nejen VALENTÝNSKÉ učení 3. - 4. třída

Kategorie:
Počet stran:
22
Velikost: 4.74 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
25. 4. 2022
Sdílet:

Materiál obsahuje matematiku NÁSOBENÍ A DĚLENÍ v oboru malé i velké násobilky, + a - dvojciferných čísel

ČJ: Doplňování y/ý, i/í po vyjm. slovech, PÁD, ČÍSLO, ROD. Čtení s porozuměním, běhací diktát, pranostika ke svatému Valentýnovi, osvojení si slov písničky Jede, jede poštovský panáček, vyrábění, stříhání, lepení,…

MATEMATIKA

MEDVÍDEK - +- dvojciferných čísel

LÁSKA V HMYZÍM SVĚTĚ – dělení v oboru malé nás.

ZAMILOVANÝ PES – násobení v oboru velké násobilky

 

MATEMATICKÁ ROZCVIČKA (malá násobilka)

SÁČEK NA SLADKOSTI

Děti si chodí pro nakopírované ,,bonbóny“

Píší a počítají příklady do připraveného sáčku.

Sáček vystřihnou, vykreslí a mezi části nalepí

 složený papír na harmoniku.

ČJ – SRDÍČKOVÁ KVĚTINA

Děti doplní vynechaná písmena a vykreslí části podle zadání

(třídí podle slovních druhů, u podst. jmen určí pád,…)

ŠNEK – BĚHACÍ DIKTÁT / BĚHACÍ PSANÍ

Učitel rozmístí po třídě malá srdíčka s textem (zvyky na svatého Valentýna). Doporučuji třeba nakopírovat na barevný papír. Děti chodí k srdíčkům si přečíst text a zapamatovat si ho. V lavici jej přepisují psacím písmem do velkého srdce šneka. Nebo si texty mohou ve dvojicích vzájemně diktovat…

Učitel může sám zvolit kolik srdíček mají děti přepisovat.  Velké srdce pak nalepí ke šnekovi.

 

Sladkosti – doplňujeme i/í – y/ý – třídíme ve dvojicích do připravených dóz

Děti mohou se slovy v bonbónech vymýšlet věty a psát je nahoru….

Záložka s pranostikou – děti přepíší pranostiku psacím písmem.

Do srdíčka mohou nakreslit nebo napsat něco ,,pěkného“

a záložku darovat z lásky třeba rodičům, babičkám,…

 

Srdíčkovník svatého Valentýna – čtení s porozuměním

Děti si vykreslí srdíčka, složí na půl a nalepí na připravený srdíčkovník pouze za jednu polovinu srdce. Přečtou si text o svatém Valentýnovi v květináči a odpovídají na věty v srdíčkách. Ty zapisují do ,,vnitřní“ části srdce. Ke slovu LÁSKA píší cokoliv, co je k tomuto slovu napadne. Nakonec přilepí část květináče k srdíčkovníku – do  ,,plastického“ tvaru.

 

Poštovní schránka, psaníčko.

Děti doplní i/í, y/ý do vynechaných slov. V psaníčkách určí pád, číslo a rod.

Vystřihnou si nakopírovanou obálku (nejlépe na barevném papíru) a složí ,,obálku“.

Vystřihnou si psaníčka a z druhé strany píší celou větou odpovědi. Psaníčka vloží do obálky a obálku mohou vzít buď rodičům nebo ji můžeme přilepit k poštovní schránce.

K poštovní schránce se hodí naučit se písničku ,,JEDE, JEDE, POŠTOVSKÝ PANÁČEK. – PL – osvojení si slov písně…

Po osvojení si slov můžeme zpívat písničku a přitom může jeden ,,zvolený“ pošťák rozdávat – doručovat dětem např. PL nebo obálku, ve které mohou být různé úkoly pro děti, otázky,….

MATERIÁL JE MŮJ AUTORSKÝ.

