, aby byla daná pranostika správná.     Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Klíčové kompetence: kompetence k učení, kompetence k řešení problémů, kompetence komunikativní, kompetence pracovní Cíle: podpora tvořivého myšlení, logického uvažování a řešení problémů, osvojení si strategie učení, rozvoj schopnosti komunikace, schopnost spolupracovat a respektovat práci a úspěchy své i ostatních Mezioborové vztahy a témata: prvouka, roční období  
UUCZ-404562
Český jazyk>Český jazyk - čtení>Prvouka>Didaktické hry>Školní družina>ZŠ – 1. STUPEŇ>🍂 Podzim>🌦️ Roční období
33.00