Metafora, nebo metonymie? ...kolíčkuj správné odpovědi!

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
5
Velikost: 429.62 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Petra Navrátilová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
5. 7. 2024
Sdílet:

Soubor obsahuje 48 kartiček k zalaminování, stejně tak správné řešení pro učitele a žáky. Studenti mají u každé kartičky rozhodnout, zda se jedná o metaforu, nebo metonymii. Místo kolíčků je možné použít i kancelářské sponky, přece jen jsou dostupnější a skladnější.

V dokumentu jsou použité obrázky z internetu, konkrétně ze stránky Pixabay. Zde je možné najít obrázky bez autorských práv. 

 

Lze vytisknout jako brožuru a místo kolíčků kroužkovat.

Další produkty od autora Petra Navrátilová

89660
Český jazyk - gramatika
3., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
V nahraném souboru je celkem 12 listů obsahující souhrny vyjmenovaných slov a osmisměrky: Zadání pro žáky (1 x A5), 7
40.00 Kč
726
Český jazyk - literatura
SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Nabízím hru PEXESO určenou k procvičování literárních pojmů. Hru PEXESO používám již léta, nejprve jsem začala v
40.00 Kč
320204
Nezařazené k předmětu
SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Diář učitelský
Během několika posledních let jsem si vytvořila učitelský zápisník na míru, kde mám vše, co potřebuji a hlavně díky
75.00 Kč
734
Český jazyk
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Nabízím hru ČERNÝ PETR určenou k procvičování vzorů podstatných jmen. Hru ČERNÝ PETR jsem používala do hodin německého
45.00 Kč
Metafora, nebo metonymie? ...kolíčkuj správné odpovědi! Metafora, nebo metonymie? ...kolíčkuj správné odpovědi!
Soubor obsahuje 48 kartiček k zalaminování, stejně tak správné řešení pro učitele a žáky. Studenti mají u každé kartičky rozhodnout, zda se jedná o metaforu, nebo metonymii. Místo kolíčků je možné použít i kancelářské sponky, přece jen jsou dostupnější a skladnější.V dokumentu jsou použité obrázky z internetu, konkrétně ze stránky Pixabay. Zde je možné najít obrázky bez autorských práv.  Lze vytisknout jako brožuru a místo kolíčků kroužkovat.
UUCZ-602057
Český jazyk>Kolíčkování>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ
45.00