15384
Český jazyk
1.
Pracovní listy
Užijme si s dětmi sněhu alespoň v našich třídách nebo domovech 😊! Materiál je určen pro 1. třídu, obsahuje čtení, psaní
69.00 Kč
402979
Český jazyk
4., 5., Speciální pedagogika
Pracovní listy
Udělejme si zábavnější výuku při příležitosti ,,DEN STROMŮ” a nejen při tomto dni..... Vytvořme společný strom z listů
38.00 Kč
718921
Nezařazené k předmětu
Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
ADVENTNÍ KALENDÁŘ – VÁNOČNÍ EXPRES – LOKOMOTIVA + 24 VAGÓNKŮ. NA KAŽDÉM JE NAPSÁNO DATUM A ÚKOLY – VĚTŠINOU KRESLÍCÍ: 1
39.00 Kč
102421
Český jazyk
3., Speciální pedagogika
Pracovní listy
Zábavné nejen pololetní opakování s pejskem a se sovou. Český jazyk – SOVA – párové souhlásky, y,ý/i,í po vyjmenovaných
45.00 Kč
nejen VALENTÝNSKÉ učení 3. - 4. třída nejen VALENTÝNSKÉ učení 3. - 4. třída
Materiál obsahuje matematiku NÁSOBENÍ A DĚLENÍ v oboru malé i velké násobilky, + a - dvojciferných číselČJ: Doplňování y/ý, i/í po vyjm. slovech, PÁD, ČÍSLO, ROD. Čtení s porozuměním, běhací diktát, pranostika ke svatému Valentýnovi, osvojení si slov písničky Jede, jede poštovský panáček, vyrábění, stříhání, lepení,…MATEMATIKAMEDVÍDEK - +- dvojciferných číselLÁSKA V HMYZÍM SVĚTĚ – dělení v oboru malé nás.ZAMILOVANÝ PES – násobení v oboru velké násobilky MATEMATICKÁ ROZCVIČKA (malá násobilka)SÁČEK NA SLADKOSTIDěti si chodí pro nakopírované ,,bonbóny“ Píší a počítají příklady do připraveného sáčku.Sáček vystřihnou, vykreslí a mezi části nalepí složený papír na harmoniku.ČJ – SRDÍČKOVÁ KVĚTINADěti doplní vynechaná písmena a vykreslí části podle zadání(třídí podle slovních druhů, u podst. jmen určí pád,…)ŠNEK – BĚHACÍ DIKTÁT / BĚHACÍ PSANÍUčitel rozmístí po třídě malá srdíčka s textem (zvyky na svatého Valentýna). Doporučuji třeba nakopírovat na barevný papír. Děti chodí k srdíčkům si přečíst text a zapamatovat si ho. V lavici jej přepisují psacím písmem do velkého srdce šneka. Nebo si texty mohou ve dvojicích vzájemně diktovat…Učitel může sám zvolit kolik srdíček mají děti přepisovat.  Velké srdce pak nalepí ke šnekovi. Sladkosti – doplňujeme i/í – y/ý – třídíme ve dvojicích do připravených dózDěti mohou se slovy v bonbónech vymýšlet věty a psát je nahoru….Záložka s pranostikou – děti přepíší pranostiku psacím písmem. Do srdíčka mohou nakreslit nebo napsat něco ,,pěkného“ a záložku darovat z lásky třeba rodičům, babičkám,… Srdíčkovník svatého Valentýna – čtení s porozuměnímDěti si vykreslí srdíčka, složí na půl a nalepí na připravený srdíčkovník pouze za jednu polovinu srdce. Přečtou si text o svatém Valentýnovi v květináči a odpovídají na věty v srdíčkách. Ty zapisují do ,,vnitřní“ části srdce. Ke slovu LÁSKA píší cokoliv, co je k tomuto slovu napadne. Nakonec přilepí část květináče k srdíčkovníku – do  ,,plastického“ tvaru. Poštovní schránka, psaníčko.Děti doplní i/í, y/ý do vynechaných slov. V psaníčkách určí pád, číslo a rod. Vystřihnou si nakopírovanou obálku (nejlépe na barevném papíru) a složí ,,obálku“.Vystřihnou si psaníčka a z druhé strany píší celou větou odpovědi. Psaníčka vloží do obálky a obálku mohou vzít buď rodičům nebo ji můžeme přilepit k poštovní schránce. K poštovní schránce se hodí naučit se písničku ,,JEDE, JEDE, POŠTOVSKÝ PANÁČEK. – PL – osvojení si slov písně…Po osvojení si slov můžeme zpívat písničku a přitom může jeden ,,zvolený“ pošťák rozdávat – doručovat dětem např. PL nebo obálku, ve které mohou být různé úkoly pro děti, otázky,….MATERIÁL JE MŮJ AUTORSKÝ.
UUCZ-107790
Český jazyk>Matematika>Pracovní listy>3.>4.>Speciální pedagogika>💌 Valentýn
49.